A-188
מקווה שאהבתם , אם היו תגובות אני ימשיך D:

מלחמה – פרק 20

A-188 31/01/2013 1450 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבתם , אם היו תגובות אני ימשיך D:

יצאתי מהמקלחת החמה המעלה אדי חום באוויר , עמדתי מול המראה ועטפתי את גופי החשוף והנוטף מים במגבת גדולה וכחולה .
ניגבתי את שיערי הבלונדיני במגבת קטנה וסרקתי אותו .
פעם ראשונה שאני מביטה במראה , ובאמת אוהבת את מה שאני רואה .
אני אוהבת את החיים שנוצרו לי , את החיים עם טיילור .
אהבה שלי אליו לא יכולה להימדד בשום מד שבעולם , אני לא יכולה לתאר את האהבה שלי ואת הרגשות שלי כלפיו .
הוא שינה לי את החיים מקצה לקצה , מרע לטוב , משלילי לחיובי .
לפני שהכרתי אותו הדבר היחיד שרציתי לעשות זה להתאבד , הייתי מוכנה לקפוץ לפסי הרכבת בלי לחשוב פעמיים .
ברגע שהכרתי את טיילור , שנאתי אותו בהתחלה , בגלל שהוא הציל אותי מטביעה , טביעה שרציתי לטבוע בה .
הוא קפץ אל המים הקרים בלי לחשוב פעמים בכדי להציל אותי ממוות בטוח .
ועל זה אני מודה לו .
אני מודה לו על זה שהציל אותי בכול פעם שניסיתי להתאבד , ארבע ניסיונות התאבדות כושלים .
טביעה במי הים הקרים .
'נפילה' מהיאכטה ביום הולדה של אימא של אלכסנדרה .
קפיצה לפסי הרכבת , בלי לחשוב פעמיים .
טביעה נוספת במי הים הקרים .
ניגבתי את גופי בעזרת המגבת הגדולה והכחולה , לבשתי לגופי טרנינג ורדרד בהיר ונעלתי לרגלי נעלי ספורט .
התכוננתי ללכת לריינה , גם היא בודדה וקשה לה , גם שון שינה עבורה את חייה .
לפני זה ריינה הייתה ללא ספק אבודה , מתאהבת כול יום מחדש כמו פרפר העובר כול יום מפרח אחד אל השני , שון שינה אותה גרם לה להתאהב בו .
ירדתי אל הקומה הראשונה וראיתי את אדלינה מקרצפת סירים ומחבתות בכיור , "אדלינה אני הולכת לריינה" אמרתי לה עם חיוך על פניי .
"בוודאי מתוקה , לא לחזור מאוחר" אמרה לי והמשיכה לקרצף סיר גדול בסבון .
יצאתי מהבית והלכתי אל עבר הבית של ריינה הנמצא רק כמה בתים מהבית שלי .
עוזרת הבית שלהם פתחה לי את הדלת ואמרה לי שריינה בחדרה .
עליתי אל חדרה שבקומה השנייה , דלת חדרה הייתה חצי פתוחה .
שמעתי קול בכי חרישי מכיוון חדרה , "ריינה הכול בסדר?" שאלתי אותה .
היא מהרה לנגב את דמעותיה , "אני בסדר , באמת" אמרה אחרי שראתה את הבעת פניי המודאגות .
היא אחזה בידה תצלום ממוסגר שלה ושל שון , מלפני כמה חודשיים , כמה ימים לפני שהוא התגייס יחד עם טיילור .
ישבתי לידה על המיטה , היא חבקה אותי והניחה את ראשה על כתפי נותנת לדמעות שוב להציף את עיינה היפות .
כאב לי לראות אותה ככה , גם אני רציתי לבכות מגעגוע אל טיילור , אבל לא יכולתי , אני צריכה להראות חזקה בשביל ריינה .
"אני כול כך מפחדת , אם קרה לו משהו ?" שאלה אותי מיבבת בבכי .
"אני בטוחה שלא קרה לו כלום , הוא ילד גדול הוא יודע לשמור על עצמו , ואל תשכחי שטיילור שמה שומר על הגב שלו" אמרתי לה .
"גם אני כול יום מתענת במחשבות שאולי קרה לטיילור משהו , אבל המכתבים שהוא שולח , והתמונות שלו עוזרות לי לעבור את היום" הוספתי על דברי .
חיוך קטן עלה על פניה , היא נגבה עם גב כף ידה את שובל הדמעות שמרחו את האיפור על לחייה .
"היום הגיע מכתב משון" אמרה לי בחיוך , זה ללא ספק נתן לה קצת כוחות כמו שזה נתן לי .
"גם לי הגיע מכתב מטיילור" אמרתי לה .
היא קמה מהמיטה , ופתחה את המגירה הראשונה בשידה שלה , והוציאה משם קופסת קרטון קטנה לבנה חלקה .
היא ישבה מולי והוציאה מכתב מגולגל מתוך מעטפה לבנה זהה לשלי .
היא התחילה לקרוא לי את המכתב ששון כתב לה .

נסיכה שלי
אני מתגעגע אליך , אני מצפה כבר לחזור אל העיירה ולראות אותך ואת היופי המדהים שלך .
התגעגעתי כול כך אל חיוך שלך ואל הנשיקות שלך .
בעוד שבוע וחצי בערך אנחנו עולים בחזרה על טיסה אל ארה"ב .
הדבר הראשון שאני רוצה לראות שאני מגיע לעיירה זה אותך , ואת שפתייך .
אני אוהב אותך כול כך , את עשית את השלושה שבועות האחרונים שלי לפני הגיוס למדהימים , והכול בזכותך .
את גרמת לחיוך שלי לעלות , את נתת סיבה נוספת לחיים שלי , סיבה נוספת שעבורה אני קם בבוקר .
כשאני נכנס אל שדה הקרב , אוחז בנשק , לבוש במדי הצבא , אני יודע בדיוק מה אני עושה , אני נלחם בשבילך .
נלחם בידיעה שאת מצפה ממני להיות גיבור , וחזק .
אני נותן את כול כולי בקרב , בידיעה שעוד מעט הכול הולך להיגמר ואני יחזור לחופשה בבית , חופשה אתך .
את האחת ששינית את חיי לעד .
אוהב אותך הכי שבעולם , מתגעגע ברמות מטורפות
שון .

היא ניגבה את הדמעות שזלגו מלחייה בזמן שהקריאה לי את המכתב ששון כתב לה , זה רק הציף אותי בגעגועים נוספים אל טיילור .
נתתי לדמעה קטנה לחמוק ולזלוג מקצה עיני , "אני כול כך שמחה בשבילך , שסוף סוף מצאת אהבה" אמרתי לה עם חיוך אמיתי וכנה על פניי .
"להפך אריאל , אני שמחה עבורך שסוף סוך מצאת את אהבתך הראשונה" אמרה לי .
"הראשונה ונקווה שגם האחרונה" אמרתי לה .
אני רוצה שהאהבה הזאת תמשיך לעד , שלא תיגמר , אני רוצה להתחתן אתו ולהביא אתו ילדים לעולם.
אני כול כך מתגעגעת לריח הבושם הנעים שלו , לעיניים הירוקות הלא טבעיות שלו שנראות כמו עדשות , אל החיוך הישר והיפה שלו .
אני מתגעגעת לכול פרט ופרט קטן בטיילור .
"רק עוד שבוע וחצי" אמרה לי , "עוד שבוע וחצי והם פה" הוסיפה על דבריה בהתרגשות .
אני כול כך מחכה ליום הזה , ליום בו אני יראה את טיילור לאחר שלושה חודשים ארוכים ומענים שבו לא ראיתי את יופיו .
הנהנתי אליה , "רוצה להישאר לישון?" שאלה אותי .
"לא , הוריי נסעו שוב אל סבתי , ואדלינה לבד בבית אני חושבת שכדאי שאני יחזור להיות אתה היא במילא בודדה" אמרתי לריינה .
קמתי ויצאתי מחדרה , רגע לפני שיצאתי מהדלת , "אל תשכחי לחייך" אמרתי לה בחיוך ויצאתי .

חזרתי אל ביתי , כמובן שעברתי בגן השעשועים הקטן שעל החוף , מביטה על הנדנדות שאני וטיילור היינו יושבים שמה כמעט בכול ערב .
הבטתי על הגלים הכחולים שהתנפצו ברכות על החול הצהוב והרך .
התקדמתי לעבר הבית שלי , התיק המלא תרססי ספריי עדיין מתחת לשיח הוורדים , לא נמצא מעולם על ידי הוריי .
במשך שלושה חודשים שחכתי ממנו כאן מתחת לשיח .
הוצאתי את התיק משם והחזרתי אותו לחדרי , בדרכי לקומה העליונה אמרתי שלום לאדלינה .
נכנסתי אל החדר והחזרתי את התיק למתחת למיטה , למקומו .
הוצאתי דף ועיפרון מחודד והתחלתי לצייר .
ציירתי וורד עם קוצים חדים כתער , ואת העלים צבעתי בצבעים ירוקים כמו המדים של טיילור .
דייקתי בכול פרט ופרט בציור , הציור נראה כול כך אמיתי ומוחשי כמעט בלתי להאמין שאני זאת שציירה את זה .
ירדתי אל הסלון , בקצה החדר עמד הפסנתר הלבן , שלושה חודשים שלא נגעתי בו .
התיישבתי על כיסא העור המרופד הלבן מול הפסנתר הגדול , פתחתי את מחברת התווים והעמדתי אותה מולי על המעמד ברזל , וניגנתי את המנגינה האהובה עלי .
My Heart Will Go On של סאלין דיון .
זמרת מדהימה , את השיר הזה יצרו בשביל הסרט הטיטאניק .
הסרט מדהים עוד יותר , אהבה כול כך אמיתית מתרחשת בין הזוג שעל האוניה .
והסוף כול כך עצוב .
ניגנתי את התווים אחד אחרי השני , והקשבתי למנגינה המתנגנת באוזניי .
מנגינה כול כך עצובה , שקטה , שרציתי לבכות .
אני רק רוצה לראות את טיילור , אני מצפה כבר בקוצר רוח לראות אותו בעוד שבוע וחצי .


תגובות (7)

יואו זה ממש מרגש….
אביה הכתיבה שלך מדהימה
אני נכנסתי לעולם כזה שחשבתי שהסיפור מתרחש מול עניי.
איך שאת מתארת כל פרט קטן ואת מדייקת בהכל הסיפור הזה ממש מושלם!
זה כמעט הסיפור היחיד שהוא לא על ואן די והתחברתי אליו ברמות קשות
תמשיכי דחוף זה כזה יפה!!!!!!!

31/01/2013 12:11

נונונונו שהם יחזרו כבר כל כך עצוב לי אני בדיכי :(
תמשיכיייי!

31/01/2013 12:11

תמשיכיייייי דחוף!!!!!!!!!!!!!!!

31/01/2013 12:30

תמשייכייייי ומהררררר

31/01/2013 12:54

תמשיכייי !!

31/01/2013 13:24

תמממששששייכככיייי ::}}}}

31/01/2013 14:26

או מיי גאד !!!!
אני מתה שיחזור כבר !
זה סיפור מושלם ! פרק מושלם ! את כותבת פשוט מושלם !
תמשיכיייי ומהר !

31/01/2013 15:00
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך