אני מאוד אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הסיפור

מעשה באפרת טלי נטלי ואיבוד חברות

24/05/2013 798 צפיות אין תגובות
אני מאוד אשמח לשמוע מה אתם חושבים על הסיפור

היתילי חברה הכי טובה ! טלי לי קראו נטלי הינו בכיתה ו אחת ישבנו ביחד הינו חברות טובות טלי תמיד חלמה להיות ממש מקובלת היו לה ארבע חברים בפיסבוק אני אמא שלה אבא שלה סתבא שלה ואחותה מירי היה לטלי יער ארוך יותר מהתחת חום כהה ויפה ותמיד חלק עינים כחולות כמים וריסים ארוכים אני היתי קצת שמנמנה .. היתי תמיד אולכת הרבה לא היה נשאר כלום מהצלחת את הסנדויץ של בית הספר תמיד אכלתי … וגם את הציפס הקטן שיהיה לי או את השוקו טלי היתה תמיד מושלמת ממני :
היא היתה רזה עם שיער מושלם עינים מהממות חכמה מצחיקה נדיבה ממש פשוט מושלמת היא לא היתה מקובלת ותמיד שמתי לב שזה מה שהיא רוצה להיות ! אני ידעתי תמיד אבל תמיד שהיא יכולה להיות מקובלת אבל זה לא בגללי ! אותי שנאו כי היתי שמנה לא חכמה ובלי חוש הומור כזה ישבנו ביחד זו ליד זו היאתמיד היתה נותנת ליאת התשובת לתרגילים היא היתה מצחיקה אותי בהפסקות והיא היתה מביאהלי בורקסים כל הזמן אמא שלה עובדת בבורקסיה היא תמיד מכינה לה ומביאה לי היא שנאה גבינה וגם בורקסים לכן היא היתה מביאה לי אותם!

הם היו טעיים הגבינה הבצק הפריך יאמי! היא היתה מביאה סנדויץ מהבית עם שוקו לד תמידהדחקתי את העובדה שהיא לא מקובלת בגללי היום כשחזרתי מהבצפר ההורים שלי צעקו אחד על השני אבל חשבתי שזה בגלל הבלאגן בבית וזה.. עוד חודש יש לי יומולדת!!איזה כיףף !! יום בשיעור מתמטיקה ישבתי ליד טלי כרגיל וראיתי את בתיה הזאתי החנונית של הכיתה מסמסת לאמא שלה אמא יש היוםמרק פטריות כמושהבטת לי היא שלחה לה .. חח אמרתי את זה לטלי היא אמרה לי להיות בשקט המורה אפרתת כעסהעליי והעבירה מקומות לתמיד אני אצטרך לשבת ליד בתיה המטומטת הזאתי וטלי ליד מעיין ועדן הן בהמרה הפכו לחברות פחדתי שהן יגנבו לי אותה עבר שבוע ועודשבועים ועוד יום ועוד דקה ומחר היולדתשלי טלי כמעט ולא עבדה איתי היא כבר לא הביאה לי את הבורקסים היא היתה מביאה למעין ונותנתלה את התשובותת שמתי לב שטלי חסמה אותי בפיסבוק הבנתי שאחנו לא חברות יותר לא דברתי איתה קיוותי שהיא לא שכחה שמחר היומולדת שלי ושהיא תגיד לפחות מזל טוב בבוקר קיבלתי מההורים שלי גאלקסי שלוש הורדתי וטצאפ אינסטינגרם וגם א הפיסבוק באינסטינגרם חיפשתי :talli1 ככה קוראים לה מצאתי גם אני פתחתי אחד ההורים שלי היו ממש נחמדים עליי ראיתי שהיא בבריכה שוחה עם ורד היפה ואז הם במסיבה רוקדים כולם חוצממני ואז היא בקניון עם סופי מעין ועדן בחנות ואז הן באוטוו צוחקות ואז השיער היפה שלה מתנפנף לה כזה .. בערב ההורים שלי אמרו לי שהם צריכים לדבר איתיהם אמרו לי שהם הם התרגשו לפני חצי שנה והלא רצו לאכזב אותי וכל פע הם אמרו שהם יספרו וזה לא היה מתאים וזהם מצטערים שזה יוצר עליומולדת שלי בכית וכעסתי אבא עבד דירה אחרי שבוע ואמא הפסיקה לכיןלנו אורכה היא היתה עיפה היתי רעבה מאוד התחלתי לעבוד בשיטפת רכבים בניקיון בינינים בביסיטר ובכאלה ועםהכסף קניתי מצרכים והכנצילנו אוכל אמא היתה עצובה מאוד מאז והיא הבטיחה לפצות אותיעלכך טלי לא היתה חברה שלי ואני לא יסלח לה אני ניהיתי רזה חכמה והיא הפכה לשמנמנה חוצפנית וטיפשה יום אחד כולם רבו ואז כולם התערבבו בריב חוץ ממני והם כעסו עליה ולא דיברו איתה ואני אני לא סלחתי לה ואני לא ישכח את מה שקרה לי ..ואת ה שהיא עשתה לי ובפיסבוק שלחתי לה הודעה אחרי שהיא בטלה את החסימה :" את עוד תתחנני עליי ותבקשי סליחה ואני אני לא יסלח לך ולא אשכח " והיא באה ואמרה סליחה ואני אני לא סלחתי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך