דורון-הבת
בבקשה תכתבו דמויות מגוונות, ומתובלות בדמיון טוב, לא מבטיחות לקבל הכל ויכול להיות שנשנה בהן פרטים. תודה- franz vanilla ודורון-הבת

מצודת השמש-ספור משותף עם franz vanilla- הקדמה+הרשמה

דורון-הבת 24/04/2014 870 צפיות 35 תגובות
בבקשה תכתבו דמויות מגוונות, ומתובלות בדמיון טוב, לא מבטיחות לקבל הכל ויכול להיות שנשנה בהן פרטים. תודה- franz vanilla ודורון-הבת

הימים הם ימי סוף המלחמה, הקרבות האחרונים נמוגים לאט לאט. המנצחים והמפסידים חוזרים לבתיהם, לכפרים ולעיירות. האלמנות מתחילות להתרגל לרעיון שבעליהן לא ישובו, היתומים מתרגלים לתחושת החסר והרעב, הם יאלצו לפרנס את עצמם איך שהוא. גם בעיר הבירה מרגישים את המחסור שגרמה המלחמה, יקח הרבה זמן לתקן את מה שנהרס, למלא מחדש את המחסנים ולגייס חיילים במקום אלו שאבדו.
רק במקום אחד לא מרגישים את סוף המלחמה, וזאת מסיבה אחת, המלחמה לא נגמרה, היא רק התחילה. מעטים שותפים לסוד המלחמה הזו, המלחמה שמקנה שקט יחסי לשאר תושבי היבשת, המלחמה שכנראה תמשך לנצח, לפחות בעתיד הנראה לעין. זוהי המלחמה בין כוחות מצודת השמש לבין כוחות השחור, האופל והרוע. בדיוק כשנראה שמסתמן שלום באופק, הם מאיימים להרוס את הכל.
אניס נמצאת בדיוק באמצע, בין תחושת השלום של סוף המלחמה ובין המלחמה נגד כוחות הרוע, היא חיה בשניהם, מתנחמת בשלום ונאבקת בעוצמה.

אנחנו רוצות כמה דמויות שיכנסו לסיפור, לא מבטיחות להשתמש בכולן…
מה שצריך:
שם (לא ישראלי ומקורי):
גיל (החל מ14):
אופי:
מראה:
האם הוא במצודת השמש או לא, אם כן אז באיזה דרגה בהכשרה הוא-מתלמד (אדם בעל כוחות קסם שמתחיל את ההכשרה שלו, בדרך כלל ילדים בני 15-18 במשפחות הבכירות במצודה ונערים בני 17-20 במשפחות הלא בכירות), מדיום (אדם שכוחות הקסם שלו מפותחים דיים כדי להשתמש בהם למשימות לטובת המצודה, בדרך כלל נערים בני 19-22 במשפחות הבכירות ונערים בני 21-24 במשפחות הלא בכירות), מכשף (אדם שהגיע לסוף הכשרתו ומוכן לתפקד באופן שותף במצודה, בדרך כלל מגיל 23 במשפחות הבכירות ומגיל 25 במשפחות הלא בכירות)
רקע :
ועד משהו אם אתם רוצים:


תגובות (35)

יש לי רעיון לדמות.
שמה של הדמות שאני מציע הוא אלונירוס.
מכשף בן מאה ממצודת השמש. מומחה בכשפים ובקסמים.
בעל זקן לבן ארוך וגלימה זהובה.

24/04/2014 17:49

שם: לינאה, אין לי רעיון לשם משפחה.
גיל: אני חושבת שאניס תהיי בערך בת שש עשרה, אז שתהיי גדולה ממנה כמעט בשנה.
מראה: שיער בלונדיני בהיר, בין חלק לגלי, עיניים חומות על גבול האדום, רזה מאוד וחיוורת, יפהפייה.
אופי: שקטה, צינית, בוגרת מאוד לגילה, מדהימה בחכמה שלה, מסוגלת לנהל שיחה עם מישהו בן עשרים וחמש ולהישמע בגילו, מבינה הרבה, אוהבים אותה בגלל האומץ שלה והיא מסוגלת לעשות כל דבר, אוהבת אדרנלין.
אני מניחה שהיא יכולה להיות רק מדיום, אבל אם אפשר, בבקשה בבקשה, שתהיי מכשפת כי היא מהמשפחה הכי בכירה והתחילה את ההכשרה שלה לפני כולם, ובגלל זה הגיעה לדרגה הזו לפני כולם? זה הפרש רק של שנה.
עבר: ההורים שלה היו מהדרגה הכי בכירה במצודת השמש, ולכן היא התחילה את הלימודים שנה לפני כולם, היא מקור לקנאה לכל הבנים ומנצחת את כולם בקלות.

24/04/2014 17:49

    לינאה?
    אהמ, אהמ, מזכיר לך משהו?

    24/04/2014 17:53

    חחחח…. מה לשנות ונילה?

    24/04/2014 17:55

    ריי סורי אבל הרקע שבחרת לא אפשרי , אניס היא במשפחה הכי בחירה והיא מתלמדת ומי שבסביבות הגיל שלה הוא מתלמד …
    תודה על הדמות בכל מקרה ותתני עבר חדש :))

    24/04/2014 17:55

    חחחחחח לא התכוונתי אליך ריי התכוונתי לדורון

    24/04/2014 17:56

    איך בדיוק? היא מדיום.
    אוקי, יש לי שתי רעיונות לרקע: או שתהיה אחות של אניס, כי באלי שתהיה מכשפת ואל באלי שתהיה גדולה יותר, ותהיה אחות תאומה שלה, או שתוכלי להסביר לי קצת על כוחות האופל והיא תהיה אחת מהם?

    24/04/2014 17:59

    אה, חשבתי את מתכוונת לשלישיה, אופסי. ואו, לא כתבנו אותה מזמן!

    24/04/2014 18:00

    ריי סליחה סליחה סליחה העבר שלך טוב והיא תיהיה מדיום פשוט לא שמתי לב למה הדורון הוסיפה ואגב באמת צריך להמשיך את השלישיה מה עם ג'יימי שלי :(

    24/04/2014 18:02

    אי אפשר שתהיי אחות תאומה של אניס?! אניס לא כאילו, מכשפת, כי היא הדמות הראשית?!
    אי אפשר שתהיה אדירה כמוה? ותרצח אנשים? ואז יתעללו בה? ווהו! תתעללו בדמות שלי בבקשה!
    אבל רק אם תהיה אחות תאומה של אניס.
    רגע, מה אניס?

    24/04/2014 18:03

    ריי תכנסי לדף של השלישיה נדבר שם :)

    24/04/2014 18:06

אחותי כנסי דקה לדף ותשני :)

24/04/2014 17:52

לעשות דמות?
בן או בת?

24/04/2014 17:56

    יש מצב שאני עושה אפלה?

    24/04/2014 17:59

    לא רק כאלה מהמצודה או בני אדם רגילים

    24/04/2014 18:00

    אז שלינאה תהיי אחות של אניס, אחות תאומה?

    24/04/2014 18:02

    יש לה רק אחים גדולים בנים ופלנקטון רצוי שתתן\ני בן :)
    (אני לא עוקבת אחרי הבנים והבנות באתר )

    24/04/2014 18:04

    לא ענית לי, מה אניס? היא מדיום, מה היא?

    24/04/2014 18:06

חכי

24/04/2014 18:09

לא מוצאת את המסמך. תתני לי פה קישור, אל תדאגי הם לא יכוליםם להיכנס

24/04/2014 18:10

למה אי אפשר לעשות אפלה?
הרי זו מלחמה ואתן חייבות שני צדדים!

24/04/2014 18:13

עדכנתי, אפשר לעשות אפלה, אבל פחות נתמקד בה.

24/04/2014 18:20

סתם חבל לעשות אפלה…

24/04/2014 18:20

אז… כתבתי לונילה את הרקע של הדמות שלי… טוב?
וכתוב שמתלמד זה מגיל חמש עשרה, כשמקודם זה היה אחרת… למה שיניתם?
טוב בכל אופן, היא מתלמדת, אבל היא ממשפחה בכירה [אם אפשר] רק בגלל הכוח המדהים שלה [לא כאילו, כוח על טבעי, בגלל שהיא פשוט חזקה ומאוד ממושמעת ושילמה להם הרבה כסף שלקח לה שנים לאסוף] והיא החברה הכי טובה של אניס.

24/04/2014 18:28

אין בעיה.
שינינו את זה כי היה אי הבנה… ככה זה כשכותבים ביחד =)

24/04/2014 18:33

    מי כמוני מבינה אותך!
    בקיצור, ונילה אמרה לי שאניס מתלמדת… כן, לכן בחרתי לה להיות מתלמדת ובגילה של אניס, כי את הגיל של אניס לא סיפרו לי… אז אני לא יודעת מה לבחור.

    24/04/2014 18:35

שם: קייטלין אמורי (kaitlyn amory)
גיל: 16
אופי: קצת ביצ' לאנשים ממבט ראשון, אך יש לה לב טוב בסך הכל. היא מאוד היפראקטיבית ואוהבת שתשומת הלב תמיד עליה. תמיד הייתה מושא לקנאה של בנות, ובנים תמיד רדפו אחריה. היא אוהבת לשמוע מוסיקה ולרקוד.
מראה: גבוהה ורזה, עור בגוון שזוף במקצת, שיער שטני (אך היא אוהבת לפעמים לצבוע אותו) ארוך וגלי (ולמרות זאת, קשה לה נורא לסדר אותו בבוקר). עיניה ירוקות בוהקות. היא תמיד מתלבשת "חגיגי" אם אפשר לקרוא לזה ככה (לבוש טאמבלר כזה). תמיד עם עגילים על אוזניה. תמיד מחייכת חיוך כובש.
היא מתלמדת במצודת השמש.
רקע: אביה נטש אותה כאשר הייתה בת 3, ולאחר שנה אמה התאבדה. דודתה אימצה אותה, אך היא סבלה נורא שם בגלל בני דודיה הגדולים. היא בעלת נטיות אובדניות, והיא מסתירה אותם בעזרת כל האנרגיות שבה. היא מעולם לא סיפרה על עברה ועל רגשותיה לאף אחד.
עוד משהו שרצינו להוסיף: היא מעולם לא התאהבה.

24/04/2014 18:33

אין בעיה רייצ'ל, אנחנו כבר נטפל בקטע של הגיל

24/04/2014 18:36

    תודה. מתי פרק ראשון?! אפשר היום?! אולי מחר?!

    24/04/2014 18:37

תודה ענבל

24/04/2014 18:37

נראה, יש לי מחר מתכונת בהיסטוריה, אני צריכה ללמוד…

24/04/2014 18:37

שם; קרוליין {לין?} בלאקסטון.
גיל; כמו אניס.
מראה; יש לה שיער חום כהה ארוך ועיינים אפורות כסערה. היא מאוד רזה, ודיי גבוהה.
הפנים שלה נעימות ומלאות נמשים.
יש לה רגליים ארוכות ודקות.
אף סולד וקטן ופה אדמדם.
היא עונדת צמיד זהב [!!!] דק ויפיפה שהיא לא מורידה לעולם.
{אני אשמח אם הצמיד החמדמד הזה יסמל את האור.}
אופי; נעימת הליכות, מנומסת ברמות.
תככנית, תעשה הכל כדי להצליח.
לא פחדנית.
חייבת להשיב את כבודה.
היא מוכנה למות, אבל לפחות שיהיה בכבוד.
חכמה מאוד, חושבת מחוץ לקופסא.
יש לה ראיה רחבה. היא כבר רואה משהו שיקרה בעוד כמה שנים-תוצאה-, משהו שיקח לאחרים יותר זמן.
אהובה.
נהנת להיות בצד המנצח.
חשדנית.
דיי חזקה, אך על פי שממש לא נראת ככה.
יש לה קול עדין.
יודעת כאב מה הוא.
עבר; היא נולדה בעיירה רחוקה מהמקום בו מתנהל הקרב הסודי.
הכל היה בסדר.
היא הלכה לגן רגיל, ואפילו לכיתה א׳ נורמלית לחלוטין. ואז זה התחיל.
אביה קיבל צו גיוס למלחמה, וחייה התפרקו.
לפני שיצא הוא העניק לה את צמיד הזהב היקר מפז, והתחנן שלא תעקוב אחריו. רק שלא.
כמובן שהיא עקבה.
היא ראתה אותו פוסע אל שדה הקרב הקרוב מידיי, נעמד בשורה הראשונה ודורך את הקשת.
היא ראתה אותו פוגע.
היא ראתה אותו נפגע.
אבל היא הייתה חזקה, ובקושי בכתה.
הרי מישהו היה חייב לדאוג למשפחה שלה אחרי שאביה הלך, ואמה התחילה להתדרדר, להשאר לגעגוע.
לין מכרה את כל הבגדים שלה והשאירה כמות מטבעות יפה לאמא.
היא חיבקה אותה ויצאה.
בהתחלה היא חיפשה עבודה בתור נושאת כלים, אבל מי יקבל את הילדה הקטנטנה הזו?
מסתבר שהיה מישהו.
הוא לא היה מהכפר, אבל מבט אחד בעיניו גרם ללחן להסכים להצעתו.
היא בצבור לגור אצלו בארמון, תתאמן אצלו ותגדל כילדתו, ואמה תקבל חבילת כספים שמנה בכל חודש.
היא אומנה, והאדון שלה -הראש של האופל- התלהב ממנה מאוד.
טיפח אותה בכל דבר טוב שהיא עשתה, והשאיר אותה בחדר בכל פעם שטעתה.
אך הוא לא העז להרים עליה יד.
הוא היה מאוהב בילדה שאימץ.
הוא שולח רוצה לכל מיני משימות, אבל לא מוכן לסכן אותה.
היא הנשק הסודי של האופל.
והבת שלו.

24/04/2014 19:08

תודה

24/04/2014 19:16
סיפורים נוספים שיעניינו אותך