מציאות שונה – פרק 13

29/01/2013 667 צפיות 4 תגובות

״התאהבתי בך״ אמר אושר ישירות , בשקט ובביטחון.
דניאל שתקה לכמה שניות, ניסתה להסתיר את ההלם מפניה ללא הצלחה , היא לא ידעה מה להגיד , היא לא ידעה מה לחשוב והיא לא ידעה מה להרגיש.
״אתה לא.״ לפתע אמרה דניאל , ״אל תגיד סתם , אתה לא.״
״את תגידי לי מה אני מרגיש ?״ ענה לה אושר.
״אני יודעת שאתה לא , אתה סתם נהנה מהמרדף. לפני שהיית עם נועה אהבת אותה כי ידעת שתצטרך להתאמץ בשביל להשיג אותה , עכשיו שיש לך אותה זה משעמם אותך ואתה מחפש מישהי אחרת שתאתגר אותך. זה לא אהבה זה דפוס התנהגות.״ אמרה דניאל בביטחון בכל מילה שהיא אומרת.
״ולחשוב שהכרנו את קראת לי פילוסוף״ צחק אושר.
״אושר תקשיב לי עכשיו טוב , אני לא צוחקת איתך. אני ידעתי שאתה תפגע בנועה מהרגע הראשון שיצאת איתה ואני מזהירה אותך , אתה פוגע בה יש לך עסק איתי.״ דיברה דניאל ברצינות.
״את חושבת שאני מפחד ממך ?״ התגרה בה אושר.
״כדאי שתתחיל לפחד..״ ענתה דניאל , יצאה מהשירותים וחזרה לשולחן.
״דניאל ראית את אושר , הוא אמר שהוא הולך לראות מה עם המלצר והמלצר עבר פה כבר כמה פעמים״ פנתה נועה לדניאל.
״אני חושבת שראיתי אותו נכנס לשירותים״ ענתה דניאל.
אושר חיכה קצת כדי שלא יראה חשוד ואז חזר לשולחן.
״הו, סופסוף.״ אמרה נועה וחייכה.
״מה קרה יפה שלי התגעגעת?״ אמר אושר ונישק את נועה נשיקות עדינות עם חיוך , מסוג הנשיקות שהכי יפגעו בבנות שיש להן רגש אליו, בנות כמו דניאל.
דניאל ניסתה להשאר קרה ומאופקת למצב אבל לא יכלה , היא החליטה שהיא חייבת לעשות משהו שיסיח את דעתה מהם. היא הסתכלה על גיא , חייכה , ובלי לחשוב הרבה נישקה אותו. גיא כמובן זרם עם הנשיקה ושמח ממנה . ״חשבתי אנחנו בודקים מה יהיה״ אמר גיא בעודו מנשק את דניאל. ״אני חושבת שבדקנו מספיק״ אמרה דניאל והמשיכה לנשק אותו.
״פששש.. אז אתם ביחד ?״ שאל אושר עם מראה אדיש למצב.
״כן״ ענתה דניאל, ״נכון גיא ?״
״כנראה שכן״ אמר גיא וחייך.
״מזל טוב יפים שלי!״ שמחה נועה מהבשורה. ״אני אומרת שצריך לכבד את הזוג החדש במשחק״ הציעה נועה.
״משחק ?״ שאלה דניאל מבולבלת.
נועה לקחה את הבקבוק הריק שנשאר על השולחן והציעה לשחק באמת או חובה.
״אמת או חובה ? במסעדה יוקרתית ?״ שאלה דניאל , מופתעת מההצעה של נועה.
״תלמד את חברה שלך לחיות״ צחק אושר , ״שתהיה יותר כמו חברה שלי , זורמת , ספונטנית , עושה מה שבראש שלה.״ אמר אושר עם חיוך והקריב את נועה אליו.
שוב דניאל לא הבינה מה הוא מנסה לעשות , טוב לו שהיא מקנאה ?
נועה סובבה את הבקבוק ויצא שהיא שואלת את גיא.
״אמת או חובה ?״ אמרה נועה במבט ערמומי.
״חובה״ ענה גיא.
״חובה עליך להתקשר ליעל ולהגיד לה שאתה אוהב אותה ומתגעגע״ אמרה נועה וצחקה.
״וואי מלכה״ צחק אושר מהחובה שנועה נתנה.
״את לא אמיתית״ אמר גיא עם גיחוח.
רק דניאל לא הבינה על מה הם מדברים , ״מי זאת יעל?״ שאלה דניאל.
״האקסית של גיא״ אמרה נועה וחייכה.
גיא התקשר אל יעל ושם את השיחה על רמקול.
״גיא ?״ שאלה יעל מופתעת.
״יעל שמעי , אני יודע שזה בא לך במפתיע אבל אני לא יכול להסתיר את זה יותר , אני עדיין אוהב אותך ואני מתגעגע אלייך.״ אמר גיא עם יכולת משחק שהפתיעה את דניאל.
״גם אני מתגעגעת אלייך!״ לפתע יעל אמרה , ״מאז שנפרדנו אני מחכה לרגע הזה שתבין שעשית טעות״
״אוי..״ נלחץ גיא , ״יעל אני מצטער , זה היה אמת או חובה״ אמר בטון נמוך ומובך. יעל בלי לומר מילה נוספת ניתקה את השיחה מבושה.
נועה צחקה מהשיחה . ״די לא יפה״ אמר אושר בעודו מנסה להסתיר את הצחוק ולא כל כך מצליח.
״וואי ממש הבכתי אותה״ אמר גיא בקול מאוכזב מעצמו , ורק דניאל שתקה והרגישה רחמים אל יעל , איזה מצב משפיל בשבילה היא חשבה לעצמה.
נועה שברה את המתח וסובבה את הבקבוק שוב , הפעם אושר שאל את דניאל.
״אמת או חובה ?״ שאל אושר.
״אמת״ ענתה דניאל.
״אמת שבחיים לא קינאת במישהי ?״ שאל אושר למרות שידע מהתשובה מראש.
דניאל הבינה שהוא נהנה מהקנאה שלה , אבל הפעם לא הכחישה ״שקר.״ ענתה דניאל . ״במי ?״ שאלה נועה מופתעת , דניאל מבחינתה הייתה מושלמת , היא בחיים לא חשבה שתקנא במישהי.
דניאל מן הסתם קינאה בנועה , שיש לה את מי שהיא רוצה . אבל היא לא הודתה בזה ״סתם איזה אחת שפעם היה לה משהו עם אור האקס שלי״ המציאה דניאל.
דניאל סובבה את הבקבוק מהר כדי להעביר נושא ויצא שגיא שואל את אושר.
״אמת או חובה ?״ אמר גיא וחייך מכך שיכול להחזיר על המבוכה שגרמו לו בשיחה עם דניאל.
״אמת״ ענה אושר.
״אמת שבחיים לא בגדת בנועה ?״ שאל גיא.
אושר ענה בביטחון ובאומץ , בלי לחשוב הרבה ״שקר.״
המשך יבוא(;


תגובות (4)

לפחות הוא אומר את האמת… פליז תמשיכי היוםםם!!!
אני ממש ממש אוהבת את הסיפור, אבל שדניאל ואושר יהיו ביחד כבר!!!!!!

29/01/2013 09:09

תמשיכיייייי ((:

29/01/2013 09:18

:0
תמשייכייייי

29/01/2013 09:43

רגע רגע שאני הבין הוא בגד בנועה אחחחח יואשי אני שמחה יופעידידו אבל היא בטח תתעצבן אלו ואם הפרדנו נוווווווווווו תמשיכי

29/01/2013 12:31
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך