טוב , אז תקשיבו.. ניראה לי שיש לי הרבה שגיאות כתיב, אז.. אוופסיי!!
ותגיבו אם זה יפה\מכוער\מפגר\משעמם \ לא יודעת מה.. סבבה?
פרק הבא יהייה ארוך ארוך ארוך!!!! אלא אם כן אתן לא רוצות.. אז-
תהנו ותגיבו!!
אה ורייני, חברה שלי אוהבת יותר את נייל!!!!!!!!
כל החדר שלה מכוסה בפוסטרים שלו ותמונות שלו, היא לא מפסיקה לדבר עליו והיא גם נולדה בחודש של נייל, וגם לה השיער חום , אבל יש לה גוונים בלונדינים טבעיים (כמו שלו) , וארוך ו- - טוב ניראה לי כדאי שאני אפסיק.. את תהרגי אותה נכון? אוי לי.. חחחח טוב .. אזז
ביי!!
אוהבת'תותכן!!(אני עושה לך דווקא רייני!!!! מחעחעחעחעחעחע!!!!! :))
-ליאן♥ - תהנו! :))

מה לעשות, החיים קשים! – פרק 4

02/04/2012 730 צפיות 19 תגובות
טוב , אז תקשיבו.. ניראה לי שיש לי הרבה שגיאות כתיב, אז.. אוופסיי!!
ותגיבו אם זה יפה\מכוער\מפגר\משעמם \ לא יודעת מה.. סבבה?
פרק הבא יהייה ארוך ארוך ארוך!!!! אלא אם כן אתן לא רוצות.. אז-
תהנו ותגיבו!!
אה ורייני, חברה שלי אוהבת יותר את נייל!!!!!!!!
כל החדר שלה מכוסה בפוסטרים שלו ותמונות שלו, היא לא מפסיקה לדבר עליו והיא גם נולדה בחודש של נייל, וגם לה השיער חום , אבל יש לה גוונים בלונדינים טבעיים (כמו שלו) , וארוך ו- - טוב ניראה לי כדאי שאני אפסיק.. את תהרגי אותה נכון? אוי לי.. חחחח טוב .. אזז
ביי!!
אוהבת'תותכן!!(אני עושה לך דווקא רייני!!!! מחעחעחעחעחעחע!!!!! :))
-ליאן♥ - תהנו! :))

הגעתי לבית ספר רטובה ורועדת , והוצאתי מהלוקר שלי שקית עם בגדים להחלפה, ששמתי שם למקרה חירום.
לאחר שהתלבשתי, נכנסתי לשיעור היסטוריה , והמורה הפסיקה לכתוב משהו על הלוח ולהסביר , ושאלה אותי למה איחרתי .
"כי… כי… אמממ…" גמגמתי וניסיתי לחשוב על תשובה מספקת .
"טוב , לא משנה, תפתחי מחברת ותתחילי לכתוב את הרשום על הלוח." אחרה והמשיכה לדבר אל שאר ילדי הכיתה.
התיישבתי במקומי,והתחלתי להעתיק מהלוח, כשהילד שישב לידי העביר לי פתק באדישות .
פתחתי אותו , והיה כתוב שם
' לאן רצת? איפה היית? ' , ובלמטה , היה כתוב ' טום ' . סגרתי את כף ידי על הפתק בכעס כך שהוא התקמט , ותלשתי חתיכה של דף מהמחברת שלי וכתבתי לו –
' מה זה משנה לאן רצתי ואיפה הייתי? ' וזרקתי את הפתק על טום, שישב שורה מאחוריי, כשהמורה הסתובבה אל הלוח.
הוא פגע לו בראש , והוא הביט בפתק המכווצ'ץ' , ואחר כך עליי, ופתח אותו כשראה את חיוכי המשועשע.
הוא כתב משהו וזרק אותו עליי בחזרה , רק כשזה (הפתק) פגע ליד הכיסא שלי, ולא בי. גיחכתי וקראתי את הפתק
'טוב לא משנה באמת.. תישארי בסוף השיעור בכיתה לרגע, אני צריך להגיד לך משהו ' . באתי לכתוב לו תגובה אך קפאתי כשנזכרתי מה רייצ'ל וקרייג עשו לי היום בבוקר. בגללו.
הבטתי בטום בכעס , וראיתי שהוא הסתכל עליי והמבט על פניו השתנה מחיוך , לבלבול.
כתבתי בכעס על הפתק הקטן , וכמעט שנשבר לי העיפרון ..
זרקתי את הפתק בחוזקה על ראשו של טום , וראיתי איך הוא משפשף את ראשו ועושה לי פרצוף מרוגז מעט.
המשכתי להעתיק מהלוח, עד שנשמע הצלצול . מיהרתי החוצה , אך יד חזקה אחזה בזרועי.
****נקודת מבט טום****
בשיעור , אני ונועה התכתבנו בחיוכים, אך לאחר שזרקתי לה פתק שני, היא התקשחה , ושלחה לעברי מבט כעוס . היא כתבה משהו על הפתק וזרקה אותו עליי. לא אליי , *עליי* !!
פתחתי אותו והיה כתוב שם ' דבר ראשון- יא חתיכת עקום!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! דבר שני – אני עסוקה מאוד בהפסקה . דבר שלישי- אל תחזיר לי פתק !!! ברור?!??????! אני שמחה שאנחנו מבינים 1 את השני .! ' נרתעתי מעט מהכתוב. מה קרה לה שההתנהגות שלה השתנתה כ"כ מהר? מה עשיתי לה? הבטתי בה וראיתי שהיא המשיכה לכתוב במחברה ולא התייחסה אליי.
חוצפנית קטנה ויפה שכמו- – אני .. אני מתכוון.. חוצפנית קטנה ומעצבנת שכמותה !! חשבתי שהיא יפה? אוי לי.. מה יש לי ???!?
"אחי , אתה בסדר? אתה ממלמל דברים.. " אמר לי קרייג בשקט והביט בי במבט מוזר ..
"אה? כן.. בטח.." אמרתי לו בשקט בלי לשים לב מה אני אומר בכלל..
"או- קייייי…… " אמר קרייג ומשך את המילה והפנה את מבטו באיטיות ממני .
בצלצול , קמתי במהירות אל נועה אך היא התרחקה לעבר הדלת מהר יותר. תפשתי את ידה , והיא הסתובבה אליי עם ראשה . " מה אתה רוצה ממני?" שאלה וגררתי אותה אל פינה נסתרת מחוץ לכיתה. "אני צריך להגיד לך משהו …" התחלתי להגיד לה , אבל היא שמה את האצבע שלה על שפתיי , ואמה " ששששש!!!!! זה לא מעניין אותי מה אתה צריך או רוצה להגיד לי ! אני רוצה וצריכה ללכת עכשיו אל חברות שלי !!!" ובמילים אלו רצה אל הקפיטריה.
"אבל- – " התחלתי להגיד , אך היא כבר נעלמה .
אחח.. אם היא הייתה יודעת מה רציתי להגיד לה היא לא הייתה בורחת ככה..
הלכתי לכיתה של נועה , והוצאתי מתוך הספר שלה את המחברת שלה.
פתחתי אותה והתחלתי לקרוא מאיפה שהפסקתי.
זה מה שהיא כתבה –
' אתמול איזה אידיוט אחד נתקע בי במדרגות.. אם לא הייתי מתחילה את היום הזה טוב, הוא עוד היה שוכב על המדרגות , פצוע ושותת דם.. יש לו מזל. מזל גדול. בעצם.. גם לי יש מזל!. אם אבא לא היה נשאר בבר עם חברים שלו , הוא היה מרביץ לי , ואז הייתי מעוצבנת, ואז הייתי מרביצה לאידיוט הזה , (שקורים לו טום.. איככ..) ואז .. ואז אני כותבת יותר מידי 'ואז' וזה מתחיל לעצבן אותי.. ת'אמת.., הוא ניראה לי בהתחלה קצת נחמד וחתיך וקצת חתיך.. טוב נו.. הרבה חתיך.. חיחיחי.. אבל אף אחד לא אמור לדעת את זה.. אבל , היום, חברה שלו , רייצ'ל , וחבר שלו קרייג, החליטו שכיף להם להתעלל בי , והרביצו לי.. בגלל מה ? בגלל טום!! בגלל שהוא 'הלשין' עליי לחברים שלו ואמר להם שירביצו לי כי אני נתקעתי בו. שונאת אותו..!! ואת רייצ'ל..!! ואת קרייג !!!!!
אוחח.. ברחתי לטום כשהוא רצה הגיד לי משהו, והגעתי לסטודיו. נכנסתי לשם וראיתי את אֶליאָנוֺרַה, המורה שלי לריקוד מלפניי שנתיים בערך והיא שאלה אותי איפה אמא , ואמרתי שהיא נהרגה בתאונת דרכים לפניי שנתיים. רציתי גם לספר לה שאבא הרג אותה בעצם , כי הוא זה שנהג במכונית עם אמא וסטה מהכביש לשוליים ובדרך התנגש במשאית. אבל לא אמרתי את זה. הגעתי לבית ספר רטובה כהוגן , כי ברחתי משם בגלל שראיתי כמה נערים מתקרבים לכיוון שלי , והיה לי רגע של פלאשבק, במה שקרה לפניי שעזבתי את החוג ריקוד. טום שאל אותי בפתק איפה היתי , ואמרתי לו שזה לו משנה, ואחרי שהוא העביר לי פתק שבו הוא אמר לי שהוא צריך להגיד לי משהו אחרי השיעור, כתבתי לו שאני עסוקה אח"כ , ושלא ייכתוב לי יותר… וואי אם מישהו ידע שאני כותבת יומן .. אני אפילו לא רוצה לחשוב מה ייקרה לי.. וואיי. אני זוכרת שפעם אבא אמר לי שאם אני לא אקבל לפחות 98 בתעודה , הוא יישלח אותי לפנימייה. תחח.. בטח.. מאיפה יהייה לו את הכסף לשלם על הפנימייה הזאת..?? אין לו! ובמילא, אני אקבל או 89 , או 99 . אז אין לו ממה לדאוג. וגם לי לא.. וואי ניראה לי שאף פעם לא התאהבתי..! קייט סיד לין ורוז אמרו שהן כבר היו מאוהבות פעם ושזאת הרגשה מזה כיפית.. אוף.. גמאני רוצה להתאהב.. לא פייר.. אני כותבת עכשיו בשיעור היסטוריה. חה.. כולם חושבים בטח שאני מעתיקה מהלוח.. ברור.. טוב יש צלצול עוד כמה דקות אז נתראה בשיעור הבא (?) '
וזהו. ומתחת לכתוב, היא שירבטה לבבות ופרצופים יפים , אבל הכל נראה כאילו זה נעשה במהירות .. סגרתי את המחברת שלה והחזרתי אותה למקומה , והלכתי לכיתה שלי וישבתי על השולחן שלי , כשאני נשען על הקיר שליידו. קרייג ורייצ'ל הרביצו לנועה? למה? אמרתי לרייצ'ל לא לספר את זה לאף אחד!!! אוחח.. הלכתי אל הקפיטריה ומשכתי את רייצ'ל מהשולחן שלה עם חברותייה , ואמרתי לה שאנחנו צריכים לדבר. היא חייכה חיוך רחב והלכנו הצידה , אל מחוץ לקפיטריה .
"מה בייב? " שאלה אותי ושיחקה בשערה הבלונדיני.
"אני רוצה להיפרד" אמרתי לה ישירות וענייה התרחבו לגודל של כדורגל.
"מה?! למה?! " שאלה אותי לבסוף ועזבה את שיערה.
"אני לא אוהב אותך . אני אוהב מישהי אחרת " אמרתי וגם אני הופעתי מהמשפט האחרון שלי. 'את מי אני אוהב בדיוק..? ' שמעתי קול בתוכי שואל, 'את נועה ' ענה קול אחר . 'אההה! ' ענה הקול הראשון בהבנה אך מיד אמר ' רגע , מה?!'
"ווּהוּ!! טום!! אתה כאן? אתה נראה מרחף.." קראה רייצ'ל והחזירה אותי למציאות.
"הא? כן כן אני פה.. מה אמרת? " שאלתי וניערתי את ראשי קלות .
"שאלתי את מי אתה אוהב!" אמרה רייצ'ל בכעס ובשיניים מהודקות .
"אה. תחח.. בטח.. שאני יגיד לך את מי אני אוהב ואז את תלכי להרביץ לה ולאמלל לה את החיים? בטח.. " אמרתי וגיחכתי .
"אני- – "
"כן..? את מה? " שאלתי במתיקות מזוייפת , והיא כנראה ראתה את זה כי היא אמרה "לא משנה.." והלכה משם זועפת. נשענתי על הקיר וצחקקתי . 'איזה סתומה זאתי..יא אללה.."' חשבתי לעצמי ובאתי להיכנס לקפיטרייה כשמי אם לא נועה יצאה ממנה בדיוק. משכתי אותה בידי אל אחד הכיתות הריקות ואמרתי לה " תקשיבי. את לא הולכת לברוח לי עכשיו ו- – " היא קטעה אותי,
"ברור שאני הולכת לברוח!! אני הולכת לברוח אבל לא *לך* ! אני הולכת לברוח *לי* !! אני לא שלך ולא בטיח !! " אמרה בכעס וניסתה להשתחרר מאחיזתי. נצמדתי אייה ולחשתי "את לא רוצה להיות שלי? " היא עצרה מלנסות לברוח וגמגמה "אני.. אני.. לא . מה פתאום..? למה שאני ארצה להיות שלך?!" , ואת המשפט האחרון הצלחה להגיד בלי להתבלבל ולגמגם.
"אולי" אמרתי וליטפתי את לחיה , "אולי כי את אוהבת אותי? נשמע לך הגיוני?"
"אני.. לא!! ממש ל..ל..לא!! אני לא אוהבת אותך!" אמרה והקול שלה ירד בהדרגה עד כדי לחישה.
היא השפילה את מבטה אל הרצפה .
"זה בסדר. " אמרתי לה והרמתי את סנטרה כך שהיא הביטה בפניי, "כי גם אני אוהבת אותך " רכנתי אליה ונישקתי אותה.
אני לא מאמין שעשיתי את זה אבל נישקתי אותה!!
והקטע הכי מוזר פה , זה שהיא לא התנגדה!!
היא זרמה ונישקה אותי בחזרה!!
הרגשתי הכי מאושר בעולם.
ניתקתי ממנה את שפתיי ולחשתי "וואי.. את מנשקת מעולה.. " וחייכתי אליה.
"מה.. מה אתה עושה? "שאלה והביטה בעניי.
"מנשק אותך" השבתי וחייכתי .
"יש לך חברה !! אסור לך!! ובכלל, איך אתה יודע שאני אוהבת אותך?!" שאלה בכעס והרימה מעט את קולה.
"דבר ראשון נישקת אותי בחזרה ." בחלק הזה היא הסמיקה " דבר שני, וזה בעצם מה שרציתי להגיד לך, " נשמתי נשימה עמוקה ואמרתי " קראתי את היומן שלך" , . היא הסתכלה עליי המומה והחווירה . היא ניסתה להגיד לי משהו אך התמוטטה והתעלפה.
****נקודת מבט נועה****
התעוררתי לקולות צפצופים מוזרים ומוכרים. פקחתי את עניי , וראיתי שאני לבושה בבגדי בי"ח ירוקים, שוכבת על מיטה צחורה , וליידי כמה מכשירים מצפצפים. ניסיתי להחיזכר איך המקום הזה מוכר לי ונזכרתי תוך שניות .
לאחר שאנסו אותי כשיצאתי מהסטודיו לריקוד , לפני שנתיים, הייתי מסוחררת , ולא שמתי לב לאן אני הולכת , כך שיצא שנחבטתי בכמעט כל דבר שנתקלתי בו, כולל מכוניות נוסעות . הגעתי לבי"ח עם רגל , ויד שבורים, ומצח פתוח. דמעות עלו בעניי, אך מיהרתי לנגבן ונזכרתי למה אני פה , פחות או יותר.
זכרתי שטום נישק אותי ואמר לי שהוא קרא לי את היומן, ואז.. לא זוכרת יותר.
אוי מי גד . טום קרא לי את היומן!!!!!!!!
פתאום שמתי לב שמישהו נכנס לחדר. טום.
"אה, היי. התעוררת. איך את מרגישה ?" שאל בידידותיות .
"קראת את היומן שלי?"
"אהה.. כן.. אני ממש מצטער ..," אמר והייתה שתיקה .
"אתה יודע עליי הכל עכשיו הא? "
הוא הנהן ואמר שהוא מצטער " אבל לא על הנשיקה . " והסתכל בעניי.


תגובות (19)

פרק מעולה!!!!!!!!!!
מושלם!!
ווהו!!!! טום נישק אותה!!!!!
כפיים כפיים!!
עוד נשיקה עוד נשיקה!!!!!!!!!
מושלם ומדהים כמו תמיד!! מזה משנה שגיאות כתיב או לא???פכככ!!!
זה מושלם!!!

02/04/2012 09:55

לאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!!!!!!!!!
הוא שלי!!! מה לא מובן???? הוא שם ידיים בכיסים כמוני!!
הוא מצחיק כמוני!!!
הוא צוחק מכל דבר כמוני!!!!!!!!!!!
הוא חמוד כמוני!!!!!!!!!!!!!!
הוא שלי שלי שלי!!!
ותגידי לה שיש לה יריבה מושבעת!!

02/04/2012 09:58

חח תודה טלי ורייני, אני אמסור לה !!!! חחחחחח יא מושפעת… חחחחח
אהבתי את ה – "הוא חמוד כמוני" ..חחחחח את חמודה? חה! מזה חמודה.. ! בטח.. עעללק..! סתםסתם!!!! לא להיעלב!! ואת יודעת שהחברה הזאת שלי עוברת דירה לספרד לשנתיים?
אז היא לא תוכל להיות יריבה שלך יותר!! אבל היא עוזבת !
לשנתיים!!
~בוכה~
אוקיי התגברתי. חחחחח

02/04/2012 10:02

פרק מושלם!!!!!!
אני לא מאמינה הוא סוף סוף נישק אותה!!!!!!!!!
אני לא הבחנתי בשגיאות כתיב בכלל!!
המשך חובה!!!!!!!!

02/04/2012 10:04

יש!!!!!
היריבה שלי תהיה רחוקה ממני,
וכנראה שוואן דירקשן יבואו מתישהו בשנה הקרובה, והיא………..לא תהיה!!!!!
נ.ב את קראת את 2 הפרקים האחרונים שלי??

02/04/2012 10:04

כןן!! הגבתי ראשונה על האחרון!!!! חחחחח מושלמים !(הפרקים..חח)

02/04/2012 10:07

אוף, ליאן.
אני רוצה את ניילי שלי לעצמי….:(:(

02/04/2012 10:08

אלוקים אדירים!!
פחחחה!! היא התעלפה בגלל שהוא קרא את היומן שלה?
ואוווווווווווווווווו!!! מסכנונה!!
ואעאעאעאעאעאעאעעא!! הוא—-נישק—-אותה—-!!
omgomgomgomg!! איזה מושלם שהוא!!
אעאעא ותמשיכי!!
ודאאא ברור שאנחנו רוצות פרקים ארוכים!!!
חח אז קדימה, אני מחכה;)
ורייניי, אף אחת לא תפריד בינכך לבין נייל, אל תדאגי!
:)

02/04/2012 14:26

שיר ההללויה…..כן,כן,תשירי.
איזה כיף שהוא נישק אותה.
והפרק ממש לא משעמם / מפגר/ מטומטם.
וכן,אני מתה לקרוא את הפרק הבא והארוךךךךךך שלך.
אוהבתותךךך

02/04/2012 17:07

ואוו ואוו אהבתי מאד מאד מאד מאד ממני באהבה בקי ♥

03/04/2012 02:44

שמחה שאהבתן :)
ויש לי שאלה.. – מה זה ארוך בשבילכן? כי אני כותבת את זה בוורד (word או איך שכותבים את זה ..) והדפים שם נראים מזה קצרים!! כתבתי בנתיים רק 3 דפים וחצי וזה נראה קצת!!! זה הרבה/קצת ? וכן.. אני יודעת.. שאלה מפגרת אבל הבטחתי שאני עושה פרק הבא ארוךארוךארוך, אז צריך לקיים לא? (טוב לא ניראה לי שהבטחתי אבל בכל מקרה..) ;)
**********ואל תשכחו לענות!!**********
לוב יו –
lian ♥

03/04/2012 04:42

איו לי בעיה שתעשי יותר ארוך, ת'אמת בשמחה!!
ונוטלה צודקת, הוא תמיד ישאר שלי!!!!:) חיחיחיי. ואף אחד לא יפריד בנינו.
ותגידי את זה לחברה שלך! מוחעחעחע!!
אתם יודעים שדמי אמרה שהמפורסם הכי אהוב עלייה זה נייל???
לאלאלאלאלאלאלאלאלאלא!!!
ואתם יודעים שיש מישהי שנייל יאהב תמיד. (וזאת לא אמא שלו) זה האוכל!!!!!!!!
איזה כיף!! אני לא ממש אוכלת, אז הוא יאכל את השאריות שלי!!!!!
יאי!!:):)

03/04/2012 04:48

חחחחחחחחחחח
רייני .. מאיפה את יודעת את כל זה?!????
בעצם.. עזבי.. אני לא רוצה לדעת..
ואני רואה שעוד מישהו גנב לך את ניילוש שלך … חחח
ונכון סיפרתי לך על החברה שלי ? זאת שחולה לנייל על הצורה ? (ואת יותר *כמובן* !!!!)
אז היא אמרה אתמול שהוא חתיך אבל הוא לא ממש שר יפה..
וואיי.
את לא מבינה איזה מה היה שם..
10 בנות היו סביבה כשהיא אמרה את זה , וברגע שהמילים האלה יצאו לה מהפה, הן התקרבו והתחילו לאיים עלייה ורדפו אחרייה…
וואי.. אני וחברה שלי (אחרת..) פשוט התפקענו מצחוק!!!!
דמייני לעצמן מישהי בורחת וחבורה של 10 בנות רודפות אחרייה בצעקות !! חחח .. טוב, הן לא עשו לה כלום בסוף .. (לצערך..) ומאז (זה היה אתמול כן..?) היא לא אומרת דברים כאלה. (לפחות לא כשיש מעריצות שלו ליידה.. חח) אני עדיין צוחקת מזה..
כשסיפרתי את זה לאמא שלי היא לא האמינה לי. חוצנפית קטנה.. אני לא משקרת בנוגע לדברים כאלה!!! חפרתי מספיק :)

03/04/2012 05:01

חבל, תביאי אותה לפה, היא תקבל מספיק.
ת'אמת אני שמחה שהיא אמרה את זה, ככה יש פחות שאוהבות אותו.
כל מישהי שלא אוהבת אותו זה מעלה לי חיוך על הפנים, כי ככה יש לי פחות בנות להרביץ להן.
חהחהחה!!!
יש לי משהו שמפריע לי בנייל.
שהוא אוהב את ג'סטין!! אבל בזמן האחרון אני פחות שונאת את ג'סטין ביבר.
(פעם קראתי לו ג'סטין ביכסאה! חה)
ואם ג'סיקה קוראת את זה- סורי:)
בקיצור, תביאי את חברה שלך מתישהו לפה. סבבי?
אני צריכה להגיד לה משהו.
הסבר מילים:
משהו= להאיים עליה, להרביץ לה. וכ'ו.
בקיצור, חפרת מספיק. (את חפרת, לא אני, אני עדיין לא סיימתי לחפור. לפחות לא בנתיים)

03/04/2012 05:06

צודקת.. אבל רק בקשר לזה שלא סיימת לחפור! בקשר לזה שאני יביא את חברה שלי.. אממ.. יש בעיה .. אני עדיין רוצה אותה כחברה חיה ונושמת , ולא מפוחלצת.. *עדיין* לא.. סתם סתם.. יש לך את דמי לובאטו ועוד כמה (כמה=הרבה) בנות להרביץ להן.. חיחיחי..
יאללה אני צריכה ללכת להמשיך לסדר את החדר שלי.. (חרא..)
יאללה התחפפתי.. :))

03/04/2012 05:49

לא!! תביאי אותה לפה, את שומעתת??
בכל מקרה אי אפשר להרביץ דרך המחשב!!!!!!!!
אני רק אאיים עליה!!

03/04/2012 06:03

לא שומעת ולא שומעת!!
~סותמתאתהאוזנייםעםכפותהידיים~
סתם סתם..

03/04/2012 06:42

ממממממוווששששללםםםםם, תממשיכייי (((:

04/04/2012 05:27

ואוווו רק עכשיו קראתי את הפרק !!
אני לא מאמינה שלא קראתי את הסיפור הזה !!!
~טיפשהטיפשההה ~

06/05/2012 03:54
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך