טוב אז היי , קוראים לי אוהב תורג'מן ואני דיירקשנית . זאת הקדמה לסיפור " מגע שמונע " ואני מקווה שיהיו לי קוראות ואני אוכל להמשיך (:
אוהבת , תהינו מהקריאה ♥

מגע שמונע. סיפור עם וואן דיירקשן ~ הקדמה

06/12/2012 253 צפיות 7 תגובות
טוב אז היי , קוראים לי אוהב תורג'מן ואני דיירקשנית . זאת הקדמה לסיפור " מגע שמונע " ואני מקווה שיהיו לי קוראות ואני אוכל להמשיך (:
אוהבת , תהינו מהקריאה ♥

אני רייצ'ל אוונס. בת 18 מאנגליה. יש לי שיער חום ארוך עם קצוות מחומצנים ועניים ירוקות.
יש בבית ספר שלי חבורת נערים שנחשבים להכי "מקובלים" בבית הספר. נייל הורן, הארי סטיילס, זאין מאליק וליאם פיין.
למרות שהבנים מאוד פופולרים הם לא מגעילים או סנובים. הם דווקא נחמדים ויוצר לי לדבר איתם לפעמי. זאת אומרת, אם חברה שלי לא תתעלף. כן, חברה שלי קצת הרה אוהבת את החבורה הזאת.
אז הגענו לדבר על חברה שלי , אשלי.
אשלי ואני חברות כבר מגיל ממש קטן. היא פשוט.. אני. אשלי היא באמת משהו מיוחד.
היא בלונדינית עם שיער קצר ועיניים חומות.
אז בואו נחזור לחבורה הזאתי, הבנים.
הם כולם ממש מקסימים אבל אחד מם פשוט כובש אותי באופן מיוחד. ברגע שאני מסתכלת עליו זה בלתי אפשר להוריד ממנו את העיניים.
יש לו שיער מתולתל ויפהפה ועיניים ירוקות אפורות ונוצצות. הארי סטיילס. השם והנסיך.
אחרי שדיברנו קצת על הארי.. אולי אני לאממש הבהרתי את זה נכון אבל אני והבנים דווקא די מקורבים. אנחנו דברים הרבה ומבלים ביחד הרבה. אבל בלי אשלי, כי אז היא תתחרפן.
יש לי כינוים לכל אחד מהבנים, האמת. לליאם אני קוראת לילו, לנייל אני קוראת ניילר או בלונדי, לזאין אני קוראת זאי או מאל, ללואי אני קוראת לו, בו או בו-בר, ולהארי אני קראת האזה. או רק האז.
יש לי גם ידיד ממש טוב, שטיפה מרוחק יותר מהבנים. הוא מדהים אבל מתבריינים אליו בגלל נטייתו המינית. מבינים, כריסטיאן גיי.
אז הנה, חשפתי את שמו. קוראים לו כריסטיאן והא טאמבלר בוי שכזה. עם פוני חום בהיר, עיניים כחולות, קוביות והכל.
הבית ספר שלי זה משהו מיוחד. זה בית ספר שהוא פנימיה כזה. ולומדים שם בעיקר את אומנויות הבמה. זה בית ספר לאומנויות בעיקרון.
וכן, כמו בכל בית ספר גם אצלנו ב"אייס" יש את החבורה של הבנות הביצ'יות שמתבריינות ל"חנונים".
יש כאלה, מדיסון והשוליה שלה, אמבר וקרלי. מדיסון והשוליה לא מעזות להקרב אליי. כי אני חברה טובהשל הבנים והבנים שולטים באייס.
אני מגנה גם על כריסטיאן ומנסה לקרב בינו לבי הבנים. הם מתקרבים קצת בכל יום. אני מאמינה שיצליח לי לחבר ביניהם.
טוב אז זהו אני מניחה. מקווה שתיהנו מהסיפור שלי.


תגובות (7)

יצא מושלמי ואפילו שאני לא אוהבת כל כך סיפורים עליהם כי כולם אותו דבר שלך מיוחד תמשיכי ויופי שהקשבת לעצה שלי על ליכתוב פע לא תיצטערי וחסר לך שלא תיהיה לי בפרופיל נאי מעלה הרב שירים חח בהצלחה כאן ותמשיכי דחוף אני יחפור לך בפייס(:

06/12/2012 14:01

מחכה להמשך…;-)

06/12/2012 14:25

מהמםםם !!

06/12/2012 15:11

ואו אמממ באמת תודה לכולכן אני אתחיל לכתוב עכשיו פרק ♥

06/12/2012 21:50

יצא לטוב המשךךךךך

07/12/2012 00:16

אוקיי שמחה שאת כותבת היום פרק חדש אוהבת את הכתיבה שלך מאד מאד ממני בקי ♥♥♥♥

07/12/2012 00:49

תמשיכי

08/12/2012 03:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך