מלאך

Annabelle :D 28/03/2013 648 צפיות 7 תגובות

שדה רחב התפרס לפניי. העצים נבטו אליי רק ממרחק של כחמש מאות מטרים. השדה כולו היה מלא עשבים ופרחים שחלקם הגיעו לי עד הברכיים כמעט. הדשא היה ירוק ונראה מזמין ורך.
התהלכתי לבד בשדה הגדול, לבושה שמלת קיץ לבנה ודקה, שיערי התפרס והתנופף ברוח החמה והקלה שהייתה סביבי, ריח הפרחים עטף את גופי ולבסוף הגיע לאפי. לבנדר, ורדים, נרקיסים וכלניות התערבבו ויצרו ריח משכר חושים.
ידעתי כמעט מיד שהכול היה חלום למרות שהיה נראה ממשי כל כך. במציאות? אף פעם לא היה לי רגע שקט ומושלם כמו שיש לי עכשיו.
בנוסף כבר הייתי כאן, לא פעם. ניצלתי את הזמן והשקט שהיה לי להסתובב במקום המוכר כל כך.
התענגתי על השקט והבדידות-בעיקר מהבדידות. בניגוד לאנשים אחרים, את אחותי האמצעית לא סבלתי-כמעט שנאתי, ואחותי הקטנה-הרגשות שלי כלפיה היו עדיין שנויים במחלוקת.
החשכה החלה לרדת על השדה, אבל בכל זאת היה אור. ראיתי באופק סלע קטן ומזמין. רגליי- למרות שהכול כאן היה חלום-החלו כבר לכאוב. התיישבתי על הסלע הקר והסתכלתי בגאווה על השדה הירוק כהה שעמד סביבי-ממש כמו אומן המסתכל על יצירתו הגמורה. הרוח הפסיקה, אבל הריח עדיין הורגש.
"אנג'י…" לחשה מישהי. קולה היה כשל מלאכית קטנה. כשל פיה.
הקול התערבב כמעט מיד עם השקט.
"אנג'י…תתעוררי…" ביקשה. רציתי לענות, לצעוק בקול רועם-" כמובן, למענך אעשה הכול," אבל ביגוד לכך באותה מידה גם לא רציתי שקולי יעלה מעבר ללחישה. לא רציתי, כיון שככל שהתמקדתי בקול ולא בחלום, החלום נעשה פחות ופחות ממשי.
"אנג'י! תתעוררי!" כעסה המלאכית הקטנה.
התודעה לאט לאט חלחלה למוחי, המלאכית הקטנה הייתה אחותי בת ה-7. היה חסר משהו בין ידי, הן היו קרות וריקות, למרות שקודם הייתה לי הרגשה שהן מלאות וחמימות. היא ביקשה אותי להתעורר-לרגע אחד כעסתי עליה כל כך, שכמעט צעקתי אבל פתאום היא קטעה אותי ואמרה, "אנג'י! תתעוררי! הם לוקחים אותה! אנג'י!" קולה של המלאכית רעד ויבב. כשהבנתי מה קרה התרוממתי מיד ולחשתי רק מילה אחת. "אמא." שנייה לאחר מכן, רצתי כמו מטורפת אחרי אותם אנשים שלקחו את אמא שלי, מועדת ונופלת ולבסוף מאבדת פעם נוספת את הכול.


תגובות (7)

יפה מאוד מאוד את כותבת יפה תמשיכיי
ותיתני קצת יותר תיאורים שזה היה מעניין אבל כך הכול מושלם מחקה להמשך
אוהבת שרית

28/03/2013 07:08

".. היא ביקשה אותי להתעורר…" -לדעתי במקום אותי היית יכולה לכתוב "ממני להתעורר.."
אבל לא משנה…
זה ממש יפה(=
יש המשך?

28/03/2013 07:22

תמשיכי זה נשמע מעניין!!! אבל יש רומנטיקה בסיפור..נכון?

28/03/2013 08:53

שרית כשרק כתבתי את ההקדמה היו יותר תיאורים אבל זה הרס את האווירה של המיסתוריות אז החלטתי להוריד חלק לא חיוני ויותר מדי מפרט-אחר כך יש השלמה (:
ספיר-ביקשה אותי זה ממש כמו ביקשה ממני רק במשלב יותר גבוה
וירדן כן יש המשך-אני אפרסם בהמשך D:
תודה על התגובות! ^_^

28/03/2013 14:50

אוקי (:

28/03/2013 14:51

הבנתי הבל תמשיכייייייייייייייייי
ואת מוזמנת לקראו את הסיפור שלי
אוהבת שרית

28/03/2013 14:53

העלאתי את הפרק הראשון-מוזמנות לקרוא D:

29/03/2013 03:32
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך