kinamon
[חכו לפרק הבא. נקודה חשובה ני מתכוונת לעלות לכאן יותר מגרסה אחת לאותו פרק רק בגופים שונים וטקטיקות כתיבה שונות זאת כמובן כידועה כדאי להשתפר ולחזק את הנקודות החלשות שלי בתחום זה]

מי תוך עולמו של מיכאל. פרק 1

kinamon 24/01/2019 423 צפיות אין תגובות
[חכו לפרק הבא. נקודה חשובה ני מתכוונת לעלות לכאן יותר מגרסה אחת לאותו פרק רק בגופים שונים וטקטיקות כתיבה שונות זאת כמובן כידועה כדאי להשתפר ולחזק את הנקודות החלשות שלי בתחום זה]

פרק 1

הנשר הגדול והמרשים שעף בשמיים הוא אני. אני דואה על כנפי הרוח כבר שבוע מסתכל על העולם ומחפש משהו שימשוך אותי. כדאי להקל על הקהל הספר על עצמי קצת שמי "אשד" ואני מגזע האיקס-לה תת גזע וירוס במונחים מדעיים. איקסלה פורשו נשיפה זה למעשה מעיד על צורת הבריא שלנו. במקרה של ה-וירוס נוצרנו על ידי האל ביזון בנשיפה. הסיפור של הגזע וירוס הוא מאוד פשוט שאנחנו נולדים הורנו נותנים לנו בתוך בקבוק וירוס קטלני שהורג חצי מהוולדים, אבל החצי האחר ששורד עד גיל שלוש נשלח למקומות שונים סגורים עם בעל חיים כל שהו מהג'ונגל שסובב אותנו ואיתו אנחנו חייבים להתחבר. גם הבעל חיים הזה מקבל את הוירוס אבל רוב הפעמים גופו שורד זאת. תפקידו של הוירוס הוא לפרק את החומר של גופנו והמידע הבסיסי שאנחנו מקבלים כתינוקות לפני שהופקרנו שנצטרך להשתמש בדברים חיצוניים כדי לגבש את החומר בגוף שלנו ולשרוד , עוד מידע חשוב הוא שהישרדותנו בעולם הוירוס והתקבלותנו לחברה היא בתנאי שנשרוד עשר שנים את חיינו בלי עזרה של שום אדם מבוגר. נשמע אכזרי אבל זה כך אצל הוירוס רק בגיל שלוש עשרה אנחנו מצטרפים לחברה הכללית לפני זה אנחנו שורדים לבד או בשיתוף פעולה עם צעירים כמונו שפגשנו בדרך.

הסקרנות ושיחת הרוח משכה אותי לעוף מעל שדה קרב שותת דם שכמו שחשתי בחושי היה בן צבא שכיר של וירוס לעם אחר. בני הגזע שלי קשוחים ורבים מהם שמחים להשכיר את עצמם לעבודות מי סוג זה גם בשביל הכסף וגם כדאי לבחון את כוחם. מין הסתם החיים בסביבות הישרדות כמו שאנחנו חיינו נותנת לנו הרגלים ומוטיבציה לשפוך דם לנהוג באלימות וגם להנות מי זה. אפשר להגיד שהיה לנו פחות זמן ללמוד להנות מספרות טובה או תחומים איכותיים המפתחים את האנושות, המסגרות שלנו פיתחו בעיקר את החייתיות. עפתי סביב זמן מה מעליהם חייל אחד ירא חץ לשמיים וניסה לפגוע בי. ישנם וירוס מסוימים שגופם מצליח להתחבר עם גוף החייה השותפה שלהם במקרה שלי זה שלם אבל בעיקרון זה לא באמת שכיח כל כך. כנראה שהחייל החליט להמר בכל זאת על כך וניסה לפגוע בי, הוא לא הצליח. עפתי מי שם אלה וראיתי עיר שם הכול היה שקט על מי מנוחות כמה מדהים אותי לראות כל פעם מחדש את השאון בשדה הקרב הסמוך ואת השלווה הכפויה בעיר הבאה כמה קילומטרים בודדים אחרי השדה.
עיניי החדות קלטו משהו שמשך את תשומת לבי וירדתי מתה. עמדתי לראש עמוד עץ מסתכל על ילדה קטנה בכותנת לבנה מחזיקה תיק בד שבתוכו מצרכי מזון .

סוף הפרק


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך