.I.write.gays.stories
וואי יצא לי די ארוך. השערות להמשך? :)

מילים מרות משפתיים רכות- פרק 6.

.I.write.gays.stories 28/04/2013 1070 צפיות 3 תגובות
וואי יצא לי די ארוך. השערות להמשך? :)

התיישבתי שם, ואז קלטתי שזה ארון, כי הייתי מוקף בנעליים ובמעילים. שמעתי דפיקה על הדלת. "שון.. שון.. זה אני.. אני יכול להיכנס?" שמעתי את קולו של ג'ייק. "לא.. לך מפה" אמרתי. "נו בבקשה שון.. תן לי להיכנס. אני רוצה לדבר איתך.." הוא התחנן. אני לא יודע מה יש לי.. למה כל כך נבהלתי. זה ג'ייק שהיה אמור לנשק אותי.. אני מכיר אותו.. ואוהב אותו. אני.. פשוט לא רוצה שזה יהיה ככה.. שהוא ינשק אותי בגלל משחק כשהוא שיכור.. אוף אני רוצה כבר ללכת מפה. "שון.. אני פותח את הדלת.. אני נכנס." הוא אמר ואני שתקתי. הוא פתח את הדלת וחיפש אותי, לבסוף הוא הבחין בי וסגר את הדלת. הוא התיישב לידי והסתכל עליי. "הכל בסדר?" הוא שאל. המשכתי לשתוק, למרות שרציתי לענות לו, לא הייתי מסוגל. חיבקתי את ברכיי והנחתי את ראשי עליהן. "ממה כל כך נבהלת?" הוא שאל. "מה אכפת לך?" שאלתי בקול חנוק. "אכפת לי. אכפת לי ממך. למרות שאנחנו לא מכירים הרבה זמן, אתה החבר הכי טוב שהיה לי." הוא אמר. "בבקשה תספר לי מה קרה.." הוא אמר והתקרב אליי מעט. הרמתי את ראשי והסתכלתי עליו.. "אני פשוט.. לא אוהב את המשחק הזה.. בסדר? אף פעם לא התנשקתי ואני לא רוצה שהפעם הראשונה שלי תהיה כזאת.. עם מישהו שיכור באמצע משחק." אמרתי, משתדל לא לבכות. למה אני בוכה בכלל? לא קרה כלום.. אוף למה אני תמיד חייב להיות כזה רגשן. "אני מצטער.. אני לא ידעתי. אל תבכה.. לא קרה כלום.." הוא אמר, מנסה להרגיע אותי. "חוץ מזה, אני לא כזה שיכור.. לא שתיתי בכלל." הוא צחק. "אל תשקר, יש לך ריח של אלכוהול." אמרתי, מנגב את הדמעות. "כי שפכו עליי וודקה, לא שתיתי כי לא רציתי שתרגיש לבד.." הוא אמר. "יאללה קום.. אני אקח אותך הביתה." הוא אמר וקם. קמתי גם, הרגשתי יותר טוב, הוא לא שתה כדי שאני לא ארגיש לבד.. ככל שעובר הזמן אני רק מתחיל לאהוב אותו יותר..
נכנסנו למכונית אחרי שג'ייק נפרד מכולם. "מצטער שלא היה כיף כמו שהבטחתי.." הוא אמר אחרי שהתיישבנו במכונית. הפעם ישבתי לידו, ולא במושב האחורי. "אולי אתה רוצה לבוא אליי, לישון אצלי? אין מחר בית ספר…" הוא הציע. "אמממ בסדר. אני נותן לך כרגע הזדמנות לפצות אותי." אמרתי והוא צחק. "אוקיי. אז מה אתה רוצה שנעשה כדי שזה יהיה מספיק כדי לפצות אותך?" הוא חייך אליי. "סקס?" אמרתי מהר. "מה?" הוא צחק. "כלום.. זה היה בצחוק.." מיהרתי להגיד. זאת הייתה הפליטת פה הכי מביכה שהייתה לי בחיים. "חשבתי שאתה יותר תמים.. אבל מסתבר שלא." הוא צחק. "גם לתמימים יש פנטזיות." אמרתי. "אני רואה.." הוא אמר בחיוך. "אז זאת הפנטזיה שלך?" הוא שאל בגיחוך קטן. "כן.. רגע מה? זאת אומרת לא…" גמגמתי. "בסדר, לא חייב לדבר על זה, תרגע קאפקייק. למרות שאני אוהב שאתה מגמגם." הוא צחק. "אני לא מאמין שאתה באמת קורא לי קאפקייק." אמרתי בחיוך והוא צחק. כעבור 20 דקות בערך הגענו לבית שלו. היה לו בית גדול, קצת יותר גדול משלי. "ההורים שלך בבית?" שאלתי, אחרינו שיצאנו מהמכונית. "לא.. הם חוזרים מחר בערב." הוא אמר. כשהגענו לכניסה ג'ייק הוציא את המפתחות ובדיוק נזכרתי שלא הודעתי לאבא שלי שאני נשאר אצל ג'ייק. הוצאתי את הטלפון וכתבתי לו אסאמאס- 'אבא אני נשאר לישון אצל ג'ייק, אני כבר מרגיש הרבה יותר טוב. לילה טוב.'. נכנסנו לבית הגדול וג'ייק סגר אחרינו את הדלת. עלינו לחדר של ג'ייק, זה היה חדר גדול ולידו היה עוד חדר צמוד אליו. "מה זה?" הצבעתי על הדלת של החדר. "שירותים." הוא ענה. "אני נכנס להתקלח, אני מסריח מהוודקה הזאת.." הוא מלמל והוריד את חולצתו. התיישבתי על מיטתו, מחכה שהוא ייצא מהמקלחת. הוא יצא כעבור 5 דקות רק עם מגבת קשורה למותניו, שוב. ציפיתי שהוא יוריד אותה כמו קודם ויישאר עם תחתונים. "הפעם אין לי תחתונים מתחת." הוא כנראה קלט למה אני מצפה. "למה לעזאזל יצאת קודם עם מגבת אם כבר היו לך תחתונים?" אזרתי אומץ לשאול. "רציתי לשגע אותך.." הוא צחק. "זה לא מצחיק! זה היה מאוד מביך.." אמרתי לו. "מצטער.. רציתי לבדוק אם אתה באמת גיי." הוא צחק שוב. "ואיך זה עזר לך?" שאלתי. "אם היית סטרייט או שהיית נגעל או שזה היה נראה לך טבעי, אם אתה גיי היית מסמיק ומנסה לא להסתכל עליי, שזה אגב בדיוק מה שעשית, קאפקייק." הוא אמר בחיוך והתיישב לידי. ואז עלה לי רעיון כלשהו.. זה הרגע הנכון לעשות את זה, אני יודע. למרות שאני לא יודע מה עבר לי בראש כשבאמת עשיתי את זה, אבל התקרבתי אליו ו.. ו.. נישקתי אותו. הוא נישק אותי בחזרה. בחיים לא הרגשתי ככה, זאת הייתה הרגשה כל כך טובה, מן התרגשות כזאת בבטן. התנתקתי משפתיו. "במה זה עזר לך?" הוא לחש, מסתכל על עיניי. "מצטער, רציתי לבדוק אם אני באמת גיי." השבתי בחיוך.


תגובות (3)

תמשיכי עכשיו!!!!

28/04/2013 08:44

תמשיכי :)

29/04/2013 07:46

לא! את לא מתכוונת להפסיק! את חייבת להמשיך!

01/05/2013 11:16
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך