זה סיפור על ילד מהכיתה שלי, אני לא סובלת אותו! אני מנסה להבין למה הוא כזה. אז החלטתי לכתוב עליו סיפור. אני מקווה שאני לא אתן לרגשות שלי להשתלט על הסיפור ושבסופו של דבר אולי אצליח למצוא בן אדם נחמד מתחת לכל השכבות שהוא שם כדי לכסות את אותו בן אדם נחמד.

מה העבר באופק?

20/11/2013 335 צפיות אין תגובות
זה סיפור על ילד מהכיתה שלי, אני לא סובלת אותו! אני מנסה להבין למה הוא כזה. אז החלטתי לכתוב עליו סיפור. אני מקווה שאני לא אתן לרגשות שלי להשתלט על הסיפור ושבסופו של דבר אולי אצליח למצוא בן אדם נחמד מתחת לכל השכבות שהוא שם כדי לכסות את אותו בן אדם נחמד.

"את נמצאת ברשימה השחורה שלי! את והשפוטה שלך דקל והשפוטה שלה אנה!" קראתי בכעס.
"אוו נכנסתי לרשימה השחורה שלך!" היא אמרה וצחקה. "את היודע מה זאת חברות? הא? קיימת מילה כזאת אצלך? דקל היא לא השפוטה שלי, אני לא השפוטה של אנה, אנה לא השפוטה של דקל ואני לא השפוטה של דקל, אנחנו חברות, אני מאוד מקווה בשבילך שיום אחד תגלה מה זאת חברות!" היא אמרה בכעס הפנתה לי את הגב והלכה בראש מורם לכיוון אנה ותמר.
אני שונא את הכיתה הזאת, חוץ מאלה שקוראים לי פריכי, אני מקבל ככה צומת לב. מה רע?
"אני ברשימה השחורה שלו? אני? מה אני עשיתי לו?" שמעתי את אנה קוראת.
"זה רק בגלל שאת חברה שלי ושל דקל, הוא שונא אותנו" ליאור ענתה לה והמשיכה "הוא גם בטח חושב שאת שפוטה של אלה" היא באמת שפוטה, לא של אלה, של דנה. אני אהבתי אותה טוב, חיבבתי אותה לפני שהיא נהייתה שפוטה של דנה.
"אני ממש לא שפוטה של אלה אנחנו חברות" תמר אמרה.
"אני יודעת, אבל זה מה ששפוטה לדעתו, חברה!" ליאור אמרה בכעס.
"זה כמו שהוא שפוט של אווטאר" תמר אמרה ושמץ כעס נשמע בקולה. אני לא שפוט של אווטאר אני מעריץ שלו. יש הבדל.
"פעם הוא היה נחמד. עכשיו הוא מעצבן" תמר אמרה.
"הוא בטח אוהב אותך" ליאור אמרה בצחוק.
"הוא הציע לי לצאת איתו איזה חמש פעמים, בפייסבוק, זה היה כזה, הי תמר רוצה לצאת איתי לסרט? לא. רוצה לאכול איתי באיזו מסעדה? לא." היא אמרה והמשיכה "זה היה בלתי אפשרי!"
"רואה! ואת אמרת שאני אתחתן עם אופק! אני ממש לא, אלה יהיו תמר ואופק" אנה התפרצה בכעס ואחר כך המירה את קולה לצחוק.
"הא" תמר אמרה והרביצה לה בצחוק בראש.
"הי!" אנה אמרה.
"היי פריכי" עומרי אמר והתקרב אליי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך