תודה לכולם על התגובות :)

סיפור המשך ל-"הילדה הכי יפה בגן……?"פרק 1

28/12/2011 622 צפיות אין תגובות
תודה לכולם על התגובות :)

הי! אני מריאנה, מהסיפור "הילדה הכי יפה בגן…….?". רק שמאז התבגרתי מאוד. עכשיו יש לי ילדים, ועודד הוא בעלי. הסיפור הפעם יהיה של ילדי ושמם הוא:דניאלה, ספיר, ויואב. דניאלה, בגלל שהיא הבכורה, תספר את הסיפור הזה.

אני דניאלה, ואני כבר בתיכון. ספיר בחטיבה בכיתה ח' ויואב בכיתה ה'. כולנו מסיימים בשעה 16:00 בדיוק, ולכן אנחנו תמיד יחד שמסתיימים הלימודים.

היום יצאנו לטייל בנחל אורגון. הוא נחל יפייפה, מפוצץ דגים ומלא צמחייה ירוקה תמיד. אבל היום ראינו דייג שדג דגים. היה מותר לדוג דגים, וממש להתעשר מהם. אבל האיש הזה היה עני מאוד, אז החלטתי לשאול אותו מה שלומו.
"בוקר, איש יקר, איזה יום נהדר!"
"מה כל כך טוב בבוקר הזה?"
"הכול טוב בשבילינו, לך קרה משהו?"
"כן, כל הדגים בנחל נעלמו"
על זה לא יכולתי להגיב. לא האמנתי. מי היה רוצה להעלים את כל הדגים שבנחל? מה הם עשו לו שהוא ככה מעלים אותם? האם הוא הרג אותם או שהוא רק לכד אותם? זאת באמת תעלומה, אבל אני יואב וספיר לא יכלנו לעבור על כך בשתיקה. הנחל הוא הבית השני שלנו, או הבית הראשון, לכו תדעו.

למזלינו הרב ספיר הביאה איתה את ערכת הבלשים שלה, והתחלנו לחפש עקבות ותביעות אצבע. סרקנו את כל הנחל ככה אולי שעה, עד שיואב התחיל לצעוק:
"מצאתי מצאתי!"
"כל הכבוד יואב, מה מצאת?"
"יש פה עקבות משונות, אבל אני לא חושב שאלה תביעות רגלים."
"אם אלה לא תביעות רגליים, אלה תביעות אלה?"
"אני חושב שאלה תביעות ידים."
"ידים? מי ירצה להתביע את הידים שלו בבוץ הזה?"
"אין לי מושג. זה באמת מסתורי."
"חבל שאמא טסה לאפריקה ותחזור רק בשנה הבאה. היא היתה יודעת מה לעשות."

המשך יבוא……


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך