.I.write.gays.stories
אשמח לתגובות וביקורות.. ואגב שיניתי את השם של הביריון מטום לבריאן.

מילים מרות משפתיים רכות- פרק 2.

.I.write.gays.stories 27/04/2013 866 צפיות 2 תגובות
אשמח לתגובות וביקורות.. ואגב שיניתי את השם של הביריון מטום לבריאן.

"אז בוא נלך.." הוא אמר בשמחה ומשך אותי בידי. הגענו לקניון מהר, הוא רק 5 דקות הליכה מבית הספר. "רוצה ללכת לאכול גלידה?" הוא שאל. "מה שתחליט." אמרתי לו. הלכנו למין גלידריה קטנה בסוף הקניון, "תשב ואני אקנה לנו גלידה, קאפקייק." ג'ייק אמר לי בחיוך. "בסדר." עניתי, לא מאמין שהוא באמת קורא לי ככה. אולי הוא..? לא.. לא יכול להיות. הוא לא נראה כזה.. אבל הוא מתנהג כמו אחד, אליי לפחות. "הנה הגלידה שלך." הוא קטע את מחשבותיי. "הכל בסדר?" הוא קימט את מצחו והביט. "כן, כן, ברור. סתם… חשבתי." עניתי כמי שהתעורר מחלום. "על מה חשבת, אם מותר לשאול?" הוא שאל בחיוך והתיישב לידי. "סתם.. דברים." אמרתי. בעודנו אוכלים את הגלידה התחלנו להכיר אחד את השני טוב יותר. הוא סיפר לי שהוא בן יחיד ושהוריו לא נמצאים בבית הרבה, אז טכנית, הוא גר לבד. הוריו הם אנשי עסקים והם חוזרים מאוחר בלילה ויוצאים מוקדם בבוקר. אני סיפרתי לו שאני גם בן יחיד, ואמי עזבה את הבית בעודי בן שנתיים. "אתה זוכר אותה?" הוא שאל. "לא ממש.. וטוב שכך. ממה שאבא שלי סיפר לי.. היא לא הייתה אמא טיפוסית." אמרתי במרירות. "אבל אתה מאושר עכשיו, נכון קאפקייק?" הוא שאל עם חיוך. "כן.. זאת אומרת החופש היה חרא, אבל עכשיו המצב מתחיל להשתפר." אמרתי, רומז משהו. האמת שממש נהניתי עם ג'ייק. הוא היה כל כך נחמד כל הזמן, התעניין בי והצחיק אותי. "אפשר לשאול שאלה..?" אזרתי אומץ. "ברור קאפקייק." הוא ענה. "אתה.. אתה.. אמממ…", "גיי?" הוא השלים את המשפט והנהנתי. "כן אני גיי, זה לא מפריע לך נכון? אתה סטרייט?" הוא שאל. "ברור שזה לא מפריע לי… והאמת שאני לא יודע, אף פעם לא חשבתי על זה.. לאהוב בנים.. מצד שני גם על לאהוב בנות לא חשבתי.. אף פעם לא הייתה לי חברה." אמרתי לו. "איך לא הייתה לך חברה?? אתה חתיך, מצחיק, ונחמד." הוא לחש במעט חוסר טקט. "מה?" עשיתי כאילו אני לא שומע אותו, למרות שידעתי שאני מסמיק. "כלום." הוא אמר, מסמיק מעט. כשיצאנו מהקניון ג'ייק הציע שהוא ילווה אותי הביתה והסכמתי. "אני הולך למסיבה בבית של חבר ביום חמישי, אתה רוצה אולי לבוא איתי?" הוא שאל אותי. "אמממ כן ברור. למרות שאני לא ממש בקטע של מסיבות." אמרתי. "יהיה כיף, אני מבטיח." הוא אמר בשמחה. כעבור 20 דקות הליכה בערך כבר עמדנו מול פתח ביתי. "ביי קאפקייק, היה כיף לבלות איתך." הוא אמר ואחר כך חיבק אותי חיבוק מהיר. נכנסתי הביתה ואבי ישב בסלון. "נו.. איך היה?" אבי שאל אותי. "בסדר.." אמרתי בחיוך, נזכר בכל חוויותי. איכשהו למרות שבריאן עכשיו איתי באותו בית ספר, בכל זאת הרגשתי שמח, ובטוח. "מה אתה מחייך? ספר מה קרה." אבי אמר לי. "כלום.. סתם הכרתי..", "מישהי?" אבי שאל בחיוך קטן. לא ידעתי מה להגיד.. כי.. האמת היא שאני מאוד מחבב את ג'ייק, קצת יותר מסתם חבר. "כן.. אפשר להגיד.." מלמלתי ועליתי לחדרי. מה אם גם אני גיי? אף פעם לא חיבבתי בחורה.. או נמשכתי לבחורה. מה אם אני גיי, ואני אוהב את ג'ייק? לא.. אין מצב. אני סתם מדמיין, משלה את עצמי.


תגובות (2)

אהבתי אהבתי אהבתי!!!
תמשיכי!!!

27/04/2013 13:41

מדהים

27/04/2013 13:44
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך