מציאות שונה – פרק 14

29/01/2013 712 צפיות 4 תגובות

״אני עדיין לא מאמינה שהוא עשה לי את זה!״ צעקה נועה בחדרה של דניאל בעצבנות.
״די כבר נועה די , שבוע את חופרת על זה שהוא בגד בך. הבנו נגמר , הוא לא שווה אותך וזהו״ ניסתה להרגיע אותה דניאל.
״והוא עוד אמר את זה כאילו זה הכי טבעי בעולם , כאילו זה בסדר!״ המשיכה נועה להתעצבן.
״שבוע! זה קרה לפני שבוע!״ הזכירה לה דניאל.
״אבל הוא עדיין מתקשר , מה נראלן בכלל״ אמרה לה נועה.
״אולי במקום לסנן כל פעם תעני ותתני לו לומר את מה שהוא רוצה פעם אחת ולתמיד ?״ הציעה דניאל.
״אבל אחר כך הוא יפסיק להתקשר״ אמרה נועה בעצב.
״אני כבר לא יודעת מה להגיד לך , את לא יודעת מה את רוצה מעצמך״ ענתה לה דניאל.
״אני רק רוצה שיאהב אותי״ אמרה נועה שדמעות מתמלאות בתוך עיניה , ״אני אומרת לך , צריך להרוג את הבנות האלה שיודעות שלמישהו יש חברה אבל הם בכל זאת מסכימות להיות איתו מהצד. לא רק שאין להן טיפת כבוד , גם אין להו מצפון!״ אמרה נועה והתחילה לבכות.
כל מילה של נועה פגעה לדניאל כמו סכין חדה בלב , זאת היא , איתה אושר התנשק , איתה הוא בגד בנועה , היא הכלבה פה , היא חסרת הכבוד וחסרת המצפון . דניאל לא הצליחה להפסיק את המחשבות האלה , הם לא עצרו.
נועה הלכה לשירותים והפלאפון שלה צילצל , זה היה אושר. דניאל ענתה לו בעצבים ״מה אתה רוצה ?!״ שאלה.
״דניאל ? אני רק רוצה לדעת שנועה בסדר״ ענה לב אושר.
״איך היא תהיה בסדר , ילד חרא זה מה שאתה , אתה מוכן להסביר לי מה חשבת לעצמך שאמרת את זה ועוד מולי ומול גיא ? אתה לא חושב שזה קצת משפיל ?״ צעקה עליו דניאל.
״לפחות אני לא משקר לה , את עד עכשיו לא סיפרת לה את האמת.״ העביר אושר את האשמה אל דניאל.
״אני יספר לה! אחרי שהיא תרגע מהחרא שהיא אכלה ממך.״ אמרה דניאל וניתקה את השיחה.
״דיברת עם מישהו ?״ שאלה נועה שהיא נכנסה לחדר, ״שמעתי את הקול שלך״
״כן , סתם זאת אלינור . היא רוצה לבוא בסופ״ש.״ שיקרה לה דניאל.
״כן! שתבוא! אני ממש צריכה כמה שיותר תמיכה עכשיו״ אמרה נועה תוך כדי רחמים על עצמה.
שנועה הלכה לביתה דניאל התקשרה לאלינור והסבירה לה הכל , כמובן שאלינור הבינה כמה העזרה שלה חשובה גם לנועה וגם לדניאל והציעה לדניאל ללכת איתה ועם נועה לצימר בצפון.
״יום כיף של בנות , מבטיחה שזה יעזור לשתיכם! אני גם בטוחה שגיא לא יתנגד״ הציעה אלינור.
״וואי אלי את גאון , אני ישאל את נועה אם היא רוצה ויום שישי אחרי בית ספר נסע שלושיתנו!״ דניאל שמחה מההצעה של אלינור והחליטה להגיד לנועה על זה למחרת בבית הספר.

***יום למחרת (רביעי)***
דניאל הלכה ליא6 – הכיתה של גיא , וסיפרה לגיא על הטיול.
״נו מה אתה אומר ?״ אמרה דניאל עם חיוך.
״סוף שבוע בלעדייך ?״ התבאס גיא.
״מבטיחה לתת לך פיצוי שאני יחזור״ אמר נועה וחייכה חיוך חושני.
״אוקיי , העיקר שתהני. ואני לא ישכח לך את הפיצוי״ אמר גיא , הצמיד את נועה אליו ונישק אותה.
״זוג יונים להתפרק״ לפתע אמר אושר שנכנס לכיתה ״אתה גם מסיים עכשיו ?״ שאל אושר את גיא.
״ישלי עוד שעתיים״ ענה לו גיא , ״אבל דניאל מסיימת עכשיו״
״צריכה טרמפ ?״ שאל אותה אושר.
״חשבתי אתה עדיין עם מלווה״ ענתה לו דניאל.
״באתי עם האופנוע , רוצה או לא ?״ שאל אושר בפזיזות.
״ממך ? אני מעדיפה ללכת לאילת ברגל״ עקצה דניאל.
הצלצול לתחילת השיעור נשמע , לגיא היה שיעור ודניאל ואושר יצאו מכיתתו והתקדמו ליציאה.
״את עוד עצבנית עליי?״ שאל אושר.
״אני לא מכירה אותך, אני פשוט הולכת לידך באותה הדרך.״ ענתה דניאל.
״ילדה קטנה״ צחק אושר בזלזול.
״אושר 10 דקות אחרי שאני הזהרתי אותך לא לפגוע בנועה אתה עשית את זה. ראיתי מה אתה שם עליי אז יחס גורר יחס , גם אני ישים עלייך זין.״ התעצבנה דניאל.
״אני לא שם עלייך זין״ אמר אושר , ״בסך הכל אמרתי לה את האמת , אין לי מה לעשות עם מישהי שאני לא אוהב.״ הסביר את עצמו .
״גם אותי אתה לא אוהב! לחזור על הקטע של המרדף ?״ אמרה דניאל.
״חשבת לתת לי הזדמנות לפחות ?״ ביקש אושר.
״הזדמנות ? מה עובר עלייך ? אתה האקס של החברה הכי טובה שלי ויש לי חבר, של קרה ששכחת הוא גם חבר שלך.״ אמרה דניאל.
״ובכל זאת בפעמיים האלה שהתנשקנו הרגשת כאילו אף אחד לא קיים בעולם חוץ ממני וממך , נכון ?״ אמר אושר וחייך.
״ואיך הגעת למסקנות האלה ?״ שאלה דניאל.
״כי אני הייתי שם , אני הרגשתי את זה״ דיבר אושר ברצינות.
״די עם המניפולציות שלך , הכל חרטא״ אמרה דניאל והלכה.
״רוצה לראות שלא ?״ אמר אושר , משך לה את היד , סובב אותה לאחורה והתחיל לנשק אותה.
״דניאל ?״ שמעה דניאל את קולה של נועה , הסתובבה וראתה אותה עומדת בשוק מהמחזה שראתה.


תגובות (4)

תמשיכיי, תמשיכי ,תמשיכייייי!
דיי אופפ עם הנועה הזאתתתתתת!!

29/01/2013 14:49

אוווו תמשיכיייייי (:

29/01/2013 22:17

תמשייכייי

30/01/2013 05:51

אויי לא מסכנה נועה תמשיכי

30/01/2013 08:00
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך