מציאות שונה – פרק 25

15/02/2013 642 צפיות 6 תגובות

״יש ליעל הזאת משהו נגדי אלי , אני אומרת לך!״ אמרה דניאל לאלינור בפאלפון שהייתה במסדרון בית הספר בערב  שהוא כבר היה ריק , לפחות היא חשבה שהוא ריק.
״תתפלאי אבל לא״ לפתע שמעה דניאל את קולה של יעל מאחוריה.
דניאל הסתובבה וראתה את יעל ״אלי אני יחזור אלייך״ אמרה לאלינור וניתקה את השיחה.
״מה את עושה פה ?״ שאלה דניאל.
״עובדים על הקטע שלי ושל גיא עכשיו בהצגה , יש לך עוד חצי שעה סתם הקדמת , מנסה לעשות רושם טוב אה ?״ אמרה יעל וצחקה בעוקצנות.
״למה את חושבת שיש לי משהו נגדך ?״ שאלה יעל.
״לשקר או להגיד את האמת ?״ שאלה דניאל.
״לא הייתי שואלת אותך אם הייתי מצפה לשקרים״ ענתה יעל.
״קודם את באה לפה ונמרחת לגיא על הצורה , פחות מחודש אחרי שנפרדנו , אחר כך את מקבלת את התפקיד של יסמין אחרי ששבוע לא הזזתי את העיניים שלי מהטקסט המזדיין הזה , ובסוף אני עוד מגלה שאת וגיא התנשקתם , דקה לפני שרציתי להגיד לו שאני רוצה לחזור .. זה מספיק ?״ הוציאה דניאל את כל מה שיש לה על הלב , לא אכפת לה מהאגו , לא אכפת מהתחרות ומהכבוד , פשוט נמאס לה.
״בקיצור את מקנאה בי כי לקחתי לך את גיא ואת התפקיד הראשי״ אמרה ישירות יעל.
״לא , פשוט נמאס שאת אוכלת לי את השאריות״ עקצה דניאל.
״אוכלת לך את השאריות ? דניאל כמה זמן את מכירה את גיא ?״ שאלה יעל את דניאל.
״מתחילת שנה , איזה 4 חודשים״ ענתה דניאל.
״אני מכירה אותו שנתיים , וכמה זמן הייתם ביחד ?״ המשיכה יעל לשאול.
״חודשיים״ הביטחון של דניאל בזמן זה נשמע בספק.
״אנחנו חצי שנה , עכשיו נעבור לקטע עם ההצגה , מה הניסיון שלך ?״ שאלה יעל.
״שיחקתי בכל המחזות בבית ספר תפקיד ראשי״ ענתה דניאל בביטחון.
״הייתי ארבע שנים בחוג משחק , שיחקתי בשלוש פרסומות , שתי סדרות , תפקיד אורח בסרט קולנוע , וכן , גם אני שיחקתי בכל המחזות של הבית ספר שלי תפקיד ראשי״ ענתה יעל והורידה לדניאל את הביטחון לרצפה.
״מה את מנסה להגיד בכל זה ?״ שאלה דניאל.
״אני יעשה את זה ברור , אם מישהי פה ׳אוכלת את השאריות׳ כמו שאת אומרת , אז זאת את. אני הכרתי את גיא קודם , אני הייתי עם גיא קודם , ואין מה להשוות בנסיון שלי ושלך. עכשיו תקשיבי לי טוב כי אני לא עומדת לחזור על זה שוב , תוותרי על גיא ותביני שהסיכוי שלך איתו כבר אבוד , ובקשר להצגה – לא יעזור לך להגיע חצי שעה לפני , התפקיד הזה שלי וההתחנפויות שלך לא יעזרו״ יעל אמרה ועמדה ללכת.
״רגע״ עצרה אותה דניאל , ״מה עם אושר ? גם איתו היה לך משהו ?״ שאלה דניאל.
״אושר רק ידיד״ ענתה לה נועה ״יש לי ערכים את יודעת , אני לא יילך לחבר הכי טוב של גיא״
״מאיפה את יודעת ?״ הייתה מופתעת דניאל.
״אושר סיפר לי , את האמת לא הייתי מופתעת , רואים עלייך איזה סוג של בחורה את״ אמרה יעל והלכה.
״בלונדינית זונה ומטומטמת״ צעקה דניאל אל יעל והדבר היחיד שיכלה לחשוב עליו זה שגיא סיפר לה , היא הייתה כל כך מאוכזבת ממנו.
דניאל נכנסה לאולם וראתה את גיא בדיוק יוצא.
״היי דני מה קורה ?״ עצר גיא שראה אותה.
דניאל העיפה לגיא סטירה ״מחפש עוד מה לספר ליזיזה שלך ?״ אמרה וטרקה עליו את דלת האולם.


תגובות (6)

בדיוק!!!!!!
תמשיכי (:

15/02/2013 07:18

מהמם!

15/02/2013 08:09

תמשיכייי :)

15/02/2013 08:09

יאוווווווווו תמשיכיייייייייי

15/02/2013 08:34

מושלם !!! תמשיכי ;)

15/02/2013 09:00

העניינים מתחממים חחחח
המשך !!!

15/02/2013 13:38
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך