noalovejb6
סוף סוף אתם יודעים את השם של הדמות הראשית. איך זה לא הפריע לכם עד עכשיו שלא ידעתם את שמה?

מיאמי ביץ'- פרק 3

noalovejb6 16/05/2014 910 צפיות 5 תגובות
סוף סוף אתם יודעים את השם של הדמות הראשית. איך זה לא הפריע לכם עד עכשיו שלא ידעתם את שמה?

פרק 3:
התעוררתי בשעה שבע בבוקר ורגע לפני שהתחלתי להתארגן ליום הראשון בעבודה החדשה שלי קמתי והלכתי לכיוון החלון.
נעמדתי מול החלון והסתכלתי על הטיילת וחוף הים הנשקפים מחלון חדרי באכסניה.
אין ספק שלראות את הים על הבוקר זה נהדר, קבלתי כמו זריקת אנרגיה ליום חדש רק מלראות את הגלים מתנפצים על החוף, וכל זה פרי יצרת המופת של הטבע הנפלא.

לבשתי על עצמי שורט קצר עם כמה קרעים, וגופית ספגטי פשוטה, בכל מקרה אני עומדת מאחורה מקרר הגלידות וגם יש לי חולצה של הגלידרייה שאני צריכה ללבוש.
התאפרתי במעט מסקרה ומעט אודם ויצאתי לעבודה.

נכנסתי לגלידרייה בדיוק בזמן המיועד ובעל המקום עשה לי תדרוך קצר.

בשעת בוקר מאוחרת נכנסו שלושה בחורים ושתי בחורות לחנות הגלידה.
"איימי, אנחנו חייבים למצוא עוד שותפים לבית האחווה" אמר אחד הבחורים, הוא היה בעל שער שחור,עיניים כחולות מדהימות ושיזוף מושלם.
"אני יודעת" ענתה בחורה נמוכת קומה בעלת שער סגול (היא צבעה לסגול) ועיניים חומות פשוטות.
"שלום, חנות הגלידה של מיאמי ביץ', איזה גלידה תרצו?" שאלתי בנחמדות עם חיוך ענקי "שניים וניל, אחד תות, ושתיים צמר גפן מתוק" הם נתנו לי את רשימת הטעמים.
אני מילתי אחד אחר השני את גבעי הגלידה שלהם בטעמים שביקשו.

הם התיישבו בפינת החנות והמשיכו לדון בנושא השותפים "אממ… אני מצטערת להפריע אבל שמעתי שאתם מחפשים שותפים ואני מחפשת דירה" אמרתי "הוו, נחמד את רוצה לבוא היום לרואת את הבית? זה בית אחווה אז יגורו בבית לא מעט אנשים" אמר אותו בחור בעל השיזוף המושלם והעיניים הכחולות "אני אבוא ישר אחרי המשמרת" אמרתי "יופי" הוא ענה ואני הסתובבתי לחזור בחזרה למקומי כשהוא עצר בידי "רק מה השם?" הוא שאל "לקסי בל" אמרתי "שון קרול" הוא אמר "נחמד להיכר אותך אמרתי "גם אותך, לקסי" אמר ואני חזרתי למקומי מלאה מחשבות על הדירה שמצאתי.


תגובות (5)

אני ממש השקעתי בפרק הזה וני מחכה לקרוא את התגובות שלכם אז גיבו…

16/05/2014 21:14

תמשיכי פרק חמוד :)

17/05/2014 02:42

תמשיכי…

17/05/2014 08:07

כנראה יהיה המשך היום.
אבל לא בטוח.

17/05/2014 09:59

עלה עוד פרק.

24/05/2014 13:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך