_brave_
אם תהייה תמיכה אני אתחיל בכתיבה, אם ההתלהבות תהיה פחותה אני ככול הנראה אוותר, למרות שאני להוטה להכניס את רעיונותיי בסיפור.

"מוריאה, מה הפשע?!"- תקציר עלילה

_brave_ 02/12/2013 809 צפיות 6 תגובות
אם תהייה תמיכה אני אתחיל בכתיבה, אם ההתלהבות תהיה פחותה אני ככול הנראה אוותר, למרות שאני להוטה להכניס את רעיונותיי בסיפור.

"מוריאה, מה הפשע?!"- תקציר עלילה

מוריאה בלו, היא נערה חביבה, צייתנית, ענוגה וחייכנית שאת כל תשע עשר שנות חייה העבירה בעיירת חוף קטנה על האי וייט- אי לחופי בריטניה הגדולה בתעלת למאנש, המהווה מחוז בממלכה המאוחדת באזור דרום-מזרח אנגליה. בין האי לבריטניה הגדולה מפרידה רצועת הים סולנט, וסביבו נתיבי שיט רבים, לרבות נתיב מעבורות המסיעות נוסעים מהאי וייט לערים שונות בבריטניה הגדולה.

בעיירת החוף וונטנור, היא מתגוררת בבית צנוע עם משפחתה הגרעינית: אחיה הגדול הסובל מפיגור קל, גיסתה הביקורתית וביתם הקטנה.
ביום המשפחה מתפרנסת מחקלאות, על ידי גידול כבשים המותאמים להסתגלות לתנאי סביבה צנועים, ומספקים להם צמר, בשר, חלב ופרווה, שאת חלקם הם מוכרים ומהשאריות מתקיימים.
בלילות המשפחה מתפרנסת מתיירות האי הפופולרי הנחשב לאתר נופש, היא עובדת ומנהלת מבשלת בירה קטנה באחד מרחובות פונדקי העסקים במורד הגבעה.

מוריאה בלו בטוחה שתבלה את כל חייה באותה עיירת חוף מוכרת, שם גדלו הוריה ועל אף הרצון להיחשף למחוזות שונים ורחוקים, היא לא מעלה בדעתה כי לנדוד בעולם זה הוא גורלה.
כמו כל הנשים הצעירות בעיירה, היא מתכננת לעצמה חיים שגרתיים המקובלים במקום מגוריה וכוללים: אירוסין, נישואין, ילדים, פרנסה וזקנה מאוחדת לנצח נצחים, עד שהמוות יפצל את שני האוהבים.
וכמו כל אותן נשים, היא מתבקשת להתארס לאהוב נעוריה ולחיות לצדו לעד.

חייה של מוריאה בלו משתנים מקצה לקצה כאשר אל עיירת החוף וונטנור מגיעה משפחת עשירים שבראשה עומד מנהל מלון 'קינגס' הוותיק והפופולרי ביותר במחוז דרוסט- מחוז בדרום-מערב אנגליה, על גדות תעלת למאנש- זאת על מנת להתארח בבית הקיץ שלהם ולנפוש כאוות נפשם.

במשך מספר ימים מוריאה נתקלת בצירוף מקרים בשני צעירי המשפחה ובחברם והיא מוקנטת על ידם בלעג ובזלזול עז.
בעוד מוריאה סופרת את הימים לקראת חתונתה, המזל מסב לה את גבו ומשפחתה מקבלת הזמנה משליחי המשפחה העשירה, להעביר את המבשלה ללילה אחד אל בית הקיץ שלהם על מנת לשרת אותם באחת ממסיבותיהם מנקרות העיניים.
למורת רוחה של מוריאה גיסתה מסכימה מבלי לחשוב פעמים, זאת בשל סכום הכסף שהמשפחה העשירה הייתה מוכנה לשלם כדי לשכנעם.

באותו לילה גורלה של מוריאה משתנה.
היא עוזבת בשעת לילה מאוחרת, לאחר שקבעה להיפגש עם ארוסה בביתם החדש שזה עתה נבנה.
בדרכה לשם היא מוצאת את שני צעירי המשפחה העשירה וחברם, בעוד הם שתויים ומסוחררים, מאלכוהול וסמים, הם מתנודדים ומזמזמים שירים בשיכרון חושים, מוריאה נאלצת לעקוף אותם מאחור, אך היא נחשפת על ידי חברם ונאנסת באכזריות.

חוש הצדק, היושר, השוויון וההיגיון שבדבר מתנדף ושרשרת אירועים מביאה אותה להינשא בכפייה לאויבה הגדול- אחד מהאישים שהייתה בטוחה שלקח חלק באונס שלה.

• אני חייבת לציין שבוודאי חלקכם ניחשתם שהעלילה זהה לעלילה בסדרה 'פטמגול', אך תוכן הסיפור יהיה שונה ויתבסס על שינויים גדולים, על אף התבססות הסיפור על הסדרה המרגשת, חשתי שאני חייבת לכתוב סיפור דומה משלי, אני מקווה שתקבלו את זה ותרצו לקחת חלק בחוויית הקריאה.


תגובות (6)

תתחילי, יכול להיות שעכשיו לא הרבה יגיבו כי מאוחר וכבר לא הרבה אנשים מחוברים לאתר.

02/12/2013 10:52

אין לי מושג מזה פטמגול ._.
בכל אופן זה נשמע ממש מעניין (רק שאני הייתי רוצחת את האנס ולא מתחתנת איתו) אז אם באלך, תמשיכי :-)
(נ.ב- לא לשכוח את הסיפור הראשון )

02/12/2013 11:03

מעניין :)
אני מחכה לפרק הראשון בקוצר רוח ^^
מסכימה עם התגובה הראשונה, אבל אין לדעת מה יתרחש בהמשך.

02/12/2013 11:05

נשמע מאוד מעניין !
תמשיכייי !!

02/12/2013 11:37

אין לי מושג מזה פטמגול …
בכול מקרה נשמע מאוד מעניין , זה לא משנה אם ההתלהבות תהיה קטנה תכתבי בכול זאת הרי אנחנו לא כותבים בשביל ההתלהבות !

02/12/2013 11:38

לא שמעתי על הסדרה אבל הסיפור נשמע לי מעניין….
מחכה לסיפור!

03/12/2013 13:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך