מציאות שונה – פרק 23

12/02/2013 949 צפיות 6 תגובות

״תודה רבה לך דניאל״ אמר הבמאי שדניאל סיימה להקריא את המונולוג שלה .
״אנחנו נחזור אלייך בהמשך״ אמר וחייך.
דניאל יצאה מהאולם ולא הפסיקה לחשוב על החיוך שלו ׳הוא חייך , אני בטוח בפנים!׳ חשבה לעצמה.
דניאל חזרה לתור לאודישנים וישבה שם קצת כי היא חיכתה לאביה שייקח אותה , בנתיים היא דיברה עם אלינור באייפון.
״דני ?״ שמעה לפתע.
דניאל הרימה את ראשה וראתה את גיא עומד מולה.
״גיא ? מה אתה עושה פה ?״ שאלה דניאל.
״סתם , חשבתי לשחק בהצגה״ ענה גיא.
״נו באמת גיא״ דניאל הלכה ובדקה את לוח האודישנים.
״איך זה שהשם שלך בדיוק מתחת לשלי ?״ שאלה דניאל.
״צירוף מקרים ?״ ענה גיא.
״ראית אותי נרשמת אז החלטת גם להרשם ?״ אמרה דניאל מופתעת ממה שגיא עשה.
״אמרתי לך שאני ילחם..״ ענה לה גיא והסיט את מבטו אל מאחורי דניאל.
״לא נכון״ אמר לפתע גיא.
״מה קרה ?״ שאלה דניאל והסתובבה.
אושר עמד , חיכה להכנס לאודישן.
״אתם בטח צוחקים עליי״ התאכזבה דניאל מהמצב שהם הביאו אותו אליה.
״צאי מהסרט , לא ידעתי שאת נרשמת , שנה שעברה הייתי צריך לעשות את המחויבות אישית ולא עשיתי אז אמרו לי או זה או אין בגרות , אני לא הייתי משפיל את עצמי כל כך בשביל בת״ אמר אושר בעקיצה אל גיא.
״לבגוד בחברה שלך עם חברה של חבר שלך , תגיד מה שתגיד זה נשמע לי הכי מושפל שיש״ החזיר לו גיא.
״טוב שתקו״ אמרה דניאל ״אבא שלי בטח כבר הגיע , בהצלחה לשתיכם וביי״ יצאה דניאל עצבנית.

***יום ראשון , ההפסקה הגדולה***
דניאל וגיא ישבו באחד המספסלים של חצר בית הספר ודיברו , עד שמישהי דאגה להפריע.
״גיא״ נשמע קול של בחורה.
גיא הסתכל לאחור ״יעל , מה את עושה פה ?״ אמר בזמן שקם אליה.
״החלטתי לעבור לבית ספר הזה , אני רוצה ללמוד פסיכולוגיה ובבית ספר שלי אין״ אמרה לו יעל.
״אני בטוחה שזה בגלל זה״ אמרה דניאל בשקט.
״אמרת משהו ?״ שאל גיא.
״לא , אתה לא מתכוון להכיר לי את הידידה שלך ?״ שאלה דניאל.
״אה סליחה , דניאל זאת יעל היא..״
״האקסית שלו״ ענתה יעל במקומו וחייכה.
״טוב זה נראה לך הגיוני שלא ראיתי אותך כל כך הרבה זמן ואפילו חיבוק אני לא מקבלת ?״ צחקה יעל.
״צודקת״ חייך גיא וחיבק את יעל חיבוק חזק.
החיבוק נמשך הרבה זמן ודניאל ישבה על הספסל וחשבה לעצמה ׳וואט דה פאק ?׳
״אולי די לחבק אותו ככה ? הוא לא עמוד ואת לא בעבודה״ נפלט לדניאל , אפילו היא לא האמינה שהיא אמרה את זה.
יעל לא התייחסה להערה של דניאל ורצה אל אושר שראתה אותו והתנפלה אליו בחיבוק.
׳לא מספיק לה אחד ?׳ חשבה לעצמה דניאל.
שיעל התרחקה מטווח השמיעה של דניאל וגיא ישר גיא פנה לדניאל.
״דני אני מבין שאת מקנאה , אבל את יכולה קצת להסתיר את זה״ התלהב גיא מההזדמנות שניתנה לו.
״אני לא מקנאה!״ ישר הגנה על עצמה דניאל ״פשוט היא נמרחה עליך ברמות , אמרתי את זה בשבילה , בסדר אני מבינה את זה שיש בנות בלי כבוד״ אמרה וכל כך רצתה שיעל תהיה שם כדי לשמוע את זה.
״זה היה רק חיבוק״ צחק גיא.
״למה בחיים לא היה בינכם יותר מחיבוק ?״ התחילה לחקור דניאל.
״היא הייתה חברה שלי , בטח שהיה יותר״ אמר גיא וקיווה שדניאל מקנאה לו.
״גם אני הייתי חברה שלך ולא היה ביננו כל כך הרבה״ הגיבה דניאל.
״היינו רק חודש , איתה הייתי חצי שנה .. חוץ מזה אם לא הייתי מגלה שבגדת בי כנראה כבר היינו עושים את זה , אמרת שתחשבי על זה בטיול״ אמר גיא.
״שכבת איתה ?״ שאלה דניאל במהירות כי ידעה שאם תתלבט יותר מידי היא בסוף לא תשאל.
״אני לא קיס אנד טל״ אמר גיא.
״נו אני לא אחת מהחבר׳ה שלך״ אמרה דניאל.
״מה את באמת ?״ שאל גיא.
״אל תעביר נושא״ ניסתה דניאל לקבל תשובה.
״כן , שכבנו , כמה פעמים , והיא הייתה היחידה ששכבתי איתה .. אל תספרי כי זה הכבוד שלה , זה לא צחוק״ אמר גיא.
דניאל הייתה בהלם , הם היו חצי שנה ביחד , היא היחידה שהוא שכב איתה , ועכשיו היא גם באותו בית ספר , דניאל ידעה שהיא באמת יריבה ראויה.
וכמו שקרה לדניאל תמיד , הדפוס התנהגות שלה לא השתנה , היא תמיד תרצה להשיג את מה שקשה להילחם עליו , 'אני צריכה אותו׳ חשבה לעצמה דניאל.


תגובות (6)

תמשיכייי!

12/02/2013 13:24

תמשיכי

12/02/2013 13:26

המשך עכשיו

12/02/2013 13:33

תמשייייכייייי מייייייידדדדדדדדד!!!!

12/02/2013 13:50

תמשיכיי הום היום היום !!!
את ממשיכה אחרי שנה!

13/02/2013 12:29

תמשיכיייייי!

13/02/2013 22:57
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך