עדי צ'אן!!!
*דלינדה המכשפה הטובה מארץ עוץ.
**המכשפה הרעה מארץ עוץ היא ירוקה.
מקווה שאהבתם

מכשפה?!?!-פרק 2

עדי צ'אן!!! 09/11/2011 878 צפיות תגובה אחת
*דלינדה המכשפה הטובה מארץ עוץ.
**המכשפה הרעה מארץ עוץ היא ירוקה.
מקווה שאהבתם

התעוררתי לריח מוזר. ירדתי למטה וראיתי את אמא שלי בחלוק שחור נוצץ שנוצות.שחורות של עורב שזורות בו. כובע שחור ומחודד היה על ראשה והיא עמדה מעל קדרה שחורה, היא ציחקקה ברשעות "מוחעחעחעחע!!!" ולחשה מילים מפחידות. פחדתי. עדיין לא התרגלתי לקטע של מכשפה.

היא הסתכלה עליי ואמרה "היתקרבי ילדתי אהיתקרבי" היתקרבתי מעט והיא צחקה בצחוקה הרגיל.. היא צחקה עוד טיפהומעט נחרה ואז לקחה את ידי. לפתע החדר נהפך ללבן. חיובי. היא ציחקקה ואנרה "סתם רציתי לעבוד עלייך… תירגעי. ליבשי את זה" היא הושיטה לי שמלה לבנה. אחרי שלבשתי את השמלה לבשתי נעליים גבוהות וכובע חמוד. הסתכלתי במראה וראיתי נערה יפיפיה. היא הושיטה לי שרביט ואמרה "השתמשי בו בזהירות רבה. הבגדים הם לכיף אבל הם מחזקים את הכוחות שלנו." לקחתי את השרביט. לפתע היא לקחה את השרביט שלה והקישה על ראשה. היא נהפכה לדלינדה* בצבע ירוק* * . היא חייכה ואמרה "הגיע הזמן ללמדך מעט חוקים"

לאחר הרצאה ארוכה היא התחילה ללמד אותי קסמים פשוטים כמו: כישוף מחיקת זיכרון למקרה שמישהו יראה אותי עושה קסמים, קסם ניקיון לבלאגן, קסם הכנת אוכל ושתייה במקרה של רעב ועוד.. לאחר מכן היא לימדה אותי 3 שיקויים " שיקוי אהבה לגרום למישהו להתאהב בך,שיקוי הרדמה כדי להרדים את אויביך לכמה שעות ושיקוי שינוי צורה. למרות שיש קסמים לכך כדי בשיקויים כדי שלא יחשדו" חייכתי במחשבה על שיקוי אהבה. אימי ציחקקה ואמרה "זה פועל לכמה שעות. את לא רוצה שבן יאהב אותך?" נאנחתי. היא ציחקקה. בן הוא הבן שאני הכי אוהבת בעולם. אני לא יודעת מה אעשה בלעדיו. הבעיה היא שחבר שלי מאוהבת בו גם ולא אמרתי לה שאני אוהבת אותו. אני לא רוצה לאבד את חברתי ואני לא רוצה לאבד את בן. אוי מה אני אעשה?


תגובות (1)

אשמח לתגובות :)

12/11/2011 07:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך