מציאות שונה – פרק 11

28/01/2013 661 צפיות 5 תגובות

אחרי שגיא ודניאל התנשקו הם המשיכו לשכב על המזרן , לצפות בכוכבים ולדבר כל הלילה.
״אז מה אנחנו ?״ שאלה דניאל.
״מה את רוצה שנהיה ?״ ענה גיא והסתכל עליה.
״בוא פשוט נזרום , נהיה מה יהיה ?״ הציעה דניאל.
״אני תמיד בעד לזרום״ אמר גיא וחייך.
הם המשיכו לדבר וב4 בבוקר דניאל נרדמה , גיא הרים אותה והכניס אותה למיטה באחד מהקרונות.
ב12 דניאל התעוררה וראתה את גיא אוכל על השולחן הקטן שבקרון.
״איך הגעתי לפה ?״ שאלה דניאל מופתעת.
״נרדמת באמצע , לא היה לי נעים להעיר אותך אז הרמתי אותך לפה״ הסביר גיא.
״תודה״ חייכה דניאל , יש פה מברשת או משהו ? אני נראית זוועה״ אמרה .
״מכל הבנות שראיתי על הבוקר את נראית הכי טוב בנתיים״ חייך גיא.
״אני מבינה שראית הרבה בנות על הבוקר״ צחקה דניאל.
״טוב אני הולך לחפש לך מברשת , נראלי שיש בקרון השנה״ אמר גיא ויצא מהקרון בו ישנה דניאל. בדיוק שהוא יצא והיה מחוץ לקרונות הוא ראה את אושר.
״אה אחי מה אתה עושה פה?״ שאל גיא את אושר.
״אני שכחתי פה חולצה , מה אתה עושה פה ?״ ענה אושר.
דניאל שלא שמעה שיש מישהו בחוץ בדיוק יצא המקרון.
״דניאל ? ישנת פה ?״ התפלא אושר , ״עכשיו הכל ברור״ אמר בחיוך שיסתיר את מה שהרגיש.
״מה , לא קרה כלום״ אמרה דניאל בבהלה.
״מה שתגידי , אני ילך אני לא יפריע לכם״ אמר אושר.
״אחי היא סתם עזרה לי באנגלית ונרדמה באמצע , אתה יודע איך אני באנגלית..״ ניסה להציל אותה גיא.
״אתם לא צריכים להסביר לי כלום , באמת שלא אכפת לי״ צחק אושר.
״טוב אתם רוצים משהו לשתות ?״ שאל גיא.
״אני רוצה שוקו״ אמרה דניאל.
״מה את ילדה קטנה?״ צחק אושר , ״תעשה לי קפה״ אמר.
״מה אתה זקן ?״ החזירה דניאל.
״שתקו כבר , אני כבר בא.״ אמר גיא ונכנס לקרון להכין להם.
אושר ישב על אחת מהספות שבזולה וסימס בפלאפון.
דניאל ישבה גם אבל בספה אחרת , מרוחקת מאושר.
״אני לא יאכל אותך״ אמר אושר.
״לא חשבתי״ ענתה דניאל.
״אז מה ? את וגיא ביחד ?״ שאל אושר.
״לא , בנתיים לא.״ ענתה דניאל.
״בנתיים ?״
״נראה מה יהיה , אנחנו זורמים.״
״את תמיד זורמת ?״ עקץ אותה אושר וצחק.
״סתום את הפה״ התעצבנה דניאל.
״את לא יודעת לצחוק״
״אתה לא יודע להצחיק״
״אולי במקום לריב נדבר על משהו אחר״ הציע אושר.
״כמו ?״
״את יודעת שעברתי טסט ראשון ? יש לי רישיון עכשיו״
״מכונית יש לך ?״
״לא, אבל בניתי כבר על איזה אחת , חודש הבא אני מקבל את המשכורת ואז סיימתי לחסוך , סופסוף יהיה לי מספיק״
״אתה עובד ? במה ?״ 
״מלצר..״
״למה אתה עובד ? אין לכם מספיק כסף ?״ שאלה דניאל והפתיעה את אושר עם הישירות שלה.
״אני מבין למה מגדירים אותך חסרת טקט״ אמר לה אושר , ״האבא החורג שלי מרוויח יפה אבל זה לא קשור , אני דואג לעצמי.״
״למה אתה דואג לעצמך אם יש לך הורים שיעשו את זה?״ המשיכה דניאל לחטט בלי לחשוב הרבה אם השאלות שלה במקום.
״כי יש כאלה שדואגים לעצמם ויש כאלה שחיים על חשבונם של אלה שמנקים להם את התחת . אני לא כמוך״ ענה אושר בעצבנות מהישירות והחטטנות של דניאל.
״אם אבא שלי מספק לי מה שאני צריכה זה אומר שאני חיה על חשבונו ? זה אבא שלי הוא צריך לדאוג לי.״ הצדיקה את עצמה דניאל.
״מדברת מי שרק לפני יומיים אמרה שאבא שלה זה לא יותר ממכונת כסף״ עקץ אותה אושר והשתיק אותה , שוב.
״עזוב אני לא רוצה לדבר, כל שיחה איתך נגמרת בריב״ אמרה דניאל וקמה מהספה.
אושר קם גם מהספה והתקדם אליה , ״לא דניאל , כל שיחה איתי נגמרת ככה…״ אמר ונתן לה נשיקה שלא הצליחה להשתחרר ממנה, דניאל לא חשבה הרבה , הנשיקה הזאת הזכירה לה את הקודמת , היה בה יותר מידי רגש בשביל לקטוע אותה באמצע , אבל היא ידעה שהיא חייבת להשתחרר , ״רק עוד קצת״ היא חשבה לעצמה , ״טוב זהו״ חשבה אחרי כמה זמן ושיחררה את הנשיקה.
״אתה ילד חרא , מניאק , ובן זונה!״ התעצבנה דניאל , ״איך אתה יכול לעשות את זה לחברה שלך ? ועכשיו חבר שלך יוצא איתי ואתה עושה את זה 2 מטר ממנו ?! אין לך בושה ?!״ צעקה דניאל על אושר בעצבים.
״מה את מאשימה אותי ? גם את חברה של נועה , ראינו איך התנגדת״ ענה לה אושר.
״לא נתת לי להתנגד!!״ התעצבנה דניאל.
״מה את משחקת אותה כאילו אנסתי אותך , אם היית רוצה יכולת לעצור ממזמן״ אמר אושר עם חיוך מנצח ובדיוק גיא יצא מהקרון.
״סליחה שלקח לי הרבה זמן , הקומקום נדפק.״ אמר גיא.
״גיא שכחתי להגיד לך , יש לנו חוקים לזולה אם שכחת.״ אמר אושר.
״חוקים ? איזה חוקים ?״ התעניינה דניאל.
״אסור להכניס לפה בנות״ ענה לה אושר שוב עם חיוך , שוב מנצח.
״שטויות מה אתה נתפס על קטנות , גם ככה אף אחד לא קבע פה היום״ אמר גיא.
״פעם אחרונה אחי , אתה רואה אותי מביא לפה את נועה ?״ אמר אושר ״ואם כבר מדברים על נועה..״ הוסיף , ״מה אתם אומרים על דאבל דייט ? אני ונועה , אתה ודניאל . זורם לכם?״ הציע אושר.
״מה אתה אמיתי״ אמרה דניאל.
״למה לא ?״ שמח גיא מהרעיון ״מה אכפת לך יכול להיות כיף״ אמר גיא.
אושר תפס את דניאל לא מוכנה, מה הקטע שלו היא חשבה , מה הוא מנסה לעשות ?
״אוקיי״ אמרה בלית ברירה.
״טוב דברו איתי מאוחר יותר , דניאל תתארגני , את נראית זוועה על הבוקר״ אמר אושר , חייך והלך.


תגובות (5)

חחחח תמשיכי (:

28/01/2013 11:46

תמשיכייי

28/01/2013 11:48

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זהו אני מתההXD תמשיכי

28/01/2013 12:44

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זהו אני מתההXD תמשיכי

28/01/2013 12:44

אופסי

28/01/2013 12:47
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך