עליסה טומלינסון
סליחה אם קצת כעסתם בקטע של הריב, רציתי לנסות משהו חדש ומקורי, אני מקווה שהסוף יהיה טוב בשבילכם :)
עליסה טומלינסון

מהחושך לאור… פרק 9 סיפור על וואן דיירקשן

עליסה טומלינסון 25/11/2012 838 צפיות 5 תגובות
סליחה אם קצת כעסתם בקטע של הריב, רציתי לנסות משהו חדש ומקורי, אני מקווה שהסוף יהיה טוב בשבילכם :)
עליסה טומלינסון

"מה אתה עושה פה?" ליאם שאל בכעס, "שמעתי בחדשות שקרה משהו ללואי והוא בבית החולים" הארי אמר מתנשף, "ורק עכשיו גילית את זה?" קמתי מהרצפה ושילבתי ידיים, "מה קרה חברים?" הארי שאל, לא הספקנו לענות לו וכבר הרופא יצא מהחדר, "אתם מוזמנים להיכנס" הוא אמר ופינה לנו את הדרך, לאט לאט נכנסו לחדר והארי נעמד בדלת ולא רצה להסתכל, פניו היו נעוצות ברצפה. לואי עוד היה מעולף, היה קשה לי לראות אותו ככה, רציתי שהוא יתעורר, התגעגעתי ללואי הקודם.
עברה שעה ואנחנו עוד יושבים בחדר והמסתכלים עליו, לאט לאט בלי ששמנו לב היד שלו התחילה לרעוד, עין ימין שלו התחילה להיפתח, "מה אני עושה פה?" לואי שאל בקול גוסס, "לואייייי!!!!!" צעקתי משמחה וחיבקתי אותו בעדינות, שמחנו לראות שהוא התעורר, "מה אני עושה פה" הוא המשיך לשאול, לפתע הארי נכנס לחדר ואמר "אני יכול לדבר רגע עם לואי?" הוא שאל בחשש, כבר ראיתי את ליאם ונייל יוצאים מהחדר, אחריהם זאין. "אני מזהירה אותך" לחשתי להארי באוזן ויצאתי מהחדר.
– נקודת המבט של הארי –
"לואי, למה נישקת את ג'ס?" אמרתי והתיישבתי על הכיסא, "אני פשוט…" לואי גימגם, "פשוט מה?!" שאלתי אותו, "אני מרגיש שהיא שונה, היא מיוחדת, היא לא כמו שאר הבנות" הוא אמר ונאנח, "אז אתה מחבב אותה?" שאלתי אותו והשפלתי את מבטי, לואי הנהן בראשו לחיוב, "אז אתה יכול לקבל אותה" אמרתי לו, "מה?!" הוא אמר ופקח עיניו לרווחה, "אני לא יודע…" הוא אמר שוב, "זה בסדר, אל תדאג" אמרתי לו, "אני מצטער על זה שפוצצתי אותך מכות, "זה בסדר אחי, בחורה לא תפריד בינינו אף פעם!" לואי אמר וחייך. הלכתי לפתוח את הדלת לשאר והם התחילו לשאול שאלות כמו: "מה אמרת לו?" או "מה קרה?" ועוד…
– נקודת המבט של ג'ס –
לאחר כמה דקות של ישיבה מחוץ לחדר ראיתי את הדלת נפתחת והארי יצא ממנה, "אתם יכולים להיכנס" הוא אמר. לאט לאט נכנסו, "השלמנו" לואי אמר בחיוך, "אני מקווה שתהני איתו" הארי אמר והסתכל על לואי. "רגע, מה זאת אומרת תהני איתו?" שאלתי בהלם מוחלט, "השלמנו וויתרתי עלייך" הארי אמר וחייך, "וויתרת? מה אני חפץ?!" שאלתי, "אני אהיה עם מי שאני רוצה ואתם לא תחליטו!" צעקתי ויצאתי מהחדר בריצה, יצאתי מבית החולים וראיתי את פול בדרך, "ג'ס? לאן את הולכת?" הוא שאל, "הביתה" אני לא בכעס, "מה קרה?" הוא שאל שנית, "הבנים החליטו שאני חפץ, תלך לבית החולים, לואי התעורר" אמרתי לא והמשכתי בדרכי, ירד החושך והרחוב התרוקן, הייתי לבד, רציתי להיות לבד, לא הבנתי למה הם חושבים שאני חפץ.. מצד אחד אני רוצה להיות עם הארי, אבל מצד שני אני נמשכת ללואי. ראיתי מרחוק דמות מתקרבת, זאת הייתה דמות שאני מכירה, "ג'סיקה?" הדמות שאלה, התחלתי להאט את הקצב, לא הבנתי מי זה, לאט לאט הפנים הוראו לי והבנתי מי זה…….


תגובות (5)

תמשיכי!!! מהמם!!!

26/11/2012 06:18

תמשיכי כבר זה מדהים !!

01/12/2012 11:40

למה את לא ממשיכה ?

04/12/2012 06:05

בנות אני ממש מצטערת שאני לא ממשיכה פשוט אני ממש עסוקה, כשיהיה זמן אני אמשיך, מבטיחה!

06/12/2012 12:28

תמשיכי בבקשה):!!!!!

19/01/2013 09:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך