מציאות שונה – פרק 26

15/02/2013 694 צפיות 4 תגובות

״משאלתך היא פקודתי בלה בלה בלה״ אמר אושר , יותר נכון ג׳יני בחזרה אל המחזה.
״בלה בלה בלה ? באמת אושר ?״ אמרה לו ג׳ולייה.
״אמרתי לך שאני לא מתכוון להשקיע לתפקיד הזה , זה כבר בעיה שלך״ אמר אושר.
״אושר , לא נראה לי שהבנת אותי מספיק טוב , או שאתה משחק את הג׳יני הכי טוב בעולם או שאתה לא מוציא בגרות.״ אמרב לו ג׳ולייה בקשיחות.
״סאמק עם הבגרות הזאת , את לא יכולה
פשוט לשים אותי במקהלה מאחורה שאני יעשה עם השפתיים כאילו אני שר ?״ ביקש אושר.
״ולוותר על כישרון כזה ? לא נראלי״ התעקשה ג׳ולייה.
״בנתיים את לא רואה איזה כשרונות אחרים את מבזבזת״ אמרה דניאל שהייתה מאוחדת עם המקהלה.
״דניאל , בקשר אלייך , שמתי אותך במקהלה כי אין הרבה דמויות של נשים בלאדין , אבל את צודקת , חבל לבזבז על כישרון כזה , לכן את תשחקי בתור החברה הקודמת שלו״ אמרה לה ג׳ולייה.
״החברה הקודמת שלו ? לא ראיתי אלאשין איזה 10 שנים אבל אני כמעט בטוחה שאין דמות כזאת״ אמרה דניאל.
״המחזה שלנו , הגרסא שלנו , אין שום דבר רע בלהוסיף קצת טוויסט בעלילה״ אמרה ג׳ולייה וחייכה.
״וואי תודה! אני ישקיע בעצמי 100 אחוז , מבטיחה לך!״ אמרה דניאל בהתרגשות.
״אוקיי כולם , קחו 10 דקות הפסקה , דניאל בואי לקחת את הטקסט החדש שלך״ אמרה ג׳ולייה.
דניאל לקחה את הטקסט , דפדפה בו ואז אמרה ״ג׳ולייה זה רק אני או שכמעט בכל המחזה אני מדברת רק עם גיא ?״ אמרה דניאל מופתעת.
״גיא אלאדין , את האקסית של אלאדין.. לא נשמע לך הגיוני ?״ צחקה ג׳ולייה.
״כן אבל זה לא חייב להיות ככה , אולי אני ישחק עם אושר יותר , תאמיני לי הכימיה ביננו מעולה!״ אמרה דניאל.
״אושר ג׳יני זה לא קשור , זה הטקסט את לוקחת את התפקיד או לא ?״ שאלה ג׳ולייה.
״לוקחת , ברור שלוקחת״ ענתה לה דניאל.
״רוצה לשחק איתי יותר אה ?״ אמר לה אושר שבדיוק שמע את שיחתם.
״טוב אתה יודע , תמיד איתך הלך לי יותר״ אמרה דניאל בזמן שהדבר היחיד שעולה לה לראש זה להחזיר לגיא.
״בגלל זה נשאלת השאלה , למה את עדיין רודפת אחרי גיא ?״ שאל אותה אושר.
״מי אמר שאני עוד רודפת אחריו ?״ ענתה דניאל והתקרבה אל אושר , הניחה את ידיה מסביב לכתפה ואמרה ״כבר עשיתי את הבחירה שלי״ וחייכה.
אושר היה מופתע , לא מזמן היא אמרה לו שהיא רוצה להיות לבד , אבל מן הסתם הוא זרם עם הסיטואציה.
״את יודעת שבנתיים אני לא בנוי לקשר רציני כן ?״ אמר אושר לדניאל.
״שמעת אותי מדברת על רצינות ?״ אמרה דניאל ונישקה את אושר , בתודעה שאם הוא יהיה עם מישהי אחרת היא לא תוכל להגיד כלום , כי הם לא בקשר רציני.
׳זה עוד יבוא׳ דניאל חשבה לעצמה ׳שבוע שבועיים והוא ירצה להגיד לכולם הנה חברה שלי׳ לפחות ככה היא חשבה..


תגובות (4)

תמשיכייייייי!

15/02/2013 14:46

תמשיכיי :)

15/02/2013 15:18

תמשיכייייי

15/02/2013 22:41

תמשיכי

16/02/2013 09:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך