אני משתמשת בכוכבית* כדי להדגיש דברים ו/או מילים.

סיפור המשך ל-"הילדה הכי יפה בגן…….?"פרק 2

28/12/2011 688 צפיות 3 תגובות
אני משתמשת בכוכבית* כדי להדגיש דברים ו/או מילים.

"כן, באמת חבל." נאנחה ספיר. אבל פיתאום נמרח על פני חיוך גדול. הבנתי למה אלה תביעות של ידים!
"מה קרה?" אמרה ספיר.
"צמצמתי את האפשרויות."אמרתי.
"את האפשרויות למה?"
"למי שמעלים את הדגים שבנחל."
"איך את יודעת?"
"זוכרת את הפירסומת הזו, שהיתה בטלוויזיה לפני שבוע?"
"היו מיליון פירסומות! איך אני אזכור אחת?"
"בקלות, ואני מצטטת:'רוצים לעבוד על חברכם? קנו עוד היום נעלים עם סוליה בצורת יד!' "
"נו אז?"
"אז האיש שהעלים את הדגים בטח קנה כאילו נעלים כדי לנסות לגרום לנו לחשוב שהוא הלך על הידים!"
"כל הכבוד, דניאלה! יש לך שכל מדהים!" התפרץ בסוף יואב.
אבל במקום להודות לו, קלטו עיני רמז נוסף- שערה ג'ינג'ית.
"אני בטוח שלמי שיש לו שיער ג'ינג'י מעלים את הדגים!"אמר יואב.
"לא."אמרתי,"הוא עשה את זה כדי לבלבל אותנו. לא יכול להיות שפיתאום נפלה לו שיערה בלי שהוא יגזור אותה או משהו כזה. צריך להוריד מהרשימה את מי *שיש* לו שיער ג'ינג'י."

ואז הסתכלו עלי יואב וספיר במבט מופתע. אבל אמרתי להם לא להגיד כלום, כי אני לומדת ב'אקדמיה לבילוש' כבר כמה שנים טובות, ומה שאמרתי עכשיו הוא סתם, למדתי אותו ממזמן. אני חושבת שזה השפיע עליהם לטובה, כי לפי המבט שלהם נראה שהם מאוד התרשמו ממני, וזה בהחלט טוב, כי אני אף פעם לא מקבלת *כל כך* הרבה צומת לב.

לאחר כמה דקות הם חזרו לדבר, ויצאנו לחפש את כל מי שאנחנו מכירים שקנו נעליים עם סוליה בצורת יד, ושאין להם שיער ג'ינג'י.

המשך יבוא…..


תגובות (3)

רק אם אתם רוצים אני אמשיך……..

12/01/2012 08:33

אנחנו לא רק רוצים אנחנו מבקשים כי תמשיכי בבקשה ליאורי המתוקה כי הסיפור שלך מקסים שבת ברוכה וכל טוב באהבה בקי ♥♥

12/01/2012 09:17

וואי……
אני לא יודעת איך להגיב לך, בקי!
לא הייתי מאמינה שככה את חושבת עלי, לולא היית כותבת את זה!
הסמקתי עד האוזניים שלי!
תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13/01/2012 10:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך