הולי
אני חושבת שפרק 10 הוא זה שיחתום את הסיפור. אני קרובה לסוף :)
בכל מקרה, תיהנו, ומקווה שאהבתם את הפרק (שקצר יותר מהשאר).

מה שהם היו רוצים- פרק 6

הולי 17/06/2013 845 צפיות 3 תגובות
אני חושבת שפרק 10 הוא זה שיחתום את הסיפור. אני קרובה לסוף :)
בכל מקרה, תיהנו, ומקווה שאהבתם את הפרק (שקצר יותר מהשאר).

º אית'ן º
לעזור לשארלוט לא היה רעיון רע כל כך. אחרי שהצלחתי להרגיע אותה התחלנו בדברים הרגילים מבלי להלחיץ אותה. אמא שלי, שהיא פסיכולוגית קלינית, לימדה אותי מה אפשר לעשות במצב כזה- את אותם דברים שהיא הייתה עושה בעברה, אבל בלי לחץ ומהירות. אם קורה ורגע הנפילה שלה חוזר אליה, אני צריך להיות כמה שיותר קרוב אלה, שתבין שהיא לא לבד, ולהתרחק כמה דקות מדני עד שהיא תירגע.
הפעם שארלוט הייתה פחות מרוחקת וסגורה, ושמחתי להכיר חלק ממה שהיא מסתירה. אני חושב שקלר טועה לגביה, וחבל שכך. דיברנו על הא ודא בזמן שסירקנו את דני וניקינו את תאה. התגעגעתי לקטע הזה בטיפול בחיה כלשהי. כשעברנו לעיר היו לי כמה אוגרים- מתנת נחמה על שעזבנו את העיירה הקטנה ואת ג'ייקוב- ולבסוף נמאס לי מהם. זה ממש לא כמו טיפול בסוסים.
ביום למחרת ראיתי אותה כמה וכמה פעמים, אך נראה שהיא לא הבחינה בי ולכן לא נפגשנו או דיברנו. אני מקווה שבסופו של דבר היא תרצה להמשיך את המפגשים לא רק בגלל שזה היה נחמד, אלא גם בגלל שאימא של שארלוט הבטיחה שנשלם רק מחצית מעלות הסוס שנתנה בהתחלה- מה שאומר שזה פחות או יותר עבודה לימי ראשון.
בשעה הרביעית היה לי שיעור כימיה, והתמקמתי במקום הקבוע שלי, טור ראשון מימין, שולחן אחרון לצד חלון גדול שהשקיף אל החצר. מבלי שהבחנתי, ונסה התיישבה לידי, במקומו של קלר.
"היי, אית'ן," אמרה בחביבות והניחה את ספריה על השולחן. "מה קורה?"
"היי," אמרתי בחצי החיוך האופייני לי לומר שאני בסדר גמור. "איפה קלר?"
"ביקשתי שנחליף מקומות לשיעור." היא זרקה את שיערה השחור אחורנית ופתחה את מחברתה. "אני פשוט מתקשה פה במשהו ואני יודעת שאתה דיי טוב בכימיה."
גיחכתי. "אם את מגדירה את זה ככה."
"כן, טוב. חשבתי שאולי תוכל לעזור לי בשביל שאוכל להתקדם בחומר? אני ממש מפגרת בחומר של שנה שעברה ואם אני לא אשלים את זה אני יכולה להגיד להתראות לבחינת הסיום שתהרוס לי את כל תעודת הבגרות."
"אני יכול לעזור," אמרתי במשיכת כתפיים, וזאת חייכה בהתלהבות.
"יאי! תודה, אית'ן."
"אם את רוצה נוכל להיפגש היום אחרי האימונים שלי בקבוצה."
היא הנהנה. "כן, זה יהיה נהדר. עכשיו, תוכל להסביר לי על כל הקטע הזה…" היא העבירה לידי את המחברת והצביעה על השאלה שקיבלנו לשיעורי בית בשבוע שעבר. היא נרכנה כדי לקרוא יותר טוב את השאלה. ריח טוב נדף משיערה, ריח של תפוחים שעשה לי חשק לאכול אחד כזה.
×
º שארלוט º
בסוף יום הלימודים ראיתי את אית'ן יחד עם ונסה הנדרי. היא שילבה את זרועה בזרועו וצחקה ממשהו שאמר לה בחצי החיוך שלו. לא אהבתי שאחד כמו אית'ן מסתובב עם חבורת סנובים, ואחת כמו ונסה. היא לא הייתה האויבת שלי- אני דיי הייתי רוח רפאים לידה- אבל היא גם לא הנערה הכי אהובה עליי בכל בית הספר הזה.
אכפת לי אך ורק כי אית'ן ממש לא קשור לחבורת המקובלים מפני שהוא שונה מהם. הוא הרבה יותר טוב מהם. אני אומרת זאת על פי מה שקרה ביום ראשון. בהתחלה ממש לא רציתי שיעזור לי וחיכיתי שנסיים עם זה כבר, אבל אחרי ההתפרקות שלי- שאני לא חושבת שהייתה במקום, במיוחד כשאית'ן שם- היה לנו מאוד נחמד.
"היית אי פעם בתחרויות רכיבה?" הוא שאל באותו היום, כאשר הברשתי את דני. הייתי, ואני עדיין, אמביוולנטית לגביה. מצד אחד רציתי להתרחק ממנה ולהשאיר אותה שם ולא לגעת בה יותר, ומצד שני הרגשתי את החיבור שלנו מתחדש. היינו זמן רב כל כך יחד שלא חשבתי שזה הולך להיות כל כך קשה לעזוב אותה לנפשה.
"כן," הנהנתי, מסרבת ליצור איתו שוב קשר עין. "יש לי כמה מדליות וגביעים בחדר."
"מגניב. אני חושב שיש לי איזה שלוש מדליות על כך שהשתתפתי בתחרויות אבל לא ניצחתי," אמר בגיחוך.
"היית עד כדי כך גרוע?"
"בהתחשב בכך שהייתי רק בהתחלת דרכי ואימא שלי רשמה אותי לזה מבלי ידיעתי, אז כן, משהו כזה."
"טוב, אז זה אומר שאתה לא יכול עליי," אמרתי ומיד הסמקתי על המשפט המטופש הזה. אני לא אחת שאומרת דברים כאלה.
"אני מיד אתחיל להשתפר ברכיבה שלי רק בשביל שיום אחד נעשה איזו תחרות שתקבע מי מאיתנו הכי טוב."
הצצתי מזווית עיני על אית'ן ועשה את אותו הדבר. "מוסכם."
אז לא הייתי בטוחה אם אני אחזור לרכוב כל כך מהר על דני, אך הוא הכניס בי את התחרותיות שלי שהייתה רדומה דיי הרבה זמן. היא הייתה אצלי עוד מאז שהייתי קטנה, כשהתחלתי לראשונה לרכוב בגלל אבי. רוב הפעמים ניצחתי- מקומות ראשונים ושניים, ואם הפסדתי- זה היה מחזה רע.
"תפסיקי להזיל ריר על אית'ן, שארלוט," מרפקה אותי האלי ונעמדה לצידי.
"מי מזיל ריר?" עיקמתי את פי. לא שמתי לב שבהיתי באית'ן וונסה המתרחקים כל כך הרבה זמן.
"את, מגעילונת," אמרה. "נו, קדימה, אמא שלי הגיעה. את יודעת איך זה כשהיא מחכה יותר מידי זמן."
"ברור," אמרתי והכנסתי במהרה את דבריי לארונית. הרהרתי אם בהמשך גם אני ואית'ן נהיה כאלה קרובים. בעצם, ממש רציתי שכך יהיה, מבלי לדעת בכלל למה. אבל דבר אחד הפריע- החברים שלו, ובייחוד קלר וונסה. הלוואי שכל העניין הזה היה יכול להיות פשוט יותר.
מאוחר יותר, אחרי שאימה של האלי לקחה אותנו מהקניון אליי הביתה, אני והאלי התיישבנו לצפות בסרט בטלוויזיה. הכנסתי את הדיסק לדי.וי.די וצפינו בו עם קערה גדולה של פופקורן. באמצע הסרט הפופקורן נגמר והייתי חייבת עוד מנה גדושה של פופקורן, ולכן הלכתי למטבח בשנית והכנתי. בזמן שזה היה בשלבי הכנה במיקרו, ראיתי מחוץ לחלון מכונית וולוו כסופה. המכונית של אית'ן. בפנים יכולתי לראות את אית'ן נוהג, ובמושב לצד הנהג את ונסה. הלב שלי דהר משום מה ולא הפסקתי לבהות בשניהם עד שהם לא חלפו על פני הבית שלי לכיוון ביתו של אית'ן.
תפסיקי עם זה, חשבתי לעצמי. את לא צריכה עוד בעיות על הראש. מה אכפת לך בכלל שהוא עם ונסה? את אפילו לא מכירה אותו מספיק.
לא שמתי לב שהמיקרו צפצף, וגם לא את זה שהאלי באה מאחוריי והניחה את ראשה על כתפי.
"מה קורה, שארלוט? אני שעה מחכה לך והסרט משעמם בלי פופקורן."
טלטלתי את ראשי. "מצטערת. לא שמתי לב."
"על מה בהית שם?" שאלה בנימה חקרנית.
"בשום דבר," מיהרתי לומר. "אני סתם מעופפת היום. את מוכנה לקחת את הפופקורן לסלון? אני אביא לנו מיץ."
היא משכה בכתפייה ועזבה אותי. אם היא הייתה רואה את המכונית של אית'ן עוברת קודם, אני דיי בטוחה שהיא הייתה מציקה לי על כך הרבה זמן עד שהיא הייתה מצליחה להוציא ממני משהו.
חזרתי לאחר כמה דקות עם שתי בקבוקי מיץ תפוזים והתיישבתי על הספה בסלון, מנסה להתעלם מהעקצוצים שהרגשתי בגופי, דקות רבות אחרי שראיתי את אית'ן וונסה יחד.


תגובות (3)

מקסים מקסים מקסים, תמשיכי ומהרררר ♥

17/06/2013 06:57

פרק באמת מקסים!
הוווו ומישהי פה מתחילה להתערבב עם הרגשות?
טם טם טם!
וסוף סוף היא מתחילה קצת להיפתח! מעניין מי ינצח בתחרות…
ומה ונסה עכשיו? היא לא מתה?!
פפפפ טוב מה אני אגיד, רק שלא תתפלא אם מכונית דורסת אותה, בפתאומיות!
רות סוף;)

17/06/2013 07:27

לורין- אין עלייך, תודה D: בקרוב ההמשך..
טלי- יאפ.
ולמה שונסה תמות? לא ניסיתי להרוג אותה XD

18/06/2013 01:29
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך