זה קטע בבלוג מדהים ששמו מסעות הצלב של הקדושים.

מסעות הצלב של הקדושים

31/10/2011 623 צפיות אין תגובות
זה קטע בבלוג מדהים ששמו מסעות הצלב של הקדושים.

מסעות הצלב של הקדושים (29/10/2010)
תאריך: 1.6.2010
מיקום: נמל התעופה בן-גוריון , ישראל
שעה: 2 בלילה

"קריאה אחרונה לנוסעים לטיסה ללונדון"
אני והחברים רצים כמו מטורפים אחרי שכמעט ואיחרנו להגיע לטיסה, הכל כבר היה מוכן רק שלא ציפינו שהמונית תיתקע בדרך, בסופו של דבר הצלחנו לעלות לטיסה שניות לפני ההמראה, התרגשות מטורפת מתחילים לצלם תמונות כבר במטוס עד שכל האדרנלין חולף והעייפות משתלטת ואחרי 45 דקות של טירוף אתה מניח את הראש אחורה על הכסא ונרדם למשך עוד 4 שעות של טיסה.

תאריך: 1.6.2010
מיקום: נמל התעופה הית'רו , לונדון
שעה: 7 בבוקר
אני מקבל צעקה לתוך האוזן "הוומווווווו" אני מתעורר כמו מטורף ורואה את החברים שלי מולי נקרעים מצחוק, "מה אתם דפוקים בשכל? כמעט קיבלתי שבץ!!!" אני צועק עליהם "טוב טוב קום כבר הגענו" אומר לי חבר שלי רונן אנחנו יוצאים החוצה ונושמים אויר קריר של בוקר משתלטים על מונית ונוסעים למלון.

תאריך: 1.6 – 4.6 2010
מיקום: לונדון
שעה: 24/7
כמו מטורפים אנחנו חורשים את כל הפאבים בלונדון ומבקרים כמעט בכל איצטדיון כדורגל בעיר ,"סטמפורד ברידג'", "האמירויות", והאיצטדיון החשוב ביותר מבחינתי "הוויט הארט ליין" האיצטדיון של הקבוצה האהובה עליי טוטנהאם אני נושם את האויר באיצטדיון ומתפעל מכל סנטימטר אחחח איך הייתי רוצה להרגיש את האווירה כאן במשחק. אז אחרי שחרשנו כמעט כל מקום אפשרי שאפשר בלונדון חזרנו למלון כדי להתארגן לטיסה הבאה.

תאריך: 4.6.2010
מיקום: לונדון
שעה: 23:55
אני מקבל שיחה בזמן שאני מארגן את הדברים לקראת הטיסה הבאה עם החברים לברזיל. "הלו?" אני עונה מהצד השני מדבר אדם בעל מבטא מוזר "הלו אבי מדבר ניקולה קורטס אני הבעלים של קבוצת הכדורגל של סאות'המפטון והבנתי שאתה נמצא בלונדון לחופשה קצרה", "נעים מאוד אני עונה וכן אני באמת נמצא בחופשה אבל אני עוזב בעוד כמה שעות יש איזה סיבה מיוחדת שהתקשרת?" אני שואל, "האמת שכן היום בצהריים החליט המאמן הראשי להתפטר מסיבות אישיות ואני זקוק למאמן בדחיפות, ביקשתי מהמזכירה שלי ליצור לי רשימה של מאמנים טובים ופנויים והשם שלך תפס את עיני, האם תהיה מעוניין לבוא ולאמן את הקבוצה שלי?" הוא שואל, לא היה לי הרבה זמן לחשוב הטיסה יוצאת בעוד 3 שעות וכבר תיכננתי הרבה זמן את הטיול עם החברים ביקשתי ממנו לתת לי כמה דקות ושאלתי את החברים שלי מה הם חושבים על זה הם כמעט הרגו אותי "מה אתה דפוק??" "מה עובר עליך אתה שיכור?" הם צועקים עליי, "רגע רגע עוד לא אמרתי לו כן וזה כמעט ולא אופציה בשבילי כי תכננו את הטיול הזה כבר המון זמן!!" בלי שאני שם לב חבר שלי חוטף ממני את הטלפון ואומר "הוא מסכים", "רגע…" אני מנסה לעצור אותו אבל כבר מאוחר מדי הוא מקבל את ההוראות מהבעלים לגבי הרכב שיאסוף אותי ומנתק, "מה יש לך?? למה אמרת לו כן?" אני שואל, "סתום כבר" הוא צועק עליי "לטייל אתה יכול כל החיים אבל כמה פעמים עוד תקבל הזדמנות לאמן בליגה האנגלית?", "רגע אז זה בסדר מצידכם?" אני שואל ובתוך שנייה אני חוטף 3 כאפות "יאללה תתארגן רכב יגיע לכאן בעוד שעה בערך לאסוף אותך".

תאריך: 5.6.2010
מיקום: מלון כלשהו בסאות'המפטון, איצטדיון "סיינט מרי", סאות'המפטון
שעה: 2 בלילה – 7 בערב
הרכב אסף אותי מהמלון בלונדון בסביבות השעה 1 בלילה ואחרי פרידה קצרה מהחברים יצאנו לדרך, אחרי נסיעה של בערך שעה הגעתי למלון בסאות'המפטון, ישנתי בערך 8 שעות וקמתי בסביבות השעה 10 וחצי בבוקר. ירדתי לשתות משהו חם ולקרוא את מוסף הספורט של עיתון הבוקר המקומי בכותרת הודעה גדולה "אבי דאבוש מונה למאמן של סאות'המפטון" עברה בי מעין צמרמורת כשקראתי את הידיעה ואפילו עלתה במוחי המחשבה לברוח ולעלות על טיסה לברזיל אל החברים שלי, אבל אחרי ששתיתי את הקפה נרגעתי קצת וחיכיתי לרכב שיבוא לאסוף אותי. בסביבות השעה 1 בצהריים הגעתי לאיצטדיון "סיינט מרי" לפגישה עם הבעלים אחרי פגישה קצרה של חצי שעה בערך לקח אותי הבעלים כדי לפגוש את הצוות המקצועי ואת השחקנים אחרי שהכרתי את כולם ונשאתי נאום קצר צפיתי באימון של הקבוצה ובסביבות השעה 7 בערב חזרתי למלון, הייתי עצבני מכדי להירדם וחיפשתי מה לעשות עם עצמי עד שבסביבות השעה 3 בלילה סוף סוף הצלחתי לעצום את העיניים ולהירדם.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך