noyameiri
הסיפור הזה יהיה קצת שונה כי אני הולכת לכתוב אותו גם באנגלית וגם בעברית, כי זה סיפור שכתבתי ורציתי גם לתרגם אותו לאנגלית. מקווה שתהנו, מוזמנים להשאיר תגובות :)

מישהו \ somebody – הקדמה

noyameiri 04/04/2014 756 צפיות 7 תגובות
הסיפור הזה יהיה קצת שונה כי אני הולכת לכתוב אותו גם באנגלית וגם בעברית, כי זה סיפור שכתבתי ורציתי גם לתרגם אותו לאנגלית. מקווה שתהנו, מוזמנים להשאיר תגובות :)

אני מסתכלת על התמונה שלו. מישהו מוכר. מישהו שאהבתי. מישהו שהיה לצדי. מישהו שהיה יותר מחבר. מישהו שאהב אותי. מישהו שרצה אותי. מישהו שחיבק אותי כשהיה לי קר. מישהו ששמר עלי. אבל עכשיו המישהו הזה לא פה. עכשיו הוא שומר עלי. מלמעלה.

-לפני שנה-
"קדימה אמ, תתבגרי!"
"לא רוצה. מה תעשה לי?"
"אני אבלגן לך את השיער…!"
"לא מזיז לי"
"אז אולי אני יעשה את זה!" נזרקתי מכפות ידיו אל הבריכה שהייתה בבית הקיץ שלי.
"אומייגאד! אתה לא עשית את זה עכשיו!"
"מה?!"
"את זה!"
"טוב נו…. "
"מה טוב?! קפוץ!"
"נראלך?!?!"
"נו…. אני אם אתה לא קופץ אנחנו לא פיטים."
"טוב…."
הוא קפץ אל תוך הבריכה וצרח צרחה מהקור. למרות שבבריכה היה כפור, בתוך הלבבות שלנו הייתה אהבה גדולה. אהבה חמימה שמילאה אותי באושר בלתי פוסק.
"אני אוהב אותך אמילי אנדרסון ." הוא אמר.
"אני אוהבת אותך, כריס סמית' ." אמרתי לו בחזרה.
שנינו היינו בתוך המים הקרים, מחובקים, והתנשקנו נשיקה שהייתה נראית כמו נצח.


תגובות (7)

תמשיכי

04/04/2014 14:34

נחמד.
זה אמור להיות סתם סיפור אהבה נכזב,
או שיש עוד משהו מאחור?
מעניין.

04/04/2014 14:36

    יש עוד הרבה מאחור. הסיפור הוא סיפור שכדי לכתוב אותו נעזרתי בבת דודה שלי מאמריקה, שהיא סופרת, אז אני מקווה שתוכלי למצוא הרבה משותף עם הדמויות.

    04/04/2014 14:40

ההקדמה באנגלית כבר עלתה למי שרוצה לקרוא. סליחה אם האנגלית לא כ"כ מדויקת ונופלת על דקויות. בכל זאת, מקווה שתהנו.

04/04/2014 14:54

נחמד… תמשיכי

04/04/2014 14:59

    תודה רבה! הפרק הראשון כבר נכתב ויעלה בעוד שעה :)

    04/04/2014 15:55

עלה פרק ראשון! מזמינה אתכם כמו תמיד לקרוא ולהגיב…
כמו כן אתם מוזמנים לכתוב לי במייל [email protected] אם אתם צריכים עזרה או סתם לדבר…
ואשמח גם לשמוע חוות דעת על הכתיבה שלי ועל המשך הסיפור – אני לגמרי פתוחה לרעיונות…

04/04/2014 17:10
סיפורים נוספים שיעניינו אותך