תודה לכולם על כל המחמאות באמת שזה מעלה לי את הביטחון ואת החשק לכתוב !!
אוהבת אותכם ושבת שלוםםם <3

מציאות שונה – פרק 5

18/01/2013 799 צפיות 4 תגובות
תודה לכולם על כל המחמאות באמת שזה מעלה לי את הביטחון ואת החשק לכתוב !!
אוהבת אותכם ושבת שלוםםם <3

בפרק הקודם :
אלינור באה לביקור סופ"ש אצל דניאל.
דניאל החליטה לעשות בביתה מסיבת פיג'מות עם נועה ואלינור.
ערב שישי שלושת הבנות יצאו ליציאה בשכונה ואלינור שאלה את דניאל אם אושר זה הילד מאחורה, דניאל הסתובבה וראתה את אושר מדביק מישהי לקיר ומנשק אותה בפראות .

בפרק הזה :
"אמאלה , שימצאו חדר" צחקה נועה שראתה את אושר ואת הילדה.
"מי זאת ?" שאלה דניאל את גיא , החבר הכי טוב של אושר.
"עוד אחת , כל פעם מביא מישהי אחרת הגבר הזה" ענה לה גיא.
"גבר ?" אמרה דניאל , "אחד שמנצל בנות ומחליף אותם כמו גרביים זה גבר ?" המשיכה.
"מה יש את מתעצבנת , מה את מקנאה ?" ענה גיא.
"כן בטח , היה מת" אמרה דניאל והתעלמה מהנשיקה כמה שיכלה.
"דניאל , בואי שנייה" פנתה אלינור לדניאל.
אלינור ודניאל הלכו לצד כדי שלא ישמעו את שיחתם ואלינור שאלה אותה "מה יש לך ?"
"מה זאת אומרת מה יש לי?" ענתה דניאל.
"מה יש לך מאושר הזה ?"
"כלום , למה את חושבת שיש לי משהו ?"
"כי אני מכירה אותך , ראיתי איך את מסתכלת וראיתי את התגובה שלך"
"אני יגיד לך מה יש לי ממנו , אני פשוט שונאת אותו. הוא ילד כל כך מגעיל הוא ערס והוא מנצל את זה שבנות מתות שהוא רק יסתכל עליהם , הוא בדיוק כמו אור!"
"לא הוא לא , אור צפוני כזה עשיר, אושר סתם ערס"
"נו את יודעת למה התכוונתי"
"אז זה מה שמעצבן אותך ? שהוא מזכיר לך את אור ?"
"כן. מה עוד יכול לעצבן אותי ?"
"אוקיי, אם זה מה שאת אומרת אני מאמינה לך. אני יודעת שאת לא תשקרי לי."
דניאל בעצם לא שיקרה לאלינור , היא שיקרה לעצמה. היא התנגדה בכל אופן להרשות לעצמה להתאהב במישהו , לפחות בזמן הקרוב , אור פגע בה והיא כל כך פחדה שזה יקרה שוב.
למרות כל החוזקה שהיא משדרת מבחוץ , אושר צדק – היא נשברת מהר. היא הכחישה בכל כוחה כל רגש קטן שיש לה לאושר , היא לא הסכימה לעצמה להתאהב , במיוחד לא בערס.
שהן חזרו לכל החבר'ה הם ראו שאושר כבר יושב איתם. מצד ימין ישבה לידו אותה הילדה שהוא התנשק איתה והוא שם עליה יד , עכשיו דניאל יכלה לראות אותה יותר בברור . היא בלונדינית שזופה עם עיניים כחולות, עם כל הביטחון שיש לדניאל עם עצמה היא לא יכלה לעצור את המחשבה של "יופי היא גם כוסית". מצד שמאל ישבה לידו נועה ודיברה איתו.
דניאל הלכה לשבת ליד נועה בצידה השני והקשיבה לשיחתם.
"אושר לא אמרנו שתפסיק לשתות ?" אמרה נועה.
"אני לא מסטול בכלל!" צעק אושר.
"למה אתה צועק?" שאלה נועה.
"אני לא צועק!" צעק שוב והוציא קופסת סיגריות מהכיס.
"איזה יופי" אמרה דניאל , "הערס המושלם , גם שותה גם מעשן"
"יש לך בעיות עם זה ?" אמר אושר ושוב בקול גבוה.
"דניאל תכירי" הוסיף אושר , "זאתי.. נו איך קוראים לך"
"אלמוג" אמרה הילדה לידו.
"היי אלמוג , מה קורה ?" חייכה דניאל בחיוך הכי צבוע שיכלה לזייף.
"בסדר . טוב אושר אני צריכה ללכת תדבר איתי מחר" אמרה אלמוג והלכה.
"אם אני יזכור אותך מחר" אמר אושר.
"הלכה לחפש מישהו אחר להמרח עליו ?" לחשה דניאל לנועה ונועה צחקה.
"דניאל" אמר לפתע אושר.
"מה אושר ?" השיבה דניאל.
"בואי בואי לפה"
"מה אני כלב ?"
"את כלב ואני שיכור אז מה"
"לא מעניין אותי שאתה שיכור אתה לא מבין ?"
"נו בואי כבר מה את מתווכחת"
דניאל באה ואושר ישר הושיב אותה עליו , לפני שהספיקה להגיב ולקום ממנו הוא הפנה את שפתיו אליה. דניאל מהר קמה והצליחה למנוע את הנשיקה , היא העיפה לו סטירה ואמרה לו "שיכור או לא זאת פעם אחרונה שאתה מתנהג אליי כאילו אני עוד אחת מהזונות שלך" והלכה.
נועה ואלינור באו אחריה ואמרו לה כל הכבוד שהיא התנהגה איתו ככה ולא כמו עוד אחת, הם הציעו ללכת כבר עכשיו לביתה ולהתחיל בערב בנות, אבא שלה בדיוק התקשר ואמר שיש הרבה הצעות לסרטים ופגישות שהוא צריך ללכת אליהם והוא לא יחזור לבית עד מחר בצהריים אז דניאל הציעה להזמין עוד בנות , הם קראו לכמה חברות שהם התחברו אליהם שם וכולם הלכו לדניאל.
גל שהייתה נחשבת ל"סטלנית של החבורה" הביאה איתה וודקה ואמרה שהגיע הזמן להנות כמו שצריך.
הם ישבו אצלה בסלון בערך 10 בנות ושיחקו במשחק "בחיים לא" , כל אחת אמרה משהו שהיא בחיים לא עשתה וכל מי שעשתה את זה לקחה שוט.
אחת אמרה "אני בחיים לא הברזתי משיעור" , אחת אחרת אמרה "אני בחיים לא הייתי עם מישהו יותר מחודשיים" ואז דניאל אמרה "אני בחיים לא שכבתי" . כל הבנות שעשו את זה לקחו שוט ובינהם הייתה אלינור אבל את זה דניאל כבר ידעה. רק דניאל נועה ועוד שתי בנות לא לקחו את השוט , כלומר רק הן עוד בתולות.
השעה הייתה 2 בלילה והם היו באמצע המשחק, נשמעה דפיקה בדלת , דניאל פתחה והיא ראתה את אושר ושאר הבנים .
"מה שמענו יש מסיבה ?" אמר אושר וחייך .
המשך יבוא …. (;


תגובות (4)

תמשיייכיי

18/01/2013 10:23

רציני שהתמכרתי :) זה פשוט מקסים, זה מהטייפ סיפורים שאני הכי הכי אוהבת! תמשיכי תמשיכי תמשיכי כי אם לא אני אשתגע ^^

18/01/2013 11:08

יש לך סיפור מדהים!
תמשיכיי :)

18/01/2013 13:19

תמשיכי היום פליזזזז!!!!

19/01/2013 05:11
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך