מהחושך לאור… פרק 1 סיפור על וואן דיירקשן

עליסה טומלינסון 17/11/2012 868 צפיות 3 תגובות

"מטונפת אחת! תסתכלי על עצמך, איך את לא מתביישת?!" פלור צעקה לי תוך כדי שליה ולורה מצחקקות מאחורה וככה הן התעללו בי עד שג'וני צעק "המורה באה!!" וכולם התיישבו במקומם, לא היה לי את הכוח לקום אחרי שהיא הכתה אותי. המורה נכנסה לכיתה וראתה אותי נטולה על פני הרצפה "הורסון, לקום מהרצפה ועכשיו!" היא צעקה בקולה הנמוך והמחריד.. לאט לאט התרוממתי אך רגליי רעדו ונפלתי שוב לרצפה, "טוב הורסון, אין לי כוח להצגות שלך, טום, לך תקרא לאחות" היא פנתה לטום והוא יצא מהכיתה לקרוא לאחות, המורה התיישבה במקומה וכולם הסתכלו עליי וצחקקו "שקטטט!!" המורה צעקה וכולם השתתקו, בכיתה סרר שקט…. האחות נכנסה לכיתה וראתה אותי על הרצפה, היא ישר לקחה אותי לחדרה ונכנסה לי לשבת על הכיסא, "מה קרה?" האחות שאלה, "כלום… סתם היה לי משעמם על הבוקר" עניתי לה בקול רועד ומפוחד, "אז רגע, תני לי להבין, היה לך משעמם והכת את עצמך?" היא שאלה בקול מופתע, אחרי כמה שניות של שקט עניתי לה.. "כן…" בלחישה. "אוקיי" היא ענתה לי בקול מוזר וקמה ממקומה, "איפה נפצעת?" היא שאלה תוך כדי שהיא סוקרת את הגוף שלי, "הינה כאן" אמרתי לה והרמתי את קצה המכנס וראו כתם דם ענקי על חצי מהרגל, "וואו" האחות צעקה והביאה לפה תחבושת ולאט ולאט היא התחילה לחבוש לי את הרגל. "כואב?" האחות שאלה, "קצת" עניתי לה והיא לחצה לי חזק על הרגל, "איה זה כואבב!!" צעקתי ונאנקתי מכאבים, "זה בסדר זה אמור לכאוב" היא אמרה וסיימה לחבוש את הרגל. "עכשיו תקשיבי לי ג'סיקה, אני לא רוצה יותר לראות אותך מכה את עצמך, מובן? תראי מה קרה לך לרגל בגללך" היא אמרה לי והנהנתי בראשה, לאט לאט יצאתי מחדרה והתקדמתי לעבר הכיתה, לא רציתי באותו רגע להיכנס לכיתה, לא רציתי שכולם יראו את התחבושת, בטח פלור תחשוב שהלשנתי עליה ותרצה להרביץ לי עוד יותר. נכנסתי לכיתה וכולם הסתכלו על הרגל שלי, "שבי" המורה צעקה והצביעה על מקומי, התיישבתי וחשתי אי נוחות, חשתי שכולם מסתכלים עליי ורוצים לחנוק אותי, היה צילצול וברחתי מהכיתה ראשונה, רצתי הכי מהר שאני יכולה, אבל לא רצתי מהר בשביל האחרים, הם הצליחו להשיג אותי. "למה הלשנת עליי? אה?! למה?!!" ג'סיקה צעקה וסטרה לי, נדבקתי לקיר ואז ליה ולורה באות ומתחילות לבעוט בי כאילו אין מחר, נפלתי לרצפה וכולם התחילו לבעוט, אחרי כמה דקות של בעיטות היה צילצול וכולם ברחו לכיתה, אני נשראתי שם על הרצפה, מעולפת, חסרת טעם לחיות…..


תגובות (3)

נשמע ממש יפה!! תמשיכי מהר!!

17/11/2012 13:24

יאא יש לך כתיבה ממש יפהה!!!
וואיי מסכנה ג'סיקה :(
המשךך דחוףףף!!
הפייב שלך הוא לואי?? שלי הם ליאמיי וזאייניי <3 לואי ואז נייל ואז האריי ולואיי אחרוןן!!
את קוראת סיפורים לא רק על וואן די???
אם כעע, אז אני אשמח אם תקראי את הסיפור שלי "הגורל שלנו" הוא מסופר על שתי תאומות שמגלות שהן נסיכות קיצר תנסיי ^_____^

17/11/2012 13:50

דיייייי מסכנה ג'סיקה !!!!!!! תמשיכי !!! אני גם מאוד אהבתי את הכתיבה שלך !!

17/11/2012 20:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך