אהבה אחת ❤️
אני יודעת שהשיעור היסטוריה הוא טיפלה מופרח ודי מוציא את המיסתוריות מכל העניין, אבל לא היה לןןי רעיון אחר לכתוב עליו. פירסמתי שתי פרקים כי פרק 11 ממש קצר. אני עכשיו הבנתי גם למה הפרקים שלי כל כך קצרים. בהתחלה כתבתי אותם ידני, ועל הדף זה היה ניראה לי ממש ארוך (יש לי כתב די גדול אז זה תפס עמוד שלם) ושהעתקתי את זה למחשב, הבנתי כמה זה קצר. אז אם היו כאן שלוש תגובות אני ימשיך במלאו המרץ :) אשמח לדירוגים! :)

מלוכת הערפדים פרק 10+11

אהבה אחת ❤️ 11/03/2014 855 צפיות תגובה אחת
אני יודעת שהשיעור היסטוריה הוא טיפלה מופרח ודי מוציא את המיסתוריות מכל העניין, אבל לא היה לןןי רעיון אחר לכתוב עליו. פירסמתי שתי פרקים כי פרק 11 ממש קצר. אני עכשיו הבנתי גם למה הפרקים שלי כל כך קצרים. בהתחלה כתבתי אותם ידני, ועל הדף זה היה ניראה לי ממש ארוך (יש לי כתב די גדול אז זה תפס עמוד שלם) ושהעתקתי את זה למחשב, הבנתי כמה זה קצר. אז אם היו כאן שלוש תגובות אני ימשיך במלאו המרץ :) אשמח לדירוגים! :)

הבנתי שאתם לא תגיבו לי בפרסום הקודם שלי, אז אני יתייחס לפרסום שאמרתי שאני לא רוצה לפרסם כאן סיפורים יותר. הבנתי שזה לא משנה ואני פשוט ימשיך לפרסם כאן סיפורים. אם אתם לא רוצות לקרוא, אין לי בעיה אם זה, אבל זה תמיד נחמד לקבל איזה מילה טובה שאתה כותב סיפור. אז אני ימשיך בכל מקרה, ואם אתם רוצת לקורא, אז מדי פעם לומר מילה טובה תמיד עוזרת לי להמשיך לכתוב באנרגיות מחודשות ולהוציא סיפורים חדשים.

פרק 10
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
בסיוט שלי, היו הרבה אנשים מסביבי. הם הקיפו אותי והסתכלו עלי במבט מלא פחד, כבוד או הפתעה. בין כולם היה אבא שלי. כל האנשים שמסביבי חשפו ניבים,חלקם מוכתמים בדם והבנתי שהם ערפדים.הבטתי על זרועתי ורגליי, וראיתי שאני לובשת שמלה מלכותית בצבע אדום כדם. דילן עמד לידי. הוא חייך אלי והביא לי מראה ממורקת מכסף. הסתכלתי על פרצופי במבט מבועת. על ראשי נח כתר זהב משוץ אבני אודם. הקשתיות שלי היו אדומות. והפה שלי… כמעט התעלפתי שראיתי אותו. היו לי ניבי ערפד מוכתמים בדם. היתי ערפדה ששתה דם. אבא שלי התקרב אלי וחשף ניבים. “השתחוו לנסיכה החדשה החדשה שלכם. בתי קרסטין אדמס אשר עולה למלוכת הערפדים הנצחית!” הוא אמר והחווה בידו לעברי. כולם השתחו לפני. ואז הם התקרבו אלי.הם סגרו עלי ולא יכולתי לנשום. ערפד אחד התנפל עלי, ואני התעוררתי מכוסה זיעה קרה.
פרק 11.
.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
למחרת בבוקר לא היתי מרוכזת. פגשתי את החברה הכי טובה שלי הלן, וביחד הלכנו לכיתה. אני יספר לכם קצת על הלן.היא החברה הג׳ינג׳ית שלי. היא מאוד יפה עם עניים בצבע ענבר, ואנחנו חברות טובות מגן חובה. בכיתה, המורה דיבר על איזה מלחמה שקרתה בעולם המיתולוגי, ואני בכלל לא הקשבתי למילה שהוא הוציא מהפה. החלום שלי שוב ושוב קפץ לראש שלי וחשבתי עליו כל הזמן. אני נסיכת הערפדים? שתיתי דם? ולמה אבא שלי ודילן קשורים לכל זה? ״קרסטין!״ שמעתי את המורה שלי אומר. ישר הזדקפתי במקומי. ״כן המורה?״ הוא נראה מאוד עצבני. ״את יכולה לחזור על מה שסיפרתי לכם עד עכשיו?״ הוא שאל. ״מצטערת. לא הקשבתי.״ אמרתי והרכנתי את ראשי. ״לא הקשבת. מישהו אחר יכול לומר לי מה סיפרתי לכם עד עכשיו?״ ילד אחד הרים את היד. ״כן דן?״ ״הסברת לנו שאנשי המריז׳ה חיו שנים ללא מלך.״ (סתם המצאתי את השבט הזה הוא לא אמיתי) ״נכון. טוב לדעת שלפחות מישהו אחד מקשיב לשיעור. טוב אז אנשי המריז׳ה כמו שאמר דן, באמת חיו שנים ללא מלך, ללא מישהו שישלוט בהם. הם התפרעו, גנבו, אפילו הרגו. משפחת המלוכה נעלמה במשך דורות רבים, עד שיום אחד הם גילו את הנסיכה. היא השליטה סדר ושלום בכל השבט. אחרי שהנסיכה עלתה לכס המלוכה, הרבה אנשים שמרדו רצו להתנקם בה. היא נרצחה, וכל השבט הושמד בדרך לא ידוע זמן קצר אחרי זה.״ משום מה, הרגשתי שמה שהמורה אמר קשור אלי איכשהו. נשמע צלצול, ויצאנו להפסקת צהריים.


תגובות (1)

יאווו עכשיו קראתי את הסיפור ואני חושבת שהוא מאוד יפה את חייבת להמשיך!!

16/03/2014 19:50
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך