TigerLily
תודה רבה לכולכם על התגובות ;) יש לי עוד פרק אחד שמור במחשב, ואז אתחיל ליצור פרקים חדשים... מקווה שאהבתם 3>

מלכת הקרח (פרק ראשון – פסטה ברוטב רוזה)

TigerLily 17/08/2014 922 צפיות 5 תגובות
תודה רבה לכולכם על התגובות ;) יש לי עוד פרק אחד שמור במחשב, ואז אתחיל ליצור פרקים חדשים... מקווה שאהבתם 3>

נשמעה דפיקה בדלת.
אוי, זאת בטח לילי שחזרה מהחוג. רק זה חסר לי. חשבה לעצמה ורצה לפתוח את הדלת.
"הי אלכס!" אמרה לילי בשמחה, זרקה את התיק שלה על המדרגות, והתיישבה על הספה, כמו כל ימי שני ורביעי. שיערה הבלונדיני היה אסוף בפקעת מתוחה, ועינייה הירוקות נראו עייפות.
"נו, אז איך היה בשיעור? למדתם רלווה חדש או משהו?" שאלה אלכסיס בציניות, תוך כדי שהיא פותחת את המקרר ומוציאה פסטה בקופסה.
"לא. התחלנו להתאמן למופע סוף שנה. ואיך הולך לך עם העבודה של מיס בראוניז?" שאלה לילי וצחקקה.
"זה מיס בראוני, וגרוע. ממש גרוע. " אמרה אלכסיס, ונאנחה.
"את יודעת מה נראה לי?" שאלה לילי, והתקרבה למטבח.
"שהפסטה הזאת התחילה להסריח?" אמרה אלכסיס, וחזרה לציניות.
"גם, " אמרה לילי וצחקקה, "אבל גם שאת בטוח תיכשלי בסמסטר הזה. ומה עם החברה הזאת שלך, מקזני?" שאלה לילי בפרצוף מלגלג.
"קוראים לה מקנזי, והיא באיטליה עם המשפחה שלה, במסע שורשים." אמרה אלכסיס, והוסיפה במלמול "ואני נדפקתי עם משפחה שדורות על גבי דורות היא באמריקה." ונאנחה.
"טוב, אני הולכת לקנות פסטה חדשה, אל תפתחי לאף אחד אלא אם כן זאת אני, ואם את חושבת שזה מישהו מהכיתה שלי, תתקשרי אליי." אמרה אלכסיס, לקחה את התיק שלה, ויצאה החוצה.
לילי הלכה לחדרה, ומרוב עייפות, נרדמה.
כשקמהה אחרי חצי שעה, מצאה פסטה עם רוטב רוזה מונחת על השולחן, בלי סימן לסרחון.


תגובות (5)

נחמד (:
לדעתי תעשי פרקים ארוכים יותר… ולא הבנתי, הבחורה "מלכת הקרח" (נקרא לה ככה) זו אלכסיס? זו מהפרק הקודם? או שזו לילי?

17/08/2014 20:40

זה ממש טוב אבל קצר ברמות… בבקשה תתחילי להאריך את הפרקים נראה לי שהסיפור הזה הולך להיות ממש טוב ^^

17/08/2014 20:46

תודה רבה לשתיכן ^-^
ללאב בוקס : מלכת הקרח (הגיבורה) היא אלכסיס…
אל תדאגו, אחרי הפרק הבא אני עומדת להאריך….

17/08/2014 20:49

למי שמעוניין, המשכתי ;)

17/08/2014 20:55

נחמד, אבל מתיי יתחיל לקרות משהו?

18/08/2014 13:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך