מפגש עם סלבריטי[= פרק 9

הדר 01/01/2011 771 צפיות 7 תגובות

הגענו לבית היתומים,הדבר היחיד שרציתי לראות היה את הפנים של אחי הקטן.ירדתי מהאוטו,כל הילדים ולזלי חיכו לי.לפתע ג'יימס יצא ודחף את כולם רק כדי לחבק אותו הוא רץ אלי בשיא המהירות וחיבק חזק חזק.חיבקתי אותו חזרה.רק עכשיו הבנתי עד כמה התגעגעתי אליו!נישקתי אותו במצח ולחשתי לו כמה אני אוהבת אותו וכמה התגעגעתי אליו.
אחרי שכולם התפזרו דיברתי עם ג'יימס.סיפרתי לו הכל,על ג'וי וביל ועל ליאו.החלטתי שאני לא חותמת עם האוורד בלי ג'יימס.יומיים בלעדיו היו קשים,כל החיים בלעדיו בלתי אפשריים.הוא הסכים איתי אבל התעקש להישאר בבית היתומים.
לא התווכחתי איתו.הייתי יותר מדי עייפה.לפני שנכנסתי לישון הפאלפון שלי צלצל.זה היה ליאו.
"היי,רק רציתי להגיד לך לילה טוב."
"תודה…"הסמקתי.כל כך שמחתי שהוא לא רואה אותי עכשיו.
"אני מקווה שאני יראה אותך מחר אצל האוורד."התאכזבתי.לא רציתי שהוא יגיד את זה.
"אהה."
"לילה טוב."
"לילה טוב."ניתקתי ונכנסתי למיטה.
למחרת בבוקר התעוררתי.לא ידעתי איפה אני אבל אז כל הזכרונות מאתמול הכו בי.כולם עדיין ישנו.הסתכלתי על הפלאפון שלי וראיתי שליאו התקשר אלי כמה פעמים.התקשרתי אליו.רציתי לשמוע את הקול שלו.
"היי!התקשרתי אליך מיליון פעם!"שמעתי קולות צחוק ברקע.
"כן…ישנתי."
"איך את מרגישה?"
"בסדר.קצת מבואסת מאתמול."
"אל תדאגי,הכל יהיה בסדר.שמעי,אני אצל האוורד ואנחנו מחכים לך,את באה?"
היססתי קצת אבל אמרתי:"כן,אני עוד כמה דקות שם."
"מעולה!"
יצאתי מבית היתומים לבושה בבגדים שביל וג'וי קנו לי,כל הדרך לבנין הלב שלי השתגע.לא ידעתי אם זו תהיה החלטה נכונה.
נכנסתי לקבלה ועליתי במדרגות עד לקומה השלישית.ליאו חיכה לי במסדרון,כשהוא ראה אותי חייך והקפיץ את הלב שלי עד לגרון.
נכנסתי כשידו סביב כתפי.האוורד כבר חיכה לי עם החוזה ועט.הבטתי בו.היה לו מבט שואל והנהנתי.לקחתי את העט וביד רועדת חתמתי את השם שלי.
הוא שמח.השמחה שלו החליאה אותי.הספק עדין היה בי.ליאו לקח אותי החוצה כדי לחגוג,הוא הציע שנלך לחוף הים ואמרתי שאין לי בגד ים,הוא שלח את אשלי לקנות לי בגד ים ותוך כמה דקות הייתי לבודה ומוכנה ללכת לחוף הים בפעם הראשונה בחיים שלי.
הגענו לפינה שקטה,ליאו ווידא שאף אחד לא עוקב אחרינו ופרס שמיכה על החול הנקי.הים היה מהמם.התיישבנו על השמיכה והסתכלנו על הים.לפתע ליאו לחש לי:"זה הדייט הראשון שלנו."
נבהלתי.מיהרתי לומר:"לא,זה לא."
"למה את תמיד נבהלת כשאני אומר לך דברים כאלה?"
"כי אנחנו לא זוג."
"אבל אני רוצה שנהיה."
"אבל אני לא."
"מה זה אומר?"
"אני לא מכירה אותך."
"שוב התירוץ הזה?לא צריכים להכיר אחד השני כדי לאהוב!"
"זה לא נכון!אי אפשר להתאהב רק ממבט אחד!"
"אני מאמין שכן!עובדה שאני התאהבתי בך ממבט ראשון!"קמתי ולקחתי את הדברים שלי.לא היה לי אכפת שהוא אוהב אותי.לא היה לי אכפת שהוא רצה שאני אהיה חברה.פשוט לקחתי את הדברים שלי ורצתי.
הגעתי אל הכביש,התחלתי ללכת לכיוון תחנת האוטובוס.לפתע שמעתי צפירה,הסתובבתי וראיתי מכונית דוהרת לעברי במהירות.


תגובות (7)

מתי הסיפור הבא??

12/01/2011 14:42

לא נראה לי אני ממשיכה…

12/01/2011 20:45

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בבקשה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

08/03/2011 17:39

תתתתתמממממשיייייכיייייי סיפוור מדהיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם ומותחחח בבקשה תמשיכייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07/05/2011 11:08

אניי לא ממשיכה אותו….
לא אהבתי אותו….

07/05/2011 16:45

המשכת?!
ולא הודעת לי????
לא יפה!

17/07/2011 20:37

הדרר רק עכשיו קראתי את הסיפור ואני מבקשת שתמישכיי ^ _ ^

08/05/2012 05:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך