אני לא יודעת מה איתכם, אני דימיינתי את שון בערך ככה: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQkQeisj5fhDDtvl4apFJjenEVS_kv7v4cOFhKVmyjS-gJkwRplfQ
זה ג'ורג' שלי ( George Shelley ) מהלהקה יוניון ג'יי ( Union J ).
אם אתן רוצות אני אביא לכם כל פרק תמונות של ג'ורג' כדי שיהיה לכן יותר קל לדמיין את שון.
מה אתן אומרות על הפרק ועל שון?

מגע שמונע.~ פרק ראשון

18/12/2012 218 צפיות אין תגובות
אני לא יודעת מה איתכם, אני דימיינתי את שון בערך ככה: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQkQeisj5fhDDtvl4apFJjenEVS_kv7v4cOFhKVmyjS-gJkwRplfQ
זה ג'ורג' שלי ( George Shelley ) מהלהקה יוניון ג'יי ( Union J ).
אם אתן רוצות אני אביא לכם כל פרק תמונות של ג'ורג' כדי שיהיה לכן יותר קל לדמיין את שון.
מה אתן אומרות על הפרק ועל שון?

'בוקר טוב לכם, בוגרי פנימיית "אייס" ללימודי אומנות. התלמידים הצעירים, כפי שידוע לכם, עזבו אתמול. והיום אתם עוברים את טקס סיום הלימודים שלכם בפנימייה. כמו כן היום ייבחרו ה"אייסרס" של פנימיית אייס. בטח רובכם כבר יודעים על תוכנית האייסרס של הפנימייה אבל בכל זאת הסבר מורחב יותר תקבלו היום. אנא התכנסו כל התלמידים באמפי האחורי של הפנימייה. תודה לכולכם.' כרזת הפנימייה קראה והעירה את הבודדים שנותרו באייס.
התלבשתי והערתי את אשלי.
הלכנו לאמפי וראינו שם את הבנים.
התיישבנו לידם וכריסטיאן התקדם אלינו.
הוא ישב לידינו ואז אחרי שכל השכבה התיישבה על בלטות האמפי המיושנות של פנימיית אייס המנהלת יצאה מהמבנה והלכה זקוף ולאט על עקביה המחודדים והדקים שעשו רעשים קטנים בכל צעד שלה.
'בוגרי פנימיית אייס יקרים. אחרי 12 שנים שפנימייתנו מטפחת את דורכם, הגי הזמן לומר שלום. תפנו את מקומכם לתלמידי כיתה י"א לשנתם ה12 בפנימיית אייס. על תוכנית האייסרס שלנו בטח כבר שמעתם. הנהלת הפנימייה בוחרת 5-7 תלמידים שישארו בפנימיה למשך כל חופשת הקיץ ויתאמנו על כישרונם. בנוסף כמובן יופיעו מול ציידי כשרונות מיוחדים שלנו.' המנהלת אמרה בקול צרוד טיפה, אולי מהתרגשות.
'אני מזכירה. כל האייסרס תתכנסו בדיוק בשעה 17:00 בשער הפנימיה. כל שאר התלמידים מתבקשים לעזוב את הפנימייה עד 16:30. האייסרס של השנה הם: זאין מאליק, הארי סטיילס, רייצ'ל אוונס, נייל הורן, ליאם פיין , שון קסידי ולואי טומלינסון. בהצלחה לכולם.' המנהלת אמרה ועזבה.
מצד אחד שמחתי שאני באייסרס אבל מצד שני.. זה אומר שאני צריכה לעזוב את אשלי וכריסטיאן. לפני שהספקתי להסתכל שניהם רצו לחדרים לארוז את דבריהם.
הסתכלתי על הבנים.
'מישהו יודע מי זה שון קסידי בכלל?' לואי אמר.
'אני שון קסידי.' פתאום שמענו קול גברי ויפה שאומר.
הסתובבתי וראיתי את הנער הכי יפה שראיתי בחיי. טוב.. הוא והארי.
היו לו זוג עיניים חומות בהירות ונוצצות מאוד עם גוון טיפה ירקרק, שיער חום יפה גלי עם תלתלים בקושי שנופלים על המצח שלו בצורה מושלמת, שפתיים עבות טיפה ובהירות, גומות חן מהממות ותווי פנים שאי אפשר להפסיק לבהות בהם.
'היי.' אני והבנים אמרנו בצורה אחידה.
'אני רייצ'ל.' אמרתי לו והושטתי את היד.
הוא הזיז את היד שלי בעדינות ונתן לי חיבוק. כך גם לכל אחד מהבנים אחרי שהם אמרו את השם שלהם.
הלכתי לחדר שלי וראיתי שאשלי כבר מיהרה לפנות את הדברים שלה ולהסתלק מהפנימיה.
מה עובר עלייה?
בקיצור בשעה חמש הלכתי לשער של הפנימייה עם כל המזוודות וראיתי שם את שון והבנים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך