ההמשך של הסיפור יופיע בסיפור הבא 'מבוך הדרקונים'. אני מקווה שמישהו קורא את הסיפור.

מלחמות המוות פרק לז'.

20/09/2014 805 צפיות אין תגובות
ההמשך של הסיפור יופיע בסיפור הבא 'מבוך הדרקונים'. אני מקווה שמישהו קורא את הסיפור.

אפילוג

השטן היה כל כך עצבני, עד שכשקיס'נור נכנס לאולם, הוא כמעט השמיד אותו בו במקום על ההפרעה. באותו הזמן הוא עסק בוויכוח עם קריקטוס וקיסר הסיוטים. קיסר הסיוטים הציע תוכנית שסטרה את תוכניתו הנוכחית, שאפילו קיסר הסיוטים לא ידע את כולה. השטן סירב לה בכל תוקף. קיסר הסיוטים אמנם היה האסטרטג הטוב ביותר שקיים, אפילו יותר מהשטן, אבל לרוב התברר שהתכנונים שלו פועלים בעיקר לטובתו. לצערו של השטן, קריקטוס תמך בהצעתו של קיסר הסיוטים. במשך זמן רב התווכח איתם עד שבסופו של דבר הוא היה מוכן להתחיל קרב. כדור האש כבר התחיל להיווצר בידו כשקיס'נור התפרץ לאולם. "אדוני…" הוא אמר "מה"? שאג השטן וזרק לעברו את כדור האש. קיס'נור הספיק לקפוץ הצדה, אבל כדור האש השמיד את הדלתות. קיסר הסיוטים נופף בידו, והדלתות התגשמו מחדש. "מה אתה רוצה"? שאל השטן. "רק רציתי להודיע" אמר קיס'נור "שכל ההתקפה נכשלה, ואתה היחיד שנשאר" אמר קיסר הסיוטים "אני צודק"? שאל. "אכן" אמר קיס'נור "הצלחתי לחמוק בקושי, אבל מלאך המוות הושמד". השטן נאנח, אף על פי שקיסר הסיוטים ראה חיוך קל על פניו. "טוב" אמר השטן "הישיבה הזאת מתפזרת. אנחנו ממשיכים בתוכנית שלי, ואני לא רוצה לשמוע אפילו ציוץ אחד קטן עליה. הבנתם"? שאל "כן" אמר קריקטוס "כן" אמר קיסר הסיוטים. "עכשיו לכו" אמר השטן. כולם פנו ללכת. לאחר שכולם הלכו, הרשה לעצמו השטן לחייך. אף אחד ממשרתיו לא יודע מה התוכנית שלו במלואה. הם חושבים שהוא לא יודע שלשלוח אותם אחד אחרי השני זה חסר טעם? ברור שהוא יודע שזה חסר טעם, אבל יש לו תוכנית שמצריכה את מותם של 3 משרתיו. הצעד הראשון בתוכנית, הושלם.

קיסר הסיוטים צעד עם קריקטוס לצריח הפחד, שנמצא בטירתו של השטן. בצריח הפחד גר קיסר הסיוטים. כשהם הגיעו לחדרו של קיסר הסיוטים, פנה הסיוט למראה גדולה שעל הקיר ומלמל לחש. בסופו של הלחש השחירו פני המראה, ואז נגלה לפניהם תמונה. כמה ראשי דרקונים נמצאו מול המראה. "פחד" אמר קיסר הסיוטים "האם המלך מוות הגיע"? שאל. הדרקון זמזם במעין קול משונה. "יופי" אמר הסיוט. לפתע נגלה מלאך המוות במראה. גבהו היה 6 מטרים, וכתר שחור נצץ על ראשו. "התוכנית שלך גאונית" אמר "בקרוב כולנו נחזור הביתה". "ואז" אמר הסיוט "אנחנו נשמיד את השטן", והחל לצחוק. "ולחשוב" אמר בין צחקוקיו "שהשטן חושב שאנחנו לא יודעים דבר על תוכניתו המלאה". "מי היה מאמין" בעודו מצחקק "שתוכניתו תביא למפלתו". הוא מלאך המוות וקריקטוס המשיכו לצחוק בקול. 'בעוד כמה חודשים' חשב לעצמו 'אז, נקמתנו בת אלפי השנים תצא לפעולה'. הם המשיכו לצחוק בקול, והשטן עצמו לא הבין מה מתכננים לו שריו.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך