אני רוצה לדעת אם להמשייך אז כיתבוו לי^_^
נ.ב:גם את הפרק הזה ערכתי..

קשיי התבגרות.. (פרק 2)

10/04/2012 611 צפיות 3 תגובות
אני רוצה לדעת אם להמשייך אז כיתבוו לי^_^
נ.ב:גם את הפרק הזה ערכתי..

פרק 2

לאחר ההפסקה נכנסתי לכיתה עם חברותיי ושיעור היסטוריה החל הרגשתי שאני מתחילה לנמנם אך שובל העירה אותי מחלומותיי ואמרה: המורה שאל אם הכנת את העבודה!! מה?! איזה עבודה? ממממ..מתי אמרת עליה? קראתי בלחץ רב.אלונה!,אמר המורה בזעם.כל שיעור במשך שבועיים אני מזכיר העבודה שהיית אמורה להגיש היום על פרקים ח,ט,י. והיא כלולה בציונך לתעודה! אבל המורה לא ידעתי… אתה יכול בבקשה להאריך לי את מועד הגשת העבודה עד למחר? בבקשה !!התחננתי.באותה העת הפעלתי את מבטי הכובש. המורה ריחם עליי ונתן לה עוד צ'אנס לעשות את העבודה. כדי להביע את שמחתי המרובה חיבקתי את הדבר הקרוב ביותר שהיה לידי וכמובן זו הייתה שובל חברתי לשולחן.. וחברתי הסתכלה עליה במבט שואל אשר הביע או לפחות בעיני אלונה כאילו שאמרה מה יש לך? נפלת מהירח או מה?! אך העדפתי את האפשרות שבאמת שתקה…. הגעתי לביתי בשעה אחד וחצי בגלל יום הלימודים הקצר הגעתי לפני אחותי תמי שהייתה אמורה להגיע בשעה 2:30 ומכיוון שהרי היום היה יום הולדתה זרקתי את ילקוטי בחדר הוצאתי כסף מארנקי ויצאתי אל חנות הצעצועים תקציבי היה כ-100 שקלים. תחילה התקשתי למצוא משהו שמצא חן בעיניי ועוד יותר שימצא חן ביעני אחותי והתאים לרמת התקציב אך כאשר נזכרתי שזמני אוזל הבחנתי במהירות בדובי בינוני פרוותי בצבע ורוד אשר מצא חן בעיניי וחשבתי שימצא חן בעיני אחותי הדובי עלה 60 שקלים היא הכניסה אותה לקופסא בצורת לב שגם בחרתי באותו הרגע אבל מכיוון שרציתי שמתנת יום הולדתה של מיכלי הקטנה תהיה ראויה הוסיפה אל תוך הקופסא סוכריות ושוקולדים שקניתי גם באותה העת סגרתי את הקופסא קניתי כמה בלוניי הליום ואצתי לביתי במהירות הבזק. כשהגעתי לביתי הופתעתי לגלות את מיכל אחותי ומיהרתי להחביא את המתנה. מיכל הסתקרנה לדעת מה יש בשקית אך הסתקרנה עוד יותר לדעת מה נמצא שם כאשר הסתרתי מפניה אותה מיכל שאלה מה יש לך שם? השבתי במהירות כנבהלת אההה.. כלום! שום דבר! סתם מתנה לחברה.אפשר לראות אמרה מיכל בהתעניינות מרובה.ניסיתי למצוא תירוץ שמיכל תקנה אותו והזדרזתי לומר אי-אפשר זה כבר ארוז. מיכל השיבה אהה.. חבל טוב לא משנה. איזה כיף אמרה מיכל בעוד שעתיים תחל יום הולדתי אלונה, אמרה מיכל אני רצה להתקלח תגידי לאימא אם היא תבוא שתכין לי בגדים ותניח אותם על המיטה שלי. אמרתי טוב שיהיה. ומיכל הלכה. ניצלתי את ההזדמנות להכין את העבודה בהיסטוריה. אמרתי לעצמי אוף! אין לי ראש לזה עכשיו! מה אני מבינה בזה?! כאילו שבאמת אכפת לי מה קרה בשנים עברו! אוף וגם כן המורה הענתיקה הזה! לא יכול ללמד על מה שקורה עשיו?! שילמד על.. שילמד על בראד פיט למשל! ככה אני מבטיחה לו שכולם יהיו ערים בשיעורים שלו ויוציאו ציונים טובים במבחנים! ניערתי את ראשי מחלומות ההקיץ שלי והמשכתי בלית בררה לבצע את עבודתי. לאחר רבע שעה מיכל יצאה מן המקלחת אימא כבר הייתה בבית ובגדיה של מיכל היו מונחים על מיטתה כפי שמסרתי לאימא כבקשתה של מיכל. מיכל התלבשה חיש מהר ואימא עשתה לה צמה בשערה החום הארוך. אימא החלה לסדר את הבית לכבוד המסיבה. היא העבירה סמרטוט בסלון ובמטבח ופינתה את כורסת הסלון אל המרפסת כדי שיהיה מקום לכול המוזמנים. כעבור 50 דקות של עבודה מייאשת (מיצידי) צעקתי בקולי קולות סיימתי! ברוך שפטרנו! ואימא ומיכל ענו יחד סיימת מה? את העבודה בהיסטוריה השבתי והכל בזכות שובל שהסבירה לי בשיעור בקצרה את מאורעות הפרקים בדרך קלה וקליטה במיוחד כמה טוב נאנחתי ואמרתי שיש חברות כמו שובל. אימא הביטה בשעון וראתה שבעוד עשרים דקות תחל המסיבה היא הכינה את השולחן ועל השולחן היו מונחים שלל מטעמים החל ממתקים נקניקים ועוגיות חטיפים ועוד ועוד ועוד… והיה ממש מבחר עצום!הכנתי מערכת והתלבשתי לכבוד המסיבה והלכתי לעבר הסלון וכעבור דקה נשמעה דפיקה קלה בדלת….


תגובות (3)

תמישיכיי!:)

12/04/2012 06:28

טווב:**)

29/04/2012 07:23

אוקי בסיפור הבא אכתוב על מאורעות יום הולדתה של מיכל.

17/08/2012 06:46
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך