זה הפרק השני של "לעולם לא אשכח אותך" מקווה שתהינו, עם יש לכם הערות בבקשה תגיבו עליהן, אני רוצה להשתפר :)

לעולם לא אשכח אותך- פרק 2

17/12/2020 277 צפיות 2 תגובות
זה הפרק השני של "לעולם לא אשכח אותך" מקווה שתהינו, עם יש לכם הערות בבקשה תגיבו עליהן, אני רוצה להשתפר :)

עברו כמה ימים מאז שמורן סיפרה לרוזי על זה שהיא זה הוא והיום הם החליטו להיפגש ביחד לחגוג את היום הולדת של אורן בפיצה הקרובה ביותר. אורן בן 14 היום אז רוזי מתכוננת בהתאם עם צ'וקר שחור שעליו חד קרן קטן ומסדרת את השיער החלק שלה כך שלא יעשה הרבה בעיות. כאשר הן נפגשים הם מזמינים את הפיצה וחוזרים לבית של אורן. שם הם מכינים קפה ואחרי שהכל מוכן הם יושבים מול המחשב ומדליקים את הסרט בו נמצא הזמר האהוב אליהם ( הוא גם שחקן ) וככה הם יושבים בשתיקה, שותים קפה ואוכלים פיצה. במהלך הסרט רוזי חוטפת מבט קטן לכיוון אורן ומבחינה בדברים קטנים שלא שמה לב להם קודם, כמו שכאשר הוא אוכל הכל נקי מאוד (בניגוד מוחלט לרוזי), השיער השחור הקצר והחלק עושה ספירלה קטנה על העורף שלו, הפוני שמכסה את אחת העניים נראה כל כך טוב והעניים הכחולות כמו שמיים שלו… וואוו. "רגע לא לא לא לא, מה קורה כאן" חושבת רוזי בבהלה קלה "על מה אני חושבת". מה שרוזי לא ידעה שזו רק ההתחלה.


תגובות (2)

לדעתי זו התחלה טובה, אבל אפשר לשפר את הכתיבה. אם תוסיף\י יותר תיאורים של מקומות ורגשות במקום פשוט לומר-הם שם. תמיד עדיף לתאר את הרגשות בצורה יותר הדרגתית. נגיד, תספר\י על רגשות שהיו שם קודם ורוזי לא שמה לב אליהם. תוכל\י גם להוסיף קצת יותר תוכן, נגיד, מה קרה לפני שאורן אמר שהוא טרנסג'נדר, האם רוזי שמה לב לסימנים כבר קודם? באיזה בית ספר הם לומדים, באיזו עיר? מה האופי שלהם? תסביר\י קצת על הדמויות. חוץ מזה, רעיון מגניב וברוכ\ה הבא\ה לאתר

17/12/2020 12:03

תודה רבה על הביקורת הבונה

17/12/2020 15:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך