noalovejb6
זה הפרק הראשון שמתאר את המעבר אז הוא לא כל כך מעניין אבל כבר הפרק הבא יהיה יותר מעניין. איך עד עכשיו? הדעה של הקוראים שלי חשובה לי. ואם בא לכם אני יעשה כאן כמו שאני עושה בסיפור השני שלי: תכתבו מה אתם חושבים שיקרה בהמשך.

מיאמי ביץ'- פרק 1- המעבר

noalovejb6 16/05/2014 862 צפיות 9 תגובות
זה הפרק הראשון שמתאר את המעבר אז הוא לא כל כך מעניין אבל כבר הפרק הבא יהיה יותר מעניין. איך עד עכשיו? הדעה של הקוראים שלי חשובה לי. ואם בא לכם אני יעשה כאן כמו שאני עושה בסיפור השני שלי: תכתבו מה אתם חושבים שיקרה בהמשך.

פרק 1- מעבר:
התעוררתי בחמש בבוקר ליום הכי מרגש שהיה לי מזה המון זמן.
התקלחתי מקלחת קצרצרה ואחר כך לבשתי טייץ וטי שרט לבנה עם הדפס של פרחים עליו וקרדיגן דק כדי שלא יהיה לי קר במטוס.
כשסיימתי להתלבש סידרתי את השער שלי קצת והתאפרתי מעט רק כדי להסתיר את עייפות שלי.
ירדתי למטה לפינת האוכל בבית שלי, שם ישבו כבר אבא שלי(פול) ושני האחים הקטנים שלי (אליסון בת 12 וריי ( Ray) בן 16) ואימא(מירנדה) בדיוק באה מהמטבח כשבידה צלחת מלאה בפנקייקים- כולם קמו כדי ללוות אותי לשדה התעופה.

———————————————————————————————————-

הטיסה עברה בשלום ומעכשיו אני אדם לעצמי, סוף סוף בלי הורים ששומרים עלי יותר מידי, וכשאני אומרת יותר מידי אני מתכוונת לזה כאילו בזמן שכל הבנות בכיתה שלי יצאו כל יום עם בחור אחד אני הייתי צריכה להציג להורים שלי כל בחור שאני רוצה לצאת איתו והם היו צריכים לאשר אותו- וזזה לא היה מרצוני.
בזמן שכל הבנות בכיתה שלי לבשו שורטים וגופיות בקיץ אני הייתי צריכה להסתפק בטי שרט ומכנס עד אחרי הברך.
בזמן שכל הבנות שכיתה שלי צבעו את השער כל יום והתאפרו כמו שרצו לי היה מותר לשים רק קצת מייקאפ כדי להסתיר את החצ'קונים.

——————————————————————————————————-

"לאן את גברת?" שאל נהג המונית הנחמד כשעליתי למונית שלו "איפה נמצא המלון הכי זול באזור?" שאלתי "יש אכסניה זולה ממש כמה רחובות מכאן" הוא ענה "אז כך אותי לשם" עניתי- אני קצת קצרה בכסף רק לכמה ימים עד שאני אמצא עבודה ודירה.
"תודה רבה" אמרתי בזמן שנהג המונית הוציא את המזוודה האחרונה מתא המטען של המכונית ולקח את הכסף שהגשתי לו "שיהיה לך יום נפלא" ענה לי ונסע.


תגובות (9)

את לא חייבת לעשות סוגריים כשאת אומרת את השמות.
את יכולה לעשות:
האבא, פול, ושני האחים הקטנים שלי, אליסון וריי.

16/05/2014 11:45

    כן עשיתי ככה בהתחלה וזה היה לי ממש מוזר ולא מובן לקרוא את זה אז חשבתי שיהיה יותר מסודר ככה.

    16/05/2014 11:52

אני מסכימה עם התגובה שמעליי. יכולת גם לעבות את הכל ולכתוב:
אבא שלי, שמו הוא פול והוא גבר בן 40, אך מראהו צעיר.
לידו ישבו על הספה בצבע דובדבן שני האחים שלי, אליסון וריי. אליסון היא בת 12 והיא…..וכו' וכו'.
נראה לי שהבנת.
הרעיון נחמד, אבל לפי דעתי יש מקום לשיפור.

הסופרת של החיים.

16/05/2014 11:55

    אוקיי .תודה רבה :)

    16/05/2014 12:01

ואין כאן ממש מה להגיד… ברור שעכשיו היא תפגוש איזו בת מהאחווה הזו.
נראלי.

16/05/2014 12:15

לפי דעתי הגילאים מיותרים אבל, מסכימה עם התגובות של רייצ׳ל והסופרת של החיים. את יכולה לרשום כמו שהם אמרו ואם הגילאים חשובים לך תוסיפי סוגריים. כלומר אבי פול(50).
והקו המפריד הארוך מאוד, מיותר בדיק כמו שהוא ארוך.
זה בסדר גמור להפריד ב- או * אחת.
בסה״כ עד עכשיו הרעיון יפה התיאורים טובים וגם הכתיבה.

16/05/2014 13:30

    ותחשבי שיש פסיק בין הרעיון יפה והתיאורים טובים.

    16/05/2014 13:31

    תודה :)

    16/05/2014 14:40

עלה עוד פרק :)

16/05/2014 15:57
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך