מבוך הדרקונים פרק 3

06/01/2015 741 צפיות אין תגובות

ישימון הרשע

לאחר כמה ימי רכיבה במישור דל בצמחייה ומלא בקעים באדמה, התחילו להצטבר עננים במרחק.
עננים שחורים וסגולים החלו להתקבץ מכיוון צפון. בתחילה נראה כאילו אין להם מטרה, נתונים לחסדי הרוח, אבל בשלב מסוים נראה שכולם מתחילים לנוע מזרחה, אל עבר הר אות'לון. כול החבורה החלה לחשוש. בפעם הקודמת שהם ראו סערה כזאת, היא הובילה את כל צבא המתים ליבשת ברנוס.
חרדה הזדחלה לליבו של סהר, ורק התגברה כשאמר אודון "אל תדאגו, מדובר רק בכמה עננים. הסערה האמיתית תבוא רק בעוד די הרבה זמן".
כך, אם לב אכול ספקות, המשיכו לרכוב אל עבר לוסדר, עיר אלפי השמש.

לאחר כמה שעות רכיבה, נראה היה שהעננים מתחילים להתקבץ מעליהם. רוח חזקה יללה, ונראה היה כאילו עומד לרדת גשם. לפתע, ברק הבזיק בשמיים. כאילו בתגובה, מאחד הבקעים באדמה יצא פרץ אש. סוסו של סהר, שהאש התפרצה על ידו ממש, קפץ במהירות ממקומו ונפרד מהחבורה בעודו דוהר. לפני שסהר הספיק לעצור אותו, עוד עמוד אש יצא מהקרקע, והפעם ממש מולם. הסוס בלם בפתאומיות, ותוך כדי כך הועף סהר אל עבר עמוד האש.
רגע לפני שהתנגש בעמוד האש ונשרף, גופו נעצר באוויר. לאט לאט, ירד גופו לקרקע, ולבסוף נחת בצליל עמום. סהר התנשף בהפתעה. הוא לא הבין מעין הגיע עמוד האש הזה, אבל הוא ניחש איך הוא נעצר באוויר. הוא הפנה את מבטו לאודון, שמטהו זהר ועוד היה מונף באוויר.
כל החבורה רצה עליו. לילה שאלה "אתה בסדר?" דאגה נשמעה בקולה. "כן, אני בסדר" אמר סהר. פורקיס עזר לו לקום, ובינתיים אמר אודון לרודון "לא שמנו לב שהדרמנו כל כך הרבה. היינו צריכים להימצא כמה קילומטרים צפונה מכאן". "נראה שהמחשבה על הספר השכיחה מאיתנו את המקום הזה" אמר רודון. "סלחו לי שאני שואל" אמר פלר, שפניו היו אדומות כל כך, עד שהוא נראה כמו עגבנייה "אבל אני יכול לדעת, מה זה לעזאזל המקום הזה שבוא אש יוצאת מהאדמה!".
"המקום הזה" אמר רודון "הוא ישימון הרשע".
"אה, וזה בהחלט מסביר את הכול" אמר סטרון בציניות "כי לומר שהמקום הזה נקרא ישימון הרשע בהחלט מסביר למה אש פורצת מהאדמה סתם כך!".
"הפסק סטרון" אמר לינדור "זה מקום של רשע רב, אם זה מסביר לך משהו".
"למעשה" אמר אודון "אולי כדאי שנסביר קצת על המקום הזה".
"לפני המון זמן, עוד לפני שאחד מהגזעים התיישב כאן, התחוללה מלחמת האלים באורת'ורנוס" מיד כשאמר את המילה אורת'ורנוס, רעדה האדמה, ומכמה בקעים יצאה אש באותו זמן.
"אמשיך" אמר אודון, לאחר שההתפרצויות חדלו. "בקיצור, לאחר שנים של מאבק, האלים זרקו אותו מהשמיים, והוא נפל באזור דרום מערב יבשת ברנוס. שם, האש שיצאה ממנו נכנסה לתוך הבקעים שנוצרו עקב נפילתו מהשמיים, ומאז היא מתפרצת כל הזמן. האלפים כינו את המקום ישימון הרשע, כיוון שהרוע של אורת'ורנוס עדיין נמצא ופעיל במקומות אלו. ובכל זאת, יש לנו מזל, כיוון שהמקום הזה אומנם נחשב לחלק מישימון הרשע, אבל הוא החלק הכי פחות פעיל, והכי פחות נוראי, בהתחשב בעובדה ששאר המקומות הם גרועים יותר מארץ האש".
לאחר המקרה הזה, הצפינה החבורה ועקפה את ישימון הרשע, והמשיכה בדרכה לעיר האלפים לוסדר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך