אתמול לפני שנרדמתי עלה לי בראש הסיפור הזה ורציתי לכתוב אותו.
תגידו אם הוא טוב או לא
(ואם הוא מעניין בכלל..!)
אם לא תגיבו , אני לא ממשיכה.. !
בעיה שלכם!!! סתם סתם.. אל תקחו ללב .. תקחו לריאות ותיחנקו!! מוחעחעחעחע!!(למדתי איך עושים צחוק מרושע !! יאיי!! חחחח) סתם צחקתי .. אל תעלבו !! נעלבתם? יופי! אני שמחה! באמת!!! לא מאמינים?! תודה באמת!! עכשיו *אני* נעלבתי !!! נפגעתי קשות !! עכשיו אני *לא* שמחה!! אני עצובה !!! (~בוכהבכימזוייף~)
טוב.. עוד דקה של כתיבה כזאת ותצטרכו לשקם אותי אז..
יאללה בייי !!
(אל תשכחו להגיב!! חחח איזה חופרת אני !! כן כן.. כישרון!!! )
אה ואני אבין אותכם אם לא תגיבו או משהו.. (נחנחנח [נחנחנח= צחוק של חברה שלי.. חחח]עדיין לא נפטרתם ממני .. חחח D: )
אוהבת - lian :))

מה לעשות, החיים קשים!

28/03/2012 806 צפיות 10 תגובות
אתמול לפני שנרדמתי עלה לי בראש הסיפור הזה ורציתי לכתוב אותו.
תגידו אם הוא טוב או לא
(ואם הוא מעניין בכלל..!)
אם לא תגיבו , אני לא ממשיכה.. !
בעיה שלכם!!! סתם סתם.. אל תקחו ללב .. תקחו לריאות ותיחנקו!! מוחעחעחעחע!!(למדתי איך עושים צחוק מרושע !! יאיי!! חחחח) סתם צחקתי .. אל תעלבו !! נעלבתם? יופי! אני שמחה! באמת!!! לא מאמינים?! תודה באמת!! עכשיו *אני* נעלבתי !!! נפגעתי קשות !! עכשיו אני *לא* שמחה!! אני עצובה !!! (~בוכהבכימזוייף~)
טוב.. עוד דקה של כתיבה כזאת ותצטרכו לשקם אותי אז..
יאללה בייי !!
(אל תשכחו להגיב!! חחח איזה חופרת אני !! כן כן.. כישרון!!! )
אה ואני אבין אותכם אם לא תגיבו או משהו.. (נחנחנח [נחנחנח= צחוק של חברה שלי.. חחח]עדיין לא נפטרתם ממני .. חחח D: )
אוהבת - lian :))

פתחתי את הלוקר שלי והקשבתי לרוז , בזמן שהוצאתי את ספרי הלימוד שלי והמחברות . סגרתי את הלוקר ופתחתי את אחת המחברות והקשבתי להוראותיה של רוז – "תעשי שהוא יהיה .. אממ.. אדום, ותעשי גם ורוד ולבן וצהוב, אבל לא כולם ביחד, אלא זר של ורדים בצבעים שאמרת לך , ותעשי את הפרטים של עלי הכותרת , ותצבעי אותם יפה-יפה ו- – "
"רוז!! תאטי!! אני אמורה גם להבין מה את אומרת ! לא רק לשמוע!! ולא ניראה לי שאני יוכל לעשות את כל מה שאמרת אבל.. אני אנסה !" אמרתי וצחקתי איתה.
"אין עלייך נועה! את תצליחי!" אמרה וחיבקה אותי חיבוק מוחץ ורצה לכיתה שלה כשנשמע הצלצול.
הוצאתי את העט האדום שלי מהתיק , והתחלתי לצייר את הוורד האדום בזמן שאני עולה במדרגות לעבר הכיתה. כולם כבר היו בכיתות אז הרשיתי לעצמי ללכת בל להסתכל קדימה ולאן אני הולכת. בדיוק כשגמרתי לעשות את עלה הכותרת האחרון , מישהו התנגש בי ונמרח לי הקו על כל הציור. הרמתי את ראשי אל האידיוט שעשה את זה ואמרתי "יופי גאון" בציניות ובכעס. הבטתי על הדברים שלי שהיו מפוזרים על כל המדרגות . "אני?! את הולכת עם מחברת מול הפרצוף שלך!! זאת לא אשמתי שנפלו לך הדברים! " אמר האידיוט בכעס.
"תחח! אתה חושב שאיכפת לי שנפלו לי הדברים?! מצידי , תזרוק אותם , תדרוך עליהם תירק עליהם ותשרוף אותם!!! איכפת לי מזה שהרסת לי את הציור!!!!!!!!!!!!" צעקתי עליו ונופפת במחברת מול פניו. הוא הביט בציור ואמר "וואוו. את יודעת לצייר יפה. יצא לך יפה דווקא." אמר וחייך .
צמצמתי את עניי אלי בכעס ואמרתי "דווקא?! דווקא?! אתה יודע , יצא לי טוב עד שהגעת והרסת לי אותו!!! ואתה לא אמור להיות כאן בכלל ! אתה אמור להיות בכיתה!!" צרחתי עליו,
"גם את לא אמורה להיות כאן!!" החזיר לי,
"כן אי כן!!"
"לא את ל- – "
"אוי נו, שתוק כבר.."מלמלתי וקטעתי אותו. התחלתי להרים כמה ספרם ואמרתי לו "בוא תהייה ג'נטלמן ותעזור קצת.." הסתכלתי עליו, עומד לו שם, ומביט עליי מלמעלה במבט מתנשא. "יש לי חברה ." אמר . קפאתי . "מאיפה הוצאת את המשפט התקוע הזה והלא קשור לכלום לעזאזל?!!!! מה איכפת לי שיש לך חברה?!! לא ביקשתי להיות חברה שלך!! זה לא מעניין אותי בכלל!! מה שכן מעניין אותי זה שתזיז ת'תחת המלכותי שלך ותרים את הדברים שלי כי אתה אחת הסיבות שהם נפלו!!!!!" שאגתי עליו בכעס. סקרתי אותו מקצה הג'ינס שהוא לבש, עד קצות הקוצים שלו. השיער שלו מבולגן ובצבע חום בהיר, עניו תכולות , והוא לבש חולצה זרוקה ולבנה.
"מה את בוחנת אותי ככה?! זה מלחיץ!!" צעק עליי כשראה מה אני עושה.
"ב'אנה, חביבי, אל תצעק עלי שומע?! אני זאת שצריכה לצעוק עלייך ועשיתי את זה !! אוקיי?!" אמרתי לו בקול קשוח .
הוא עזר לי להרים את הדברים , והנחתי את המחברת עם הציור בצד המדרגות והרמתי את מחברותיי. "תודה " אמרתי כשהושיט לי את דבריי והמשכתי ללכת לכיתה שלי. כשנכנסתי אף אחד לא שם ♥ אליי חוץ מסידני ולין, 2 מתוך ארבעת החברות הכי טובות שלי ,( וגם היחידות ), ששאלו אותי למה איחרתי. אמרתי להן שאיזה אידיוט הפיל לי את הדברים . הן הנהנו באיטיות והמשיך השיעור
חשבתי על האידיוט שנתקע בי (אינלי מושג איך קוראים לו אז נקרא לו אידיוט טוב? ). הבנדאם הזה חש ברמות. בטח החברה שלו זאת איזה ברבי מפוחלצת סוג ד' , והוא הכי מקובל בשכבה ..
טוב אז אני נועה , ואני לומדת בבצפר בניו יורק (לא זוכרת איך קוראים לו .. חח) . באתי מישראל, ורוב הילדים בבצפר הזה באו ממדינות בחו"ל גם. אני יודעת אנגלית שוטף, כי נולדתי בניו יורק וכשהייתי בת 10, עברנו לישראל ל4 שנים, ואז חזרנו לניו יורק. אני עכשיו בכיתה יא' ואני בת 16 וחצי. יש לי רק 4 חברות בבצפר הזה שהן סידני לין, קייט ורוז. אנחנו ה'חבורה' שלא קשורה ממש לכלום ושאף אלד לא מתייחס אליהן. אני בעלת עניים תכולות , שיער שחור וגלי (וארוך..) , ועור לבן. לא בהיר , לבן . אבל אנלא לבקנית או משהו.. זה פשוט שאמא שלי הייתה גם עם עור לבן כמו של אז קיבלתי את זה ממנה .. ו.. זהו. אה ואני כותבת יומן בעברית.( כן, אני יודעת גם עברית.. ). ובעברית, כדי שאפחד לא יבין מה כתוב שם, כי ניראה לי שאני היחידה שיודעת עברית בבצפר הזה..
בסיום יום הלימודים, נסעתי עם 4 החברות שלי באוטובוס , ורוז שאלה אותי אם גמרתי את הציור. "אה.. לא. עדיין לא, כשאגמור אני יגיד לך .." אמרתי ונלחצתי.
השארתי את המחברת על המדרגות בצד !!
פאק!!
וזה גם היומן שלי!!
דאבל פאק!!
ויש שם גם ציורים לסידני לין וקייט!!
פאק בריבוע!!
נכנסתי הבייתה ולאחר הליכה של הלוך וחזור על השטיח בחדר שלי, החלטתי לשאול את סיד על הנער הזה . סיד (סידני..), יודעת הכל , (כולל הכל,) על השכבה, והיא מזהה כל אחד על פי התיאור שלו. התקשרתי אלייה ואמרתי לה שהנער הוא גבוה , עניים בצבע כחול בהיר , שיער חום בהיר, חתיך בהיר, (סתם סתם.. הוא רק חתיך..), ואמר שיש לו חברה . " אמרתי במהירות .
"אה!! את בטח מדברת על טום, מ- יא' 4 ! כן, הוא חתיך לא נורמאלי, והוא הכי מקובל בשכבה, וחברה שלו היא רייצ'ל " ואמרה את זה בגועל" הבלונדינית המכוערת מ- יא' 2 .. איכס.. להקיא ממנה.. "
"רגע, סיד, *את* בלונדינית! איך את יכולה להגיד שהיא בלונדינית *מכוערת* ?" שאלתי אותה בפליאה קלה .
"כי אצלי זה בלונדיני טבעי. אצלה זה הכל חימצון ותוספות שיער " אמרה . בגועל.
"איייייכככסס!!" אמרנו שתינו וצחקנו.
"טוב.. תודה סיד ! אוהבת אותך !" אמרתי וניתקתי.
בדקתי בדף קשר של השכבה , ומצאתי את הטלפון של טום. חשבתי קצת וחייגתי אליו.


תגובות (10)

אהבתי אהבתי אהבתי!!
חחח יאללה המשך!!!
נשמע מעניין:)

28/03/2012 14:06

כן כן כן כן!!!!!
וואו, *זה* סיפור שאני כ"כ אוהב!
הייתי כותבת לך עוד קצת אבל עוד שניה המחשב מתנתק (נגמרת הבטריה…).
אוהבת אותךךךךך.

28/03/2012 14:27

אוווו…יופי, עכשיו כשאני יושבת לי עם המטען אני יכולה..אמ…לכתוב לך בעצם את אותו הדבר רק שאני ארגיש יותר רגועה..(?)…
אז באמת שהיה כיף לי לקרוא את הפרק -ואני דורשת המשך-
ו….נועה הזאת נשמעת קרועה כזו…מצחיקולה…..
אוהבתותך……
אפריל:)

28/03/2012 14:39

נשמע נחמד..למרות שקצת מוזר..התחלת את זה בצורה סיפורית ופתאום קפצת לסגנון כתיבה של יומן ואז חזרת לסיפור…
אבל סה"כ את כותבת טוב..וכשאת ממשיכה את מודיעה לי אחרת את תקבלי חפירה שתוציא לך את העניים…ותחרפן לך את הראש ותגרום לך לכאבי ראש ואז..קיצר הבנת?!

28/03/2012 14:58

יאיי!!
חשבתי שלא יהיו תגובות ושבטח יחשבו שזה סיפור מפגר וגרוע..
וסבריאל, אני יודעת .. פשוט הייתי מול המחשב והתחלתי לכתוב את זה בלי לראות ממש מה כתבתי .. חחח
עוד שעה בערך אני אמשיך (ב -11..) , אבל עד שהמערכת תאשר את זה יהייה כבר ערב בטח..
אז בלי חפירות!! (אהמ' אהמ' סבריאל אהמ' ..) חחח
שמחה שאהבתן!!
אה ואפריל, חברה שלי מזה דומה באופי שלה (מצחיקולה כזאת .. חח) לנועה!!(מהסיפור הזה..) היא נתנה לי השראה !! חחח
אה ואני לא בטוחה שתאהבו את הפרק הבא , כי זה יהיה נקודת מבט של טום.. אבל זה יהייה *קצת* מצחיק.. חחח ביי!
אוהבתותכן!! ♥ ♥

29/03/2012 02:09

יואו מהמם!!!
יש מצב שאת ממשיכה? כי את חייבת!!!!!
אוהבת……רינת.

29/03/2012 02:19

לא חשבת שיאהבו?
-מוזרה!-
זה ממש חמוד, אני כבר מתה לקרוא את ההמשך!

29/03/2012 02:37

שלחתי את ההמשך לפני רבע שעה..
אתן לא תאהבו אותו.. תאמינו לי.. הוא לא יצא ממש טוב.. סורי..

29/03/2012 05:43

מקווה שאכן הפרק שלך יאושר ע"י המערכת ונקרא אותו בשמחה רבה ממני בקי ♥♥

29/03/2012 05:50

חחחחח אני מתה על החפירות שלך XDDDDDDDDDDD
וזה סיפור אחלה!!!
אני אקצר בתגובות כדי להמשיך לקרוא!

02/04/2012 12:49
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך