הינה!! העלתי!! חחח
ממ... אה... מה רציתי..?
אה כן.
אל תצפו לפרק הבא מחר. או בימים הקרובים. או בשבועיים הקרובים. כי אני לא אצליח להעלות, כי יהייה לי עונש. כן, יהייה בעתיד. אין עדיין, אבל ביום שלישי יש שיחות הורים, ואני לא ממש התנהגתי משהו בחודשים האחרונים.... אז בטוח אני אקבל עונש, ואם אני לא אקבל על זה עונש, אני אקבל על זה שאני מציקה לאח שלי הקטן... שזה קורה תמיד.. לצערי.. חחחח
אבל אולי אני אוכל להעלות מחר!
אה לא.. אני נוסעת לצפון...
אולי מחורתיים!! אה לא.. זה יום ארוך עם יותר מדי שיעורים ואני צריכה לנסוע לאנשהו..
אולי ביום שני!! לא.. רגע, מה יש לי ביום שני? אה כן. רגע.. בעצם.. מה יש לי באמת ביום שני...?? אוףף.. נו.. מה זה היה?! לא זוכרת כרגע.. לא משנה.. אז אולי אני אעלה ביום שני!!
חחחח
ותקשיבו בנות, (אם אתן קוראות את זה בכלל..)פתחתי פייסבוק (עד עכשיו לא היה לי),חדש היום, ואתן יכולות לכתוב לי [בתגובות] איך קוראים לכן בפייס, כדי שאני אציע לכן חברות? רק אם אתן רוצות, כן?
טוב, מקווה שתגיבו וסורי על החפירה!!
(ואת יודעת קורן, שרק אם אני נכנסת לפרופיל שלך כאן אז אני יכולה לראות שהעלת פרק חדש?!! בסיפורים אחרונים זה לא מראה לי את זה!! ואני כבר חשבתי שלא העלת כלום!! זאת נראה אחת הבעיות שבמחשב המעפן הזה... חחח)
יאללה ביי !!
אוהבת- ליאן :) ♥
חיחיחיחי
שבת שלום :)

מה לעשות, החיים קשים! – פרק 14

01/06/2012 825 צפיות 24 תגובות
הינה!! העלתי!! חחח
ממ... אה... מה רציתי..?
אה כן.
אל תצפו לפרק הבא מחר. או בימים הקרובים. או בשבועיים הקרובים. כי אני לא אצליח להעלות, כי יהייה לי עונש. כן, יהייה בעתיד. אין עדיין, אבל ביום שלישי יש שיחות הורים, ואני לא ממש התנהגתי משהו בחודשים האחרונים.... אז בטוח אני אקבל עונש, ואם אני לא אקבל על זה עונש, אני אקבל על זה שאני מציקה לאח שלי הקטן... שזה קורה תמיד.. לצערי.. חחחח
אבל אולי אני אוכל להעלות מחר!
אה לא.. אני נוסעת לצפון...
אולי מחורתיים!! אה לא.. זה יום ארוך עם יותר מדי שיעורים ואני צריכה לנסוע לאנשהו..
אולי ביום שני!! לא.. רגע, מה יש לי ביום שני? אה כן. רגע.. בעצם.. מה יש לי באמת ביום שני...?? אוףף.. נו.. מה זה היה?! לא זוכרת כרגע.. לא משנה.. אז אולי אני אעלה ביום שני!!
חחחח
ותקשיבו בנות, (אם אתן קוראות את זה בכלל..)פתחתי פייסבוק (עד עכשיו לא היה לי),חדש היום, ואתן יכולות לכתוב לי [בתגובות] איך קוראים לכן בפייס, כדי שאני אציע לכן חברות? רק אם אתן רוצות, כן?
טוב, מקווה שתגיבו וסורי על החפירה!!
(ואת יודעת קורן, שרק אם אני נכנסת לפרופיל שלך כאן אז אני יכולה לראות שהעלת פרק חדש?!! בסיפורים אחרונים זה לא מראה לי את זה!! ואני כבר חשבתי שלא העלת כלום!! זאת נראה אחת הבעיות שבמחשב המעפן הזה... חחח)
יאללה ביי !!
אוהבת- ליאן :) ♥
חיחיחיחי
שבת שלום :)

אני הייתי הראשונה שהפרה את השתיקה.
"היינו כאן, טיילנו קצת." בקלילות כזו שניקו הביט בי בדאגה.
"הבנתי… בואו, מחפשים אתכם.." בריאן מלמל והביט על ידי שהיו עדיין סביב צווארו של ניקו.
הורדנו את ידינו אחד מהשני והתקדמנו אליו. הוא התחיל ללכת קדימה, לכיוון הבקתות.
כולנו שתקנו כל הדרך, עד שהגענו לחדרה של המנהלת.
"תודה בריאן, אתה יכול ללכת. " אמרה המנהלת ברוגע.
הוא הסתובב ויצא מהחדר בדממה.
"מה חשבת לעצמכם?!" צעקה המנהלת ואני וניקו הרחקנו את ראשינו לאחור ההפתעה.
"טוב, זה פשוט מאוד, אני ה-" התחלתי להסביר.
"שקט!!!, היא צרחה ושנינו נצמדנו לדלת הסגורה.
שמענו שכמה ילדים אמרו שיש לה התפרצות עצבים, אבל זה היה רק שמועות. זה כנראה נכון.. ואנחנו הקורבן הבא שלה!! אנחנו הולכים למות!!! לאאא!! הצילו!! למה לא כתבתי על החול בחוף הים 'הצילו' כשהיה לי זמן?! ידעתי שאני אתחרט על זה!! אעאעאע!!!
ניקו גישש אחר ידי ואחז בה בחוזקה.
נשמתי עמוק וגירשתי את המחשבות האלה מהראש שלי.
"אתם לא הגעתם ללימודים היום, ולא לארוחות, ולא הופעתם בשומקום, וזה ממש חוצפה! פשוט חוסר כבוד! אנחנו נותנים לכם תנאי מגורים נפלאים וחלומיים, וארוחות מצוינות, ולימודים ברמה גבוהה, וזה מה שאני מקבלת בחזרה?! " היא הורידה את משקפיה לאיטה והניחה אותם על שולחנה.
שתקנו. אני למדתי כבר לא לענות לה..
"יש לכם משהו שיכול להאיר על המצב הנוכחי?" היא נשמעה כמו בבית משפט או משהו כזה…
"אהה… כן. לי יש." אמרי בשקט והעזתי לראשונה להביט בפנייה.
"דברי."
"אז ככה. אני הייתי ב5 דקות הראשונות של השעה הראשונה. ואני הייתי בביתן שלי ושל ניקו באיזשהו שלב, ותנאי הגורים לא ממש… אני לא אוהבת אותם במיוחד…"
"מה זה?! למה לא?!" היא דיברה בקול שקט ותקיף.
"כי.. טוב, אני ישנה בחדרון המזוודות, וזה לא ממש נוח לי שם… תביני, המיטה זה הדבר הכי טוב שם, ובקושי אני יכולה לזוז שם… אני לא מתלהבת מזה ממש…" הסברתי ושיחקתי עם אצבעותיי.
"מה? חדרון המזוודות? למה? למה לא בחדר הגדול של המגורים? אל תדאגי, אנחנו נעביר אותך עוד היום לחדר הגדול. " היא עברה לקול רגוע ומבין כעת.
"יש.. אממ.. ביתן אחר שאני יכולה לעבור אליו? אני לא ממש מחבבת את השותפות שלי לביתן…"
"אה.. זה העניין… חכי רגע, אני אבדוק." היא אמרה והתחילה להקיש במקלדת המחשב שעל השולחן במהירות. מדהים איך המצב רוח שלה משתנה בכזאת מהירות…
"הינה. יש מקום בביתן… 74… את מעוניינת?" היא אמרה לאחר שגמרה לתקתק.
"אה.. מי נמצא שם? מי הדיירים שם? "
"אוליביה לֶיינון, ג'ולייט קנזי, אליזבת וונסטוק וג'וליאנה רייפול. מכירה? " היא הקריאה מהמסך ופנתה להביט בי.
"כן. יש אצלן מקום? אני אוכל לעבור לשם?" שאלתי בהתרגשות קלה וניקו הסתכל עליי בפרצוף מוזר, שאומר את-עד-כדי-כך-רוצה-לעבור-לשם? הוא לא יודע איזה מעצבן זה להיות שם.. אני לא רוצה לחיות שם את כל שאר השנה!
" יש אצלן מקום, ואת תעברי לשם עוד היום, אם תרצי. "
"ברור שאני רוצה! "
"אז תעבירי את המזוודות שלך לביתן מספר 74 עד עשר בערב, והכל מסודר. עם הבנות שם כבר דיברנו על זה שאולי מישהו יעבור לביתן שלהן, אז הן לא אמורות להיות מופתעות…" היא אמרה, וקמתי.
"תודה, " אמרתי למנהלת ויצאתי החוצה כשניקו משתרך אחריי.
"את כל כך רוצה להיפתר מהן? " הוא שאל כשנכנסנו לביתן 58, הביתן שלי.
"כן. " עניתי לו ופתחתי את החדרון שלי, ונכנסתי. ניקו נכנס והתיישב על המיטה.
"וואוו. כאן את באמת ישנה? איך? זה כזה פיצי! " הוא אמר בתדהמה וצחקקתי.
"כן, כאן אני גרה. יאללה תעזור לי להכניס את כל מה שבשידה הקטנה שם לתוך המזוודה הזאת.." אמרתי והושטתי לו את המזוודה האדומה שלי והצבעתי על השידה.
הוא הנהן ופתח את המגירות שבה והתחיל להכניס למזוודה את הדברים.
אני הוצאתי את הבגדים שלי שבשידה הגדולה ושמתי אותם במזוודה הגדולה יותר שלי.
את כל הספרים הכנסתי לתיק גב שלי, ובדקתי בשנית אם לא שחכתי משהו במגירות.
"זהו. גמרנו. " אמרתי ועמדתי עם 2 המזוודות מצידי והבטתי בחדר.
"יאללה בואי נלך," ניקו אמר ויצאנו מהביתן. המפתח נשאר בכיסי. אני לא הולכת להשאיר אותו שם, אין מצב. אולי אני אזדקק לו פעם, מי יודע.
הלכנו לביתן 74, כשניקו גורר את המזוודה הגדולה, ואני את הקטנה יותר ועם התיק על הגב.
דפקתי בדלת פעמיים. ליז פתחה לי וחיבקה אותי.
"היי! מה קורה?" שאלה בחיוך, "מה, את עוברת לפה?! " היא צרחה כשראתה את המזוודות.
"כן.. אפשר?"
"בטח!!" היא קראה וצעקה, "ג'ול, אוליב, ג'ולי! יש לנו דיירת חדשה!"
אף אחד לא ענה. היא גלגלה את עיניה והובילה אותי לקומה השנייה. ניק הלך אחרינו.
נכנסנו לחדר השינה וראינו את כל שאר חברות הביתן שוכבות ישנות במיטות שלהן.
"גָייז, אני מכירה את התרגיל הזה! אני המצאתי אותו! אני לימדתי אתכן אותו! נו, קומו! נועה כאן!" היא אמרה ורק עכשיו שמה לב שגם ניקו איתי. "ומישהו חתיך. " הוסיפה בשקט בחיוך ערמומי.
הן ישר קפצו.
החנקתי צחוק וכך גם ניקו.
"נועה! את עוברת אלינו?! שמענו את ליז מלמטה! הינה, יש לנו מיטה פנויה! את תישני ליד ליז ואוליביה, בסדר? יופי! ומי זה החתיך הזה?! חבר שלך?! אפשר אותו?! אתה פנוי חתיכי ? " הן ישר התנפלו עליי ועל ניקו ואמרו בערך אותו דבר, כאילו תכננו זאת מראש.
"אממ.. כן, אני עוברת. " זה כל מה שהצלחתי לומר.
"הוא החבר שלך? פנוי? איך קוראים לו? " ג'ולי שאלה בציפייה ובהתרגשות.
"אה.." אמרתי ופניתי לניקו כדי שיעזור לי בזה.
"אני ניק. ואני לא חושב שאני פנוי.." הוא אמר וחיבק אותי במותניי.
חייכתי והבטתי בו.
הבנות פלטו משהו שנשמע כמו אכזבה ואז חייכו.
"אני מזה שמחה בשבילך! כזה חתיך! כיף לך!" אמרה ג'ול וחיבקה אותי.
חיבקתי אותה בחזרה וצחקתי.
"אה.. מאמי? אני הולך, בסדר? ניפגש מאוחר יותר," ניקו אמר, נישק אותי בראש, ויצא.
חייכתי והן עזרו לי לפרוק את הדברים שלי לאחד הארונות שהיו צמודים לקיר שליד הדלת.
"זהו. גמרנו, סוף סוף. " אמרה ג'ולי בהקלה כשסיימנו ונשכבה על מיטתה.
"היי! זה לא כל כך הרבה דברים!" אמרתי בהתגוננות אך צחקתי.
ג'ולי מלמלה משהו שנשמע כמו "עזבי אותי, אני עייפה" ונרדמה. צחקנו בשקט.
השעה הייתה כבר אחרי כיבוי אורות, וכולנו היינו עייפות.
לבשנו פיג'מות וכל אחת נשכבה במיטתה ונרדמה בשלווה. חוץ ממני. אני שכבתי על הצד והבטתי בחלון. צליל רטט נשמע מהשידה הקטנה שליד המיטה שלי ומיהרתי לקחת את הטלפון שלי לפני שזה יעיר את הבנות.
'היי מקסימה שלי, בואי לחוף שהיינו בו היום, ותביאי שמיכה. אוהב – ניק'
זאת ההודעה המוזרה שנשלחה אליי.
'אני באה. חכה לי שם, כן?' שלחתי לו בחזרה.
לבשתי את מעיל העור החום שלי מעל הפיג'מה, נעלתי כפכפים, הוצאתי שמיכת פליז מהארון ויצאתי אל החוף.
רוח נשבה והתחיל להיות קצת קריר.
הגעתי למקום שבו היינו, וראיתי את ניקו עומד ומדבר בטלפון עם הגב אליי.
התקדמתי אליו בשקט בזמן שהוא ניתק וחיבקתי אותו מאחורה.
הוא הופתע אבל אז הסתובב וחיבק אותי בחזרה.
"מה קורה? למה רצית להיפגש עכשיו?" שאלתי לאחר נשיקה קטנה על שפתיו.
"לא טוב עכשיו?"
"לא, זה מעולה עכשיו. סתם שאלתי."
"ואני סתם רציתי להיות איתך." חייכתי ונישקתי אותו בשנית.
הוא התיישב על החוף, אבל בחלק הרחוק מן המים, איפה שיש סלעים גדולים ואפורים ועצים.
הוא נשען על אחד הסלעים ואני התיישבתי לידו כשראשי מושען על חזו. בהינו בים.
"אני לא יודע כמה זמן אנחנו עושים את זה, אבל זה מרגיש נפלא." הוא לחש פתאום.
צחקקתי וחיבקתי אותו. התכסינו בשמיכה שהבאתי והוא נישק את ראשי.
"למה אתה מנשק לי רק את הראש?" רטנתי בלחש.
"זה מה שמפריע לך? אין בעיה." הוא אמר, רכן אליי ונישק אותי על שפתיי בתשוקה מדהימה.
"מה זה היה?" לחשתי כשהתנתקנו.
"זה מה שרצית, לא?"
"כן, אבל…"
"אבל מה?"
"בלי אבל. זה היה מדהים. " אמרתי וחייכתי חיוך רחב. הוא חייך בחזרה ונישק אותי שוב.
"אני אוהב אותך.." הוא לחש באוזני.
"גם אני אוהבת אותך." לחשתי בחזרה ואימצתי את זרועותיו שנכרכו סביבי, אל חיקי בחוזקה.
לאחר כחצי שעה וכמה נשיקות הרגשתי איך עפעפי נעצמים, והנחתי להם לעשות זאת. מלמלתי לילה טוב לניקו ונרדמתי.
התעוררתי כשהיה כבר בוקר. השמש החלה לזרוח והמים נראו תכולים מתמיד. החול הזהוב שעליו ישנו היה קריר במקצת אך השמיכה שהתכסינו בה חיממה אותנו.
רגע.
איפה ניק?
הבטתי לצידי והוא לא היה שם. הסתכלתי סביב, אך הוא לא נראה באזור.
מוזר..
קמתי בהתמתחות ועצמתי את עיני תוך כדי.
כשפקחתי אותן ניצבה מולי דמותה של קייט.


תגובות (24)

חוחוחו ליאן אני לאב אותך ! <333
וגם את *כל הזמן* מקבלת עונשים בגלל שאת מציקה לאח שלך הקטן ?!
אמג סיייסטר (( :

02/06/2012 13:13

חח וואי איך התגעגעתי לסיפור הזה!!!!
כל פעם שהעלית זה לא הראה לי!!
אעאעאעאע!
חוצפן!
פרק מעולה ורומנטי אפשר להגיד חחח
אוחח לאן ניק נעלם??
בואנה אני מקווה שיהיה לו תירוץ טוב!!!
מובן?!?!?
פכככ!!
והיי שמעי בקשר לעונש חחחחח
וואי כל שני וחמישי אני מקבלת!
וזה לא עוזר בשיט! אני תמיד עושה שוב את אותם הדברים ואני מקבלת את אותם העונשים ואפילו גרוע מזה!
יאללה מה הם לא מבינים שעונש לא עוזר??
חחח עלאק הורים! מתלהבים אלה…
חחח
קיצר!!
פרק מעולה ומדהים!!
מקווה להמשך בקרוב!! :)

02/06/2012 15:23

חחח סוף סוף מישהו שמבין אותי!!! :)
כל החברות שלי לא מבינות למה אני מציקה לאח שלי הקטן, כי הוא נראה כזה בוז'י, אבל הוא לא. והוא בן 5, וגם ילד בן 5 יכול להיות שטן כשבא לו, ואני לא מגזימה…
טלי!! ממצב?! הרבה זמן לא ראיתי אותך כאן!! לא הגבת הרבה.. אבל אני אחליק על זה;)
סתםסתם :))
אבל הקטטע הכי מעצבן , זה שהחודש אני אמורה לקבל לפטופ משלי, ואם אני אציק לאח שלי, אני לא אקבל. אז אני צריכה להיות נחמדה אליו. **נחמדה** , קולטים?! זה לא ייקרה.. סתםסתם.. הכל בשביל לפטופ !! חחח :))
ואני אמשיך.. מממ… אולי.. היום!! חיחי

02/06/2012 22:22

חחחח ליאנצ׳י אין *^אולי^* את ממשיכה ^*היום*^ !
לוול.. וגם אח שלי הקטן בן 5 (אוי רגע…אממ..6) והוא שטן קטן שבסוף מאשים ^*אותי^* ><
גרררר אני אדפוק לו גזר -,-

02/06/2012 22:37

אה !! איזה קטע!! הוא (השטן *שלי* חחח* ) גם תמיד מאשים אותי בכל דבר בסוף!! הא! איזה קטע!! חח אני חייבת שוקולד..
ותביאי לי ת'גזר שלך פעם, גם אני רוצה להשתמש בו על *מישהו* מסוים שישן בחדר שבאלכסון לחדר שלי!! (אהם אהם.. איתן, אם לא קלטת את זה עד עכשיו, אז אני נותנת לך טיפ.. לברוח!! ) …
חח אה וקוראים לדבר הזה בן ה5 איתן.. שם כל כך יפה!! אבל אל מתאים לאישויות שלו.. חבל … :))
חחחח וניראה לך שאני ממשיכה היום??!
הא!!
לא ייקרה.
סתםסתם אולי אני אצליח.!!
אה!! ונזכרתי מה יש לי מחר!!
יש לנו איזה פרוייקט שקשור למושב שאני גרה, לקישוט וזה.., וזה עם מלט, ועושים פסלים כאלה.. וזה הורס ת'גב.. וגיליתי, שאם מלט נוגע בידיים שלך, הם מתחילות להתקלף!! מניסיון! זה מזה מפחיד!! וואי אני חופרת (בקטנה כזה..), הא? חחח יאללה ביי:))

02/06/2012 22:46

חחחחח איזה סיייייסטר את ליאנצ׳י !! D:
חחח אני אשלח לך את הגזר בדואר D ;

03/06/2012 05:09

חחחח אם מדברים על דואר… שלחתי לך מייל ואני חייבת שתעני לי עליו!!!!

03/06/2012 06:44

חחח ליאנצ׳י עניתי לך במייל

03/06/2012 07:28

יאווו העלת פרק !!
איפה ניק?! {בקשה תפסיקי לקרוא לו ניקו}.
מה קייט עושה שם?! דאמממ!

03/06/2012 08:11

תמשיכיכיכייייייייייייייייייייי
ביי.

03/06/2012 08:29

זה בכוונה ניקו… חחח
ביי.. חחחח רנומ שכמותך …

03/06/2012 08:31

אעאעאעאעאעאע ,
פרק מדהים !!
איזה כיף לך שיש לך
מלאלאלא פרגון
מהבנות :<
אין לי בקושי קוראות ;-\

אהמ' אהמ' ..
מזאת אומרת יש לך עונש ?!
אני רוצה פרק עכשיו !!
ואינלי עונש :P
אני דאגתי להתנהג יפה !
וזה מה שמגיע לי ?
:<
יא מבאססס'ת :\
טוב לא משנה ,
מקסימום יומיים ..
אבל אם יותר ,
אני מתחרפנת !!

טוב אמממ ..
מה רציתי להגיד ?
תמשיייייייייכייייי !!
LOL ..
אני מוזרה O_O
בקיצר ,
תמשיייייייייייייייייייכייי ^^
אוהבת (:
ותהני בעונש :P

03/06/2012 08:42

חחחחחח אורטל ה-LOL שייך לי D ;
לוווול..לוווולים..אפרווווחים O.O

03/06/2012 09:09

אורטל זה ניראה כאילו כתבת לי שיר.. חחחחחחחחחח
ואני לא ממשיכה היום כי כבר מאוחר מדי בשביל זה..
וגם מחר לא כי יש לי פעילות כלשהיא…
ומחרתיים יש את הפרק הראשון בעונה השלישית בשקרניות קטנות ויפות (הסדרה המושלמת בעולם) ,
ויש לי באותו ים שיחות הורים,
וביום רביעי יש לי שעה פרטנית אחרי הלימודים באומנות (זה כיף, לא עונש..)
וביום חמישי יש לי עוד פעילות כמו שיש לי מחר
וביום שישי אני עוזרת לנקות את הבית :)
אולי יום שבת. אבל ביום שבת לא מעלים. חחחחחח :)

03/06/2012 10:00

חיחיחי , קורן ? אני גנבת :P
חוחוחו ,
ולאן ? כן אני יודעת ,
ככה אני רושמת , תוסיפי לזה
לחן וזה יצא שיר מהממם !! D:
חוחוחוחוחוחים D:
LOL !
עזבו השתגעתי O_(

03/06/2012 10:34

וואו , מזה הלוח זמנים הזה ?
כמה מטלות :O השם ישמור.
אני בחיים לא הייתי עומדת בעומס
הזה !!
אני מרחמת עלייך ליאנונונוש ,
ובסוף אני אתחרפן אם אני לא אקבל
המשך !!
חבל לחפור לך , לא ככה ?
ותאמיני לי זה מתקפה קטלנית.
יאלללה המשך ! המשך !

03/06/2012 10:36

ליאנצ׳י שלחתי לך מייל תעני ! (( :

04/06/2012 06:55

סבבי :) וזאת נועה שכותבת . הסבר: סתכלי ב'קצת עליי' שלי. חחח

04/06/2012 07:02

אההה זאת נועה ? O :
מוחיחיחיחיחי אני צריכה למצוא גם לך שמות חמודים XD

04/06/2012 07:33

חח בהצלחה עם זה.. בנתיים קוראים לי רק פיצי כשם חיבה.. חחח

04/06/2012 07:46

נקרא לך ……………………………………. נו*ע*ה!
חחחח יש לזה סיפור ארוך…. חחח.
יש לנו מורה אחד בבית ספר שהוא תימני אז כשהוא קורא לנועה הוא אומר נו*ע*ה כאילו מדגיש את הע'.
חוחוחוחוחוחוח.
ואנחנו צוחקות על זה תמיד D;
בקיצור- אולי נקרא לך 'המתחזה'? חוחוח.
הבנת?
לא משנה…

04/06/2012 08:01

חחח מצאתי שם ! נוני ! XD
חח עזבי.. בואי נישאר עם פיצי בינתיים XD

04/06/2012 08:01

יאללה. אני בעד פיצי. :)
או נונה.. ככה חברה אחת שלי קוראת לי.. :)
ואת יודעת רייני שאני תמנייה? והמשפחה מהצד של אמא שלי מדברת בח' וב- ע'? אז לא לצחוק.. לא נעים לי..
והבנתי ת'מתחזה:)

05/06/2012 07:25

חלחחחחחחחחחחחחחחחח נועה הראשונה היא רבע תימנייה..:)

05/06/2012 07:28
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך