אפרודיטה
עבר הרבה זמן מאז שכתבתי איזשהו סיפור או סתם משהו שלא היה עבודה לבית הספר או הודעה בוואטספ אז אם באלכם להגיב משהו בכיף תגידו הכי דוגרי זה רק יעזור לי להשתפר ,ואם יש כאן מישהו שהיה קורא את הסיפורים הישנים שלי אז אם הוא ירצה המשך שלהם בכיף רק שיגיד. אז מקווה שתהנו :).

מה קרה?

אפרודיטה 21/05/2015 614 צפיות אין תגובות
עבר הרבה זמן מאז שכתבתי איזשהו סיפור או סתם משהו שלא היה עבודה לבית הספר או הודעה בוואטספ אז אם באלכם להגיב משהו בכיף תגידו הכי דוגרי זה רק יעזור לי להשתפר ,ואם יש כאן מישהו שהיה קורא את הסיפורים הישנים שלי אז אם הוא ירצה המשך שלהם בכיף רק שיגיד. אז מקווה שתהנו :).

הולכת ברחוב ממשיכה ישר, עוברת במעבר חצייה פונה שמלאה ימינה וכך אלה,נעצרת מול מעבר חסום שבו נמצאת מראה.
מישהי מסתכלת עלי מתוך המראה, מי זאת יש לה שיער כמו שלי שפתיים כמו שלי אפילו את אותן העיניים שלי רק כלכך חלולות ,לא זה לא יכול להיות היא לא אני הלב שלי פועם עדיין אני לא מתה רק שכן אני אפילו לא יודעת לאן אני הולכת "מה קרה לי? למה נהפכתי?" אמרתי בקול ועוד הרבה דברים עד שהודעתSMS קטעה אותי, "ליילי איפה את? את מאחרת.".
נזכרתי אני צריכה להיפגש עם כל הח'ברה בדיוק זרקו את החברה שלי ניקי בגלל שאקס המסריח שלה הכניס אותה להריון ובגד בה, אנחנו אוהבים אותה יותר מידי מכדאי לתת לה להישבר ולבכות אל הזבל הזה שעכשיו בוא נגיד "חוקר עולם", כוסעמק אני צריכה לרוץ!!.

אני מגיעה "למקום שלנו" או כך אנחנו קוראים לקרחת יער שמצאנו עוד שהיינו זאטוטים ,כמה תמימות הייתה לנו אז לפני כול הסיגריות, המרבות והדרמות, אלכוהול סמים וכמובן סקס רחב ומגוון כמובן… היו זמנים.
אני מגיעה וגבר נאה קורה לי "לייקי! כמה שאני אוהב אותך ות האיחורים האופנתיים שלך". הוא נותן לי נשיקה גדולה ומלאת תשוקה בזמן שמחבק אותי אני מסתכלת עליו ופתאום נפתחות לי העיניים לרווחה ואז אני נופלת על הרצפה בל יכולת לזוז שומעת את הצרחות וקריאות השם שלי ונסגרות לי העיניים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך