מקווה שאהבתם!!!!!! תגיבו ותציעו הצעות......[:

מה נעשה? זאת אני! – פרק 2

02/06/2014 692 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם!!!!!! תגיבו ותציעו הצעות......[:

לא האמנתי למראה עיניי , זה באמת הוא! לא , לא , לא , לא אני אמורה להגן על הבן האדם המעצבן הזה? ועוד לעזור לו? לא נראה לי שאני אשרוד את זה. כשהוא יסתכל עלי הוא גם היה מופתע "מ-מה היא עושה פה?" שאל ג'ון "היא העוזרת החדשה שלך וגם שומרת הראש שלך" אמרה כסנדרה ברוגע למרות שצפיתי מימנה שתנזוף בו אבל זה לא קורה בעיר הזאת רק אלכס וורוניקה עושים את זה. "רגע אחד!" אמר ג'ון "היא תהיה שומרת הראש שלי?" שאל ג'ון מזלזל בי "אני אספר לך איך הגעתי להחלתה זאת אבל בינתיים אני רוצה להסביר לטריס על עבודתה ועל איך להתמקם ואני רוצה להכיר לך את אליסון" אמרה כסנדרה ברכות שלא הייתי רגילה עליו. ולפעמים אני חושבת שהיא תמשיך ככה אני אתעצבן מרוב שזה זר לי ההרגשה הזאת. "אני אראה לך את חדרך ואת חדרו של ג'ון" אמרה והלכתי בעקבותיה. נכנסנו לחדר ענק אם מיטה זוגית ארון גדול שולחן כתיבה וכיסא לידו. על הרצפה היה שטיח פרותי הקירות היו צבועים בצבע כרם וכל החפצים ביו צבועים בלבן סגול. "זה החדר שלך" אמרה כסנדרה ונדהמתי למראה יופיו. אף פעם לא השקיעו בי כול כך ומכלל אף פעם לא השקיעו בי. "וואו זה בשבילי? א-את לא היית צריכה , באמת" אנרתי "אויש נו באמת , את לא צריכה לדאוג זה לו עלה לי הרבה כסף"אמרה מעודדת אותי. "עכשיו אני רוצה שתכרי הבת שלי למרות שהיא לא באמת שלי אימצתי אותה ונראה לי שהיא באותו הגיל שלך, בת כמה את?" שאלה כסנדרה "ני 16 עוד מעת 17" אהה היא שת 15 אני בטוחה שתסתדרו ביחד מצוין" אמרה בהתרגשות. כסנדרה הובילה אותי לקומה השלישית ועמדנו מול דלת לבנה. כסנדרה דפקה שלושה דפיקות על הדלת ואמרה "אליסון אני יכולה להיכנס?" "כן" נשמע קול מבעד לדל וכסנדרה פתחה אותה. נכנסנו לחדר ולעיניי נגלו יערה בת גילי בעלת שער חום ארוך ומתולתל , יש למה פוני לצד ובעלת עיניים כחולות בוהקות! היא הייתה רזה מאות והייתה נמוכה מימני בכמה סנטימטרים. "אליסון , אני רוצה שתכרי. זאת טריס והיא תהיה העוזרת של ג'וון ושומרת הראש לא. אז בינתיים תדברו ביניכן על שאני אסביר לג'ון איך הגעתי להחלתה שתהיי שומרת הראש שלא" אמרה כסנדרה ויצאה מן החדר. אליסון ישבה על מיטתה ואני עומדת מולה מחכה שתדבר. הייתה שתיקה ארוכה עד שהחלטתי לשבור אותה "טוב…..אהההה,רוצה לעסות משהו?" שאלתי כדי שתתחיל לדבר אבל היא לא ענתה. התחלתי להתעצבן אף פעם לא התעלמו מיני. "את יודעת אמורים לענות כששואלים משהוא" נסתי להירגע נשמתי נשימות ארוכות ונרגעתי. בטח מפונקת הילדה המוזרה הזאת. נשמע דפיקה בדלת וכסנדרה פתחה אותה "דיברתי אם ג'ון ועכשיו אני רוצה שתתאמני כדי לפתח את הלחימה שלך. יש לנו חדר אימונים שבעלי משתמש בוא להתאמן" אמרה כסנדרה. הלכתי לחדרי וחיפשתי בארון הבגדים שבחדר שלי אם כסנדרה קנתה לי בגדים ארוכים כדי שלא יראו את החבלות השריטות והחבורות כשאלכס וורוניקה הכו אותי. חיפשתי וחיפשתי ולא מצאתי. ירדתי לחפש את כסנדרה אם יש לה בגדים ארוכים להביא לי "למה את צריכה בגדים ארוכים עכשיו חם ואין לי בגדים ארוכים כי לרוב לא קר כאן. הלכתי לחדרי כועסת והחלטתי ללבוש את הבגדים הקצרים וללכת לקומה הרביעית כשהם לא יראו אותי אם כל החבלות שעל עורי הלבן כסיד מתבעו. לבשתי גופיה שחורה וטייץ המגיעה עד לברכיים שלי. נעלתי נעלי ספורט ויצאתי מן חדרי בזהירות כדי שלו יראו אותי. הייתי דרוכה ומרוכזת והמשכתי ללכת במורד המדרגות. יש הגעתי ואף אחד לא ראה אותי. כל הקומה הייתה רחבת אימונים. בפינה אחת היו מכשירי ספורט בפינה אחרת היו כליעה למטרה שיכלו להשתמש בסכינים ומאקדחים. בפינה אחרת היו סקי יגרוף ובפינה באחרונה מבחר נשקים. ממש חדר אימונים מושקע. התחלתי להתאמן בזריקה למטרה בסכינים וכל הסכינים פגעו מטרה. לפשע נשמע קול מאחורי אומר "מרשים אין פלא שאשתי בחרה בך כדי להיות שומרת הראש של בני"……


תגובות (2)

מדהיים!!
תמשיכייי דחוףף

נ.ב
בטח בעלה (:

02/06/2014 23:41

תמשיכיייי

03/06/2014 11:51
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך