מציאות שונה – פרק 12

28/01/2013 652 צפיות 2 תגובות

דניאל ישבה בחדר שלה על המיטה ופשוט הסתכלה בקירות במשך זמן מה , המחשבות שלה רצו , אחת רודפת את השנייה ולא נתנו לה מנוח , היא הרגישה כאב בחזה , כאב שרצתה שיעבור.
מצפון ? קנאה ? אהבה ? מה כל כך מציק לי ? חשבה לעצמה דניאל.
היא לא הפסיקה לחשוב על אושר לרגע , העור השזוף שלו , החיוך המתוק והכובש והעיניים החומות והגדולות האלה שיכולות לשדר לך עולם ומלואו רק במבט.
״דיי!״ חשבה לעצמה ועצרה את המחשבות. ״אסור לי לחשוב עליו!״
גיא גיא גיא , הזכירה לעצמה שוב ושוב. גיא חמוד , גיא חתיך , גיא אוהב וגיא פ-נ-ו-י , שכנעה את עצמה דניאל שגיא הוא הבחירה שלה , איתו היא צריכה להיות , לא עם אושר הערס המגעיל הזה שבוגד בחברה שלו ושם זין על החבר הכי טוב שלו .
האייפון של דניאל צלצל , זה היה גיא . הוא שאל מצי היא תהיה מוכנה בשביל שיאסוף אותה לדאבל דייט .
״יש לי הרבה להתארגן , כמו שאושר אמר – אני נראית זוועה בבוקר.״ אמרה דניאל בקול ממורמר.
״כבר ערב , ואל תגידי שנפגעת ממנו , הוא צחק . רוצה שאני יצא עליו ?״ ענה לה גיא.
״לא תרגע גם אני צוחקת , מי יפגע ממנו למה מי הוא בכלל ?״ התעצבנה דניאל.
״יאללה מה התחלת לדבר כמו פרחה , יש לך שעה להתארגן , ביי יפה שלי״ אמר גיא וניתק את השיחה.
אני יפה שלו , חשבה לעצמה דניאל . בטח אושר אומר את זה גם לנועה , ועוד למאה בנות.. מה אכפת לי! אני יפה של גיא!
לאחר שעה גיא בא לאסוף את דניאל , דניאל לבשה שמלה משוחררת לבנה והתאפרה עדין , היא נראתה מעולה והיא ידעה את זה .
״וואו״ אמר גיא.
״וואו גם לך״ אמרה דניאל ונתנה לגיא חיבוק לשלום.
גיא לקח אותה למסעדה ושם הם ראו את נועה ואושר יושבים , מתנשקים כמובן.
נועה לבשה שמלה שחורה וצמודה , היא התאפרה קצת יותר חזק , אודם אדום ושחור בעינים. המראה שלה היה יותר סקסי משל דניאל ודניאל לא יכלה שלא לשים לב לזה. 
אני לא מקנאה בה . חשבה לעצמה דניאל . אני יותר יפה ואני יותר מוכשרת . אני צריכה לפרגן לה , לא לקנא!
״סיסטררר״ נועה באה לקראת דניאל שראתה אותה , ״אני לא מאמינה שלא סיפרת לי על גיא״ לחשה לה.
״עדיין אין ביננו כלום , אל תדאגי אני יעדכן אותך בהכל״ לחשה דניאל לנועה בחזרה.
המלצר בא והם הזמינו , ״לדניאל תביא דיאט , קצת דיאטה לא תזיק לה.״ צחק אושר .
״מה אתה רציני ? תראה איזה רזה היא״ אמר גיא והציל אותה מהבושה שאושר גרם לה.
״אני יודע אחי צחקתי, לא נפגעת נכון דניאל?״ אמר אושר.
״באמת נראה לך שאתה שווה את זה שאני יפגע ?״ אמרה דניאל.
״היי עד חבר שלי״ נדחפה נועה לשיחה ונישקה את אושר.
אושר ונועה לא הפסיקו להתנשק , לדניאל היה קשות להודות בזה אבל היא לא יכלה לראות את זה יותר .
״אני הולכת לשירותים , כבר חוזרת.״ אמרה דניאל וברחה משם.
היא נכנסה לשירותים והסתכלה על עצמה במראה , די דניאל את חזקה. הם לא שווים אותך מגיע לך יותר. ניסתה לעודד את עצמה.
״כואב הא ?״ לפתע נכנס אושר לשירותים.
״זה שירותי בנות צא מפה״ אמרה דניאל.
״להגיד לך את מה זה מעניין לי ?״
״זה הבעיה שלך , שום דבר לא מעניין אותך חוץ מעצמך.״
״עוד פעם ריב ואז נתנשק ? אולי נגיע כבר לסוף וזהו ? אפשר לוותר על הריב.״
״מה הקטע שלך ? באמת שאני לא מבינה את זה. אתה מת על נועה רואים את זה , למה אתה חייב לפגוע בה ?״ התעצבנה דניאל.
״מה שלא יודעים לא פוגע״ ענה לה אושר בקצרה.
״זה לא מוסרי לעשות את זה ״
״ומה שאת עושה כן מוסרי ?״
״מה אני עושה ?״
״יוצאת עם החבר הכי טוב שלי״
״סליחה ? אני חייבת לך משהו ? אתה כבר חודש חבר של החברה הכי טובה שלי אז באיזה זכות אתה מתלונן ?״
״אבל אני הייתי איתה לפני״
״לפני מה?!״
״לפני שהתאהבתי בך״
המשך יבוא (;


תגובות (2)

תמשיכיייייי

28/01/2013 22:11

וווווואיייי אניייי כלכךךך אוהבת את.הסיפור הזהההה!!!! תמשיכיייי והיום!!!"

29/01/2013 05:19
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך