.I.write.gays.stories
השערות להמשך?

מילים מרות משפתיים רכות- פרק 5.

.I.write.gays.stories 28/04/2013 916 צפיות 5 תגובות
השערות להמשך?

נקודת מבטו של שון:
ראיתי שהוא שם לב שהסמקתי, אבל הוא פשוט חייך והתחיל להתלבש. "איפה המסיבה?" שאלתי, בכדי להפר את השתיקה. "בית של חבר." הוא ענה בעודו לובש חולצה. "האחד שאתה אוהב יהיה שם?" התעניינתי. הוא הסתכל עליי כמה שניות ולבסוף אמר "אפשר להגיד..". "נסע לשם במכונית שלי. אתה לא שותה, נכון?" הוא שאל. "לא, הבטחתי לאבא שלי.." מלמלתי. "אז תוכל להסיע אותנו בדרך חזרה, נכון? אוי שיט אתה בן 15." הוא אמר. "רגע מה? אתה שותה?" שאלתי. הוא לא ענה ורק חייך. "נמצא מישהו שיסיע אותנו.. יאללה בוא נלך.". נכנסנו למכונית שלו, "תשב מאחורה, אני צריך לאסוף מישהו.." הוא אמר לי. "בסדר.." עניתי.
כעבור 10 דקות הוא נעצר ליד בניין גבוה. עמד שם בחור, הוא היה שרירי מאוד,שערו היה בצבע בלונדיני בהיר, ועיניו היו קטנות וכחולות. הוא נכנס למכונית, "ג'ייק, המון זמן לא התראינו! מי זה?" הוא שאל, כנראה דיבר עליי. "חבר חדש שהכרתי בבית ספר החדש.." הוא אמר וחייך אליי. "חבר-חבר? התגברת כבר על.." "זה לא חבר-חבר, וכן.. אני חושב." הוא קטע אותו, הוא היה נראה לחוץ. "הגיע הזמן! יש מישהו חדש?" הבחור שאל את ג'ייק. "אפשר להגיד שכן.." הוא אמר. "ריידר.. בוא נדבר על משהו אחר." ג'ייק אמר באי נוחות. מי זה הבחור שג'ייק לא הצליח להתגבר עליו? אולי זה הבחור שהוא סיפר לי שהם היו חברים במשך שנה? למה הוא מסתיר ממני דברים? הגענו כעבור כמה דקות למקום המסיבה, ומחשבותיי נקטעו.
"ריידר, אתה שותה?" ג'ייק שאל את הבחור הבלונדיני. "לא.. למה?" הוא שאל. "לשון אין רישיון ואני מתכוון לשתות קצת.. צריך מישהו שינהג." ג'ייק הסביר בעודנו מתקדמים לכיוון הכניסה. "אין בעיה." ריידר השיב. ג'ייק דפק על הדלת, והיא נפתחה כעבור כמה שניות. נכנסנו לבית. הבית היה גדול, מימיננו היה סלון גדול, ומשמאלנו מן מסדרון ודלת. הבית היה מלא בבנים, היו שם אולי 2 בנות. "זאת לא מסיבה של גייז, כמעט כולם סטרייטים." ג'ייק אמר, כנראה ניחש מה עבר לי בראש. הדלת נפתחה מאחורינו, הסתובבתי וראיתי את הבן אדם שהכי לא רציתי שיבוא ובכלל לא דמיינתי שיבוא, עומד שם. מה בריאן עושה פה?? אני חייב לעוף מפה, ומהר. בבית ספר בריאן לא נגע בי מאז שאני עם ג'ייק, אבל אני יודע שהוא יעשה *הכל* כדי לפצות על כל הזמן שעבר בלי שהוא נתן לי אגרוף או בעט בי. "אממממ ג'ייק.." ניסיתי לחשוב על סיבה מספיק טובה בשביל ללכת מפה. בינתיים בריאן כבר היה בסלון, הוא התעלם ממני. "מה קרה קאפקייק?" ג'ייק שאל. "כואב לי שוב הראש.. ו.. אולי כדאי שאני אלך.." גמגמתי. "אל תהיה טיפש, אתה לא זז לשום מקום. יהיה כיף, הבטחתי לך קודם, ואני מבטיח לך שוב." הוא אמר עם חיוך ומשך אותי לסלון. בריאן הסתכל עליי, ואז על ג'ייק שהחזיק את ידי, והזעיף פנים. מה יש לו?! מה הוא רוצה ממני?
עברה שעה ובזמן שכולם שתו והחליפו סיפורים אני ישבתי בפינת המסדרון, מחכה שהזמן יעבור. לא הייתי צריך לבוא לפה, אני גם ככה לא אוהב מסיבות.. רציתי שזה יגמר כבר… "שון!! שון.. אה הנה אתה! בוא כבר, משחקים 'סובב את הבקבוק'." הוא אמר. "סובב את הבקבוק? לא קוראים לזה אמת או חובה?" שאלתי, מבולבל, בעודי קם מהרצפה. "לא.. זה משחק אחר. אתה לא רואה סרטים?" הוא צחק, היה לו ריח של אלכוהול מהפה שעשה לי בחילה. "תבין את החוקים במהלך המשחק, בוא." הוא אמר והתחיל לרוץ לסלון. הגענו לסלון, כולם ישבו במעגל וג'ייק התיישב איתם וכך עשיתי גם אני. "אני מתחיל." אמר ריידר, הבחור הבלונדיני שנסע איתנו, וניגש לסובב את הבקבוק. הבקבוק נחת על אחת משתי הבנות שהיו במעגל. תהיתי מה הוא יעשה עכשיו.. מה זה משחק רק עם חובות? טריוויה? ריידר ניגש לבחורה ונישק אותה. איזה תמים אני לפעמים.. חשבתי לעצמי. עברו כבר עשרה סיבובים והבקבוק לא נחת עלי, למזלי, הייתי מאוד לחוץ מהעובדה שהוא יהיה חייב לנחות עליי בסופו של דבר. הבחנתי בבריאן שישב מחוץ למעגל וצפה במתרחש. מכיוון שהיו שם רק 2 בנות, רוב הבנים נישקו בנים. לזה הוא קורא 'לא מסיבה של גייז'?! ברצינות.. כמה סטרייטים אתם מכירים שמוכנים לנשק בן? בכל מקרה לא רציתי שהבקבוק יפול עליי בגלל ש… אף פעם לא התנשקתי. ואני לא רוצה שהפעם הראשונה שלי תהיה פה, עם איזה מישהו שיכור שאני לא מכיר, שאפילו לא יזכור את זה מחר. תכננתי שאם הבקבוק ינחת עליי אני פשוט ארוץ לשירותים ואנעל שם. ג'ייק ניגש הוא לסובב את הבקבוק, בשלב הזה כבר לא הייתי מרוכז במשחק, הסתכלתי על התקרה, שקוע במחשבות. ואז פתאום קלטתי שכולם יסתכלו עליי. ג'ייק התקרב אליי, אבל עדיין לא הבנתי מה קורה.. הוא התקרב עוד קצת כשקלטתי מה קורה, בלי לחשוב, פשוט קמתי ורצתי לדלת שבתחילת המסדרון, פתחתי אותה וסגרתי אותה אחריי, מתנשף.


תגובות (5)

אני ממש אוהבת את הסיפור הזה,את כותבת מדהים,תמשיכי

28/04/2013 06:43

חחחחח זה הסיפור הראשון שלי אז כל הרעיונות שהיו לי במשך השנים הולכים לסיפור הזה. ותודה :)

28/04/2013 06:45

מתי את ממשיכה?

28/04/2013 07:22

אני עכשיו כותבת את הפרק הבא.. עוד שעה בערך..

28/04/2013 07:28

לאאאאאאאא אני במתח !!!!!!!!!!!!!!!!

30/04/2013 09:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך