מפורסמת וחצי :-) / פרק 2

ירין פתחה את המעטפה ונראתה מודאגת. "נו? עברת! איך ידעתי אוהבת אותך ירין." ירין הזילה דמעה, של כאב. "דיי.. אל תגידי ש.." "כן כן.. לא התקבלתי."
"מה זה לא התקבלת?! אני הולכת עכשיו להנהלה ו..!" "די מיכל.. לא משנה גם ככה אני לא זמרת טובה כמוך. לא צריך את זה כדי להצליח." חשבתי קצת ואמרתי: "תקישיבי ירין. אני הולכת עכשיו להנהלה ומבטלת את המועמדות שלי להתפקיד." "לא את לא עושה את זה." אמרה ירין."כן אני כן, ואני יודעת איך בדיוק נתפרסם בלי בתי מלון וכל זה." הצעתי רעיון."אל תגידי לי שהולכים עכשיו ל.." "כן כן . הולכים ל…….The Voice NY" צרחתי. הגשנו מסמכים לאודישנים של העונה החדשה ואמרו לנו שבעוד שבועיים האודישנים מתחילים ושאסור לנו להגיד לאף אחד על זה. בשבועיים האלה הספקנו לבלות בעיר. – בשבוע הראשון התפטרתי מהעבודה בבית מלון, ואז אפילו בטעות הזמנתי את הבחור החתיך ההוא מהבית מלון. קוראים לו ברנדון והוא גר ממש ליד הבית מלון שנגור בו, Night Hotel ואנחנו יוצאים. בשבוע השני ירין הכירה את איתי, ישראלי חמוד מחיפה שגר איתנו חדר ליד במלון.
אבל עכשיו הגיע הרגע של האודישן בדה וויס, זה שחיכינו לו כ"כ הרבה זמן. המנטורים ישבו עם הגב אלינו. שרנו את one thing של וואן דיירקשן. על השנייה ה-10 כריסטינה אגילרה הסתובבה, התרגשנו כ"כ! ומיד אחר כך שאר המנטורים הסתובבו כמו מבול. בחרנו בכריסטינה כי אנחנו מעריצות אותה. טוב אז מצפים לנו חיים מושלמים.בנתיים יצאתי עם ברנדון ולימדתי אותו קצת עברית. זה היה מצחיק עם המבטא שלו.
כל יום רביעי ושבת יש פרק חדש של דה וויס וכל הזמן אנחנו מחפשות את עצמנו, ברנדון ואיתי מחזיקים לנו אצבעות. יש זהו זה! שידרו את הפרק שלנו ועכשיו שיצאתי לרחוב ציפיתי לפפארצי ומעריצים.. אולי אני קצת עפה על עצמי. באו אליי רק 2-3 מעריצות , 'מעריצות' רק ראו אותי בדה וויס קוראות לעצמם מעריצות .. טוב אז הצטלמנו ביחד וגם הצטלמתי עם ירין.
קיבלתי טלפון מכריסטינה והיא הודיעה לי ולירין שבעוד יומיים מצלמים את הפרק של הדו קרב בלייב. היא רצתה שנבוא אלייה להאתמן על השיר שבחרה, ואנחנו מתמודדות מול ג'נה סול. היא מהממת ויש לה קול מדהים וצלול.. אבל אני מקווה שאני וירין ננצח. אנחנו צריכות לשיר את PART OF ME של קייטי פרי. כל היום אנחנו רק בחזרות ואנחנו לא יכולות להפגש עם ברנדון ואיתי.
הגיע יום הצילומים בלייב,של הדו קרב, ממש התרגשתי והידיים שלי רעדו. ברור שגם ירין פחדה ורעדה מרב התרגשות! התחלנו לשיר. ג'נה הייתה מעולה. אחרי השיר ג'נה דפקה לנו מבט של 'אתן הולכות להפסיד'. – טעיתי לגבי זה שהיא נחמדה.
כריסטינה הודתה שאנחנו נראות מהממות ולבושות מדהים. אבל זה לא אומר שבגלל הלבוש שלנו צריך לבחור בנו. המנטור הראשון אמר- "שמעו החלטה מאוד קשה.. אבל מי שבאמת הכי השקיע פה ונתן באמת מאמץ, אלה הם ירין ומיכל" 'תודה' לחשנו למיקרופון בהתרגשות. ואז המנטור השני –"זה היה מהממם,מדהים יש לשלושתכן חוש קצב מטורף אבל הקול הצלול של ג'נה המיס אותי, סורי בנות" ג'נה הסתכלה עלינו והוציאה לשון. תינוקת. ואז המנטור האחרון שיחליט, מי תעלה לשלב הבא אמר- "אוקי אני מתלבט , זאת החלטה קשה מאוד.ואני בוחר ב.. ירין ומיכל." ג'נה החלה לבכות. ואנחנו קפצנו מרב אושר. חזרנו אל מאחורי הקלעים לדבר עם המתמודדים ולאחל להם בהצלחה. ירין הרימה טלפון לאיתי ואמרה שעברנו. הם כנראה ארגנו מסיבה מטורפת לכבודינו וברנדון מאוד פרגן לנו ואני מתה עליו.
התארגנתי לכבוד המסיבה ולבשתי שמלת נקודת מתנפחת וירין דפקה לוק מדהים של שמלת בלון לבנה עם פפיון מנצנץ בשיער. הזהרתי את ברנדון ואיתי לא להביא יותר מידי משקאות חריפים, וכנראה שאיתי די שכח מזה. ירין באה לשירותים וראתה שמה את איתי עם עוד בחורה אחת. היא נפגעה מאוד ונפרדה ממנו.
כרגיל שיום אחרי זה כתבו על זה בעיתונים והמעריצות שלנו, שקוראות לעצמם מכינטורס [שילוב של ירין ומיכל – מכין . מוזר אה?] השמיצו את שמו של איתי וירדו עליו בפייסבוק ומה הם לא עושות.. מתה עליהם :D


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך