לקוראי "מבעד למשקפיים"

שיר כהן 01/05/2013 596 צפיות אין תגובות

הכנתי אתמול את הפרקים של מבעד למשקפיים ותכננתי להעלות אותם (לא ברצף).
זה היה המון פרקים,והחלטתי לעשות אותם ממש ממש ממש יותר ארוכים ממה שאני בדרך כלל כותבת.
פשוט פיניתי לי את כל הלילה,וישבתי על המחשב בערך 7 וחצי שעות,שבשבילי זה המון זמן.
אפילו הספקתי לגמור את כל הסיפור (לידיעתכם,הוא הגיע לפרק 16,כי כמו שכבר אמרתי,הפרקים היו הרבה יותר ארוכים,ובסוף,אפילו השם של הסיפור התקשר לעלילה).
שמרתי את כל הפרקים ב"שמור כטיוטה",יצאתי מהאתר וכיביתי את המחשב.
לפני שעה בערך,הדלקתי את המחשב,כי רציתי להעלות את הפרק הבא,אז נכנסתי ל"סיפורים שלי,שמור כטיוטה",וראיתי,שהכל נמחק.
אם הייתי יכולה הייתי משחזרת,הבעיה היא,שאין לי עצבים ושבע שעות פנויות לשחזר מלא פרקים,שחצי מהם כבר שחכתי.
אני יכולה למצוא זמן,אבל אני בקושי זוכרת מה שכתבתי,מרוב כל הפרקים והאורך שלהם.
ואם אני אמצא זמן,זה יהיה רק בחופש הגדול,כי עכשיו יש את כל המבחנים ואין לי בכלל זמן פנוי.
אז אני לא מתכוונת להמשיך את הסיפור,או לכתוב סיפור אחר.
אני באתר הזה בעיקר בשביל לכתוב את מבעד למשקפיים,אז אני גם פורשת חלקית.
אני אקרא סיפורים ואגיב,אבל אני לא אכתוב סיפורים.
אני גם לא חושבת שיש כל כך הרבה קוראים בסיפור,ככה שההפסקה של הסיפור לא תהיה משמעותית כל כך.
לכל מי שעקב אחרי הסיפור,אני ממש מצטערת.
במיוחד ספיר.
תודה שאת תמיד מגיבה ועוזרת ואני מרגישה ממש כפויית טובה כלפייך שאני מפסיקה ככה את הסיפור.

אז לכל מי שקרא או הגיב (אפילו באופן חד פעמי),סליחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך