j.yael
אשמח לתגובות ^_^, החלק השני עדיין לא מוכן ,אבל הוא אהיה מוכן בקרוב {אני צריכה עוד מידע על כדוררגל :P }

מפלצת עם כנפי מלאך- פרק 2 חלק א'

j.yael 25/08/2014 638 צפיות 2 תגובות
אשמח לתגובות ^_^, החלק השני עדיין לא מוכן ,אבל הוא אהיה מוכן בקרוב {אני צריכה עוד מידע על כדוררגל :P }

רון לא הבין למה הבחורה הזאת בוהה בו, היו עוד בנות שהוא שם לב שבוהות בו ,חוקרות אותו , אבל המבט שלה היה שונה, וכשהוא הרים עיניו והחזיר לה מבט היא לא הסיטה את עיניה כמו השאר, מה לא בסדר בה?
פתק שנפל על שולחנו קטע את רצף מחשבותיו. הוא פתח את הפתק והרים עוד פעם מבט כדי לבדוק אם הנערה עדיין מסתכלת עליו, הנערה הפסיקה משומה עובדה זו הרגיע אותו. בפתק היה כתוב בכתב מסורבל "אתה יודע לשחק כדורגל" רון העיף מבט בבחור שני שולחנות מימנו שחייך עליו והנהן, הוא לא אהב לשחק כדוררגל אבל הוא היה די טוב בזה, ואולי אם ישחק זה יעזור לו להשתלב בבית הספר זה. מאז שהגיע הוא מרגיש כמו חוצן , כולם ידעו מה שמו ושמעו עליו רכילויות אבל הוא לא ידע כלום על אף אחד מהם ,הוא הרגיש שהוא מפגר מאחור ושלכולם יש יתרון ברור עליו.
הצלצול נשמע ועכשיו הילדים המשוחררים, כאילו עד לרגע הצילצול היו קשורים בחבלים בלתי נראים. הילד ששלך את הפתק ניגש לשולחן של רון.
"טימי" הושיט את ידו
"רון" עניתי ולחצתי את ידו.
"אז כמה בדיוק טוב אתה בכדורגל"
"די טוב, בייתי איזו תקופה בנבחרת בבית ספר הקודם שלי" אמר רון
"יופי , בדיוק חסר לנו שחקן להרכב" אמר ותפח על כתפו. "מחר אחרי בית ספר אימון ראשון ,אל תשכח " אמר כשהוא רץ לפתע לנערה שבדיוק יצא מהכיתה מנופף בידו.
עכשיו כשהוא הלך רון החליט ללכת להכיר את הילדה המוזרה שבהתה בו ולהבין למה היא שלחה לעברו מבט כזה אוין ,אך כשהביט לכיוון המושב שלה ,היא לא הייתה שם יותר.


תגובות (2)

אעהאעהאעאה אלוהים למה זה כל כך קצר?!!? את פשוט חייבת להמשיך!!!

25/08/2014 14:44

חחחח אני אמשיך ^_^
מצטערת על שזה קצר אני עדיין עושה מחקר על כמה דברים שקשורים לזה :P

25/08/2014 15:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך