liat808
אתם לא מבינים איך כתבתי את הפרק הזה...
כמובן בפלאפון, אבל בגלל שעשיתי סוף שבוע אצל אבא שלי ואין לו קליטה בכפר הנידח שבו הוא חי, אז נאלצתי לעמוד על המקרר.
טוב אני מגזימה, אבל ההיתם צריכים לראות אותי מתרוצצת בכל הבית עם הפלאפון ביד עולה על השולחן ועל האסלה במטרה להשיג חיבור יותר טוב מה"גרוע" שכל פעם התנתק לי...
טוב, מצטערת אם חפרתי, אז מקווה שתהנו מהפרק הקצר ואל תתעצלו להגיב ולהתקיף את הסיפור שלי - אני אשמח אם תאמרו לי דברים שיש לתקן.

מן גורל שכזה – פרק 8

liat808 14/04/2012 726 צפיות 9 תגובות
אתם לא מבינים איך כתבתי את הפרק הזה...
כמובן בפלאפון, אבל בגלל שעשיתי סוף שבוע אצל אבא שלי ואין לו קליטה בכפר הנידח שבו הוא חי, אז נאלצתי לעמוד על המקרר.
טוב אני מגזימה, אבל ההיתם צריכים לראות אותי מתרוצצת בכל הבית עם הפלאפון ביד עולה על השולחן ועל האסלה במטרה להשיג חיבור יותר טוב מה"גרוע" שכל פעם התנתק לי...
טוב, מצטערת אם חפרתי, אז מקווה שתהנו מהפרק הקצר ואל תתעצלו להגיב ולהתקיף את הסיפור שלי - אני אשמח אם תאמרו לי דברים שיש לתקן.

ג'ורדן הוביל אותי אל מחוץ לבניין והתיישב איתי על הספסל החום, הסתובבתי לעברו והושטתי לו את הדף שהמזכירה הדפיסה בשבילו. הוא לקח את הדף מבלי להביט לכיווני, קיפל אותו ברשלנות ותחב לכיס מכנסיו.
השתיקה נמשכה כנצח והאוירה המתוחה העיקה עלי.
"למה עשית את זה?" שאל בפתאומיות ומיקד את מבטו בדשא הרך שנע ברוח.
לא ציפיתי לשאלה זו ולא ידעתי כיצד עלי להשיב עליה. "מה עשיתי?" התממתי בניסיון להרוויח זמן.
ג'ורדן הסתובב אלי בחדות, "סם, את יודעת בדיוק למה אני מתכוון, אז תעני לי!" הוא נעץ בי מבט קשה שהעיד על הזעם שפעפע בו.
ארשת פני קפאה ומחשבותי התרוצצו לכל עבר, האנדרלמוסיה ששררה במוחי, לא אפשרה לי להתעשת ולהציג בפניו הסבר הגיוני כלשהו שיניח את דעתו.
"אולי תאמרי לו את האמת?" הציע לי קול קטן במוחי ומנה בפני את היתרונות במענה כן. במהרה הצטרפו אליו קולות נוספים ודגלו באמת – לא היה לי רעיון טוב יותר וההחלטה נפלה.
נשמתי עמוקות, "שמעתי את השיחה שנהלת עם אמא שלך אחרי שיצאנו מחדר המנהל." הטלתי את הפצצה במהירות וללא שהות להתחרט.
אזרתי אומץ והגנבתי מבט מהסס לג'ורדן שהביט בי חסר אונים.
"את… א-אני אפילו לא יודע איך להגיב, להתבייש, לבכות, לכעוס, לצעוק, אולי להרוג אותך?" אמר חרש.
"אף אחד לא ידע מזה, אני אשתוק." אמרתי והנחתי יד על כתפו במטרה לנחמו, אך הוא התרחק ממני כנשוך נחש וקם מהספסל.
"את באמת שטן כמו שכולם אומרים, אני לא מבין מה היה חשוב לך כל כך לדחוף את האף המפונק שלך לתוך החיים העלובים שלי!" אמר בחימה וגרם לליבי להתכווץ בבהלה, עוד לא התחלתי לעבד בראשי את המילים הנוראיות הללו.
"אף פעם לא האמנתי שאת כל כך שפלה, לגזול ממני את הגאווה והכבוד האחרונים שנותרו לי! אני לא צריך הבטחות הסרק שלך, את יכולה לפרסם כבר עכשיו למאות החברים המזוייפים שלך את האמת – לג'ורדן דייטון אין כסף!" שפך באוזני את כל הכעס, התסכול והכאב שהצטברו בו והתרחק ממני בשאט נפש.
נאלמתי דום, הוא טעה ולא פירש נכון את כוונתי. לא רציתי לספר את זה לאף אחד, רק רציתי לעזור. אולם בדבר אחד הוא צדק ללא עוררין, "מאות החברים המזוייפים שלך." המשפט הזה התנגן לי במוח ולא הרפה.
התנערתי מהשדים שעטו עלי ומצצו את לשדי, מיהרתי להדביק את ג'ורדן ולהעמידו על טעותו. הגעתי אליו במהירות וניצבתי מולו, חוסמת את דרכו.
"אתה טועה, תן לי להסביר!"
"אין מה להסביר." אמר בקול שקט ומרוקן מכוחות, "עזבי אותי במנוחה." כמעט התחנן.
פיניתי לו את הדרך מבלי להתווכח וצפיתי בו פוסע באיטיות אל תחנת האוטובוס. אדבר איתו מחר, הוא צריך זמן כדי לעכל את זה.
המחשבות תקפו אותי למשך שארית היום. רודות בי על שלא הסברתי נכון את עצמי, על שהתערבתי בעניין לא לי ולא הנחתי לג'ורדן לטפל לטפל לבד בבעיותיו. המחשבה שטעיתי ייסרה אותי ולא יכולתי לשאת את העובדה שהטוב שאליו שאפתי לא התקיים, אלא גרם לסבל שבו לא חפצתי.

***

כשהגעתי לבית הספר, חיפשתי אחר ג'ורדן בכל מקום, נחושה להתנצל בפניו ולפתור את הקונפליקט שנוצר בינינו.
לא מצאתי אטתו בשום מקום, כששאלתי את מייק האם ג'ורדן הגיע היום – הוא השיב בשלילה.
הדבר נשנה גם למחרת.


תגובות (9)

אין מה לתקן הפרק מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תמשיכי!!!!!

14/04/2012 09:52

חחחחחחח…מעריכה את זה שהעלת!(וואו!על המקרר…)
חחח..ואין לי מילים!את משאירה אותי עם פה פעור בכל סוף פרק!
הכתיבה שלך מקסימה…
ואני במתח!(לעזאזל,אני כוססת אצבעותO_O)
אעאעאע…
אני מחכה להמשך!ותעשי פרק ארוך!(ז"א-אם את יכולה לכתוב כבר במחשב!!!)
תמשיכי כבר,אוהבת מלאמלא3>

14/04/2012 12:29

חה!
ראיתם אותה!
זאתי אומרת לנו להגיד לה אם יש לה מה לשפר…
פכככ…סההה….
חה!!!!!!
אין מה לשפר!
זה מושלם זה מדהים!
זה זה זה אעאעאעאעאעאעאע
אין מילים!!
פרק מושלם ומעולה!!! :)
ולאן הוא נעלם?!?!
חחחחחח שמעי… אני מקווה שלא היה לך סחרחורת מתי שכתבת לנו את הפרק:)

14/04/2012 14:19

אתן מקסימות, אני פשוט מתה עליכן ומודה על התגובות הנפלאות שלכן…

14/04/2012 14:30

מקסים ♥

28/04/2012 12:31

ליאת,למה את ממשיכה!
תמשיכי!!!!פליז…

11/07/2012 14:02

חח.. לא כל כך בא לי על הסיפור הזה, אבל נראה, נשתדל…

14/07/2012 14:37

חחחחחח,למה?!
וואו,סוף סוף…
הסיפור הזה ממש יפה!
ולפחות אם את לא ממשיכה(שלא תעזי) אז תכתבי משהו חדש!!!!

14/07/2012 14:40

ליאת!!!!!
איפה את???
בבקשה בבקשה תמשיכי לכתוב!!
בבקשה?
פליז?
וגם אם את לא רוצה להמשיך אותו….
אולי תכתבי משהו חדש?
יש לך כישרון!! בבקשה!! נצלי את זה שוב!!! :(
אני באמת אשמח אם תחזרי!!
להפך!! כולנו נשמח!!
אז בבקשה?

08/10/2012 16:02
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך