המשך יבוא (;

מציאות שונה – פרק 6

19/01/2013 788 צפיות 4 תגובות
המשך יבוא (;

בפרק הקודם :
לדניאל היה בית ריק במשך כל הלילה אז היא עשתה מסיבת פיג'מות עם הבנות.
ב2 בלילה נשמעה דפיקה בדלת , דניאל פתחה וראתה את אושר ושאר הבנים..
"מה שמענו יש מסיבה" אמר אושר וחייך.

בפרק הזה :
כל הבנות כבר היו שיכורות לגמרי. דניאל השתכרה בפעם הראשונה , היא הייתה רגילה להיות ילדה טובה שלא מושפעת מלחץ חברתי אבל הפעם היא החליטה שהיא הייתה חייבת לנסות , בערב בנות הזה היא רצתה להנות כמה שהיא יכולה. היא לא ידעה שערב בנות זה לא יהיה עוד הרבה זמן..
הבנים נכנסו ישר לבית , בלי לשאול אפילו. גיא הביא איתו דיסק עם שירים , הכניס למערכת והפעיל.
כמה בנים הביאו שתייה , ובלי לארגן הרבה הם פשוט הפכו את הבית שלה למועדון.
אושר שהיה רגיל כבר לשתות היה יחסית במצב פיקח , יותר טוב ממה שהיה לפני , הוא היה מודע למה שהוא עושה אבל הוא ידע שהבנות לא כל כך מודעות למה שהן עושות.
אושר הלך לנועה , שהיא בעצם שתתה הכי פחות ושאל אותה אם היא רוצה לרקוד איתו , נועה שהייתה עוד אחת מהבנות שתופסות מאושר שהוא הילד הכי מושלם בבית ספר כמובן הסכימה בלי לחשוב הרבה.
אושר ונועה רקדו במרכז, אושר תפס אותה והתקרב אליה יותר ויותר.
דניאל בינתיים הייתה בשירותים והקיאה, אלינור הייתה לידה ועזרה לה להקיא.
"לפחות עכשיו את יודעת מה ההרגשה , אל תעשי את זה יותר." העירה אלינור לדניאל.
"בטח שאני יעשה את זה עוד , רק פחות" אמרה דניאל בזמן שהיא מקיאה.
לפתע גיא נכנס לשירותים ושאל אם הכל בסדר.
"גיא לך מפה , אני בטוחה שדניאל מחר בבוקר לא תרצה לשמוע שבן ראה אותה מקיאה" אמרה לו אלינור.
"אני הולך רק אם את באה לרקוד אותי" אמר גיא לאלינור.
"אתה מאיים עליי ? עוף מפה אני עוזרת לדניאל וזה הרבה יותר חשוב עכשיו" אמרה אלינור , טרקה לו את הדלת בפנים ונעלה אותה.
"אני יודע שאת רוצה אותי !" צעק לה גיא מהצד האחורי של הדלת.
"אתה חי בסרט" החזירה אלינור ושטפה לדניאל את הפנים.
גיא חזר לכולם וראה שאושר עדיין רוקד עם נועה , רק שהפעם הרבה יותר צמוד. אושר לקח לנועה את היד והוביל אותה לבחוץ.
פתאום , בלי לחשוב הרבה , אושר הדביק את נועה לקיר וניסה לנשק אותה.
"זוז!" אמרה נועה.
"מה ישלך ?" שאל אותה אושר.
"אני לא רוצה שזה יהיה סתם סטוץ'" ענתה לו נועה.
"מי אמר שזה יהיה סטוץ' " ?
"אני מכירה אותך , אני יודעת איזה טיפוס אתה"
"ואם אני יגיד לך שאיתך זה שונה ? שאיתך אני רוצה הרבה יותר מסתם סטוץ' ?"
"נו באמת , רק לפני שעה ניסית לנשק את דניאל ולפני זה נישקת איזה בלונדינית אחת"
"הייתי שיכור."
"זה לא תירוץ.."
"יודעת מה ? בואי נעשה ככה . נלך לאט , מחר תצאי איתי , סתם דייט רגיל . נשב , נדבר ונראה מה יילך. מבטיח לא לנסות לנשק אותך. מה את אומרת ?" הציע אושר.
"אוקיי , ואם אתה מנסה לנשק אותי או לגעת בי אפילו טיפה אני הולכת." אמרה נועה והם קבעו ב8 מחר בערב.
"עכשיו ראית את דניאל ? לא ראיתי אותה כבר מלא זמן ואני דואגת לה, זה פעם ראשונה שהיא משתכרת." שינתה נועה נושא.
"פעם ראשונה ?" צחק אושר, "יש לה עוד הרבה מה ללמוד"
בבוקר כולם התחילו ללכת , רק אלינור נועה ודניאל נשארו. דניאל ישנה שינה חזקה ואלינור ונועה לא רצו להעיר אותה , הן הבינו שהיא מותשת והחליטו שגם עדיף שלא תראה את הבלאגן שנשאר בבית.
הן התחילו לסדר את הבית ובנתיים דיברו.
"נו , איך היה ?" שאלה אלינור את נועה.
"וואי היה כיף , צריך עוד ימים כאלה" ענתה נועה.
"למה היה לך כל כך כיף ? ישלך משו לספר לי ?" חייכה אלינור.
בנתיים שהם דיברו דניאל התעוררה והקשיבה לשיחה.
"טוב, את האמת יש לי מה לספר אבל זה לא יוצא מפה. אושר רוצה שנצא לדייט!"
"מה ?!" לפתע קראה דניאל.
"סופסוף התעוררת , שמעת ? אושר רוצה שנצא אני כל כך מתרגשת!!" אמרה נועה בשיא ההתרגשות.
אלינור , מן הסתם קלטה את המבט של דניאל , היא הבינה שזה לא כל כך מוצא חן בעינייה אבל שתקה כי היא הבטיחה לדניאל שהיא מאמינה לה שאין לה שום דבר אל אושר.
"איכס , למה את רוצה לצאת עם אושר ?" אמרה דניאל לנועה.
"מה זאת אומרת למה ? הוא מושלם . הוא חתיך, הוא מצחיק והוא חמוד" השיבה נועה.
"והוא מניאק" הוסיפה דניאל.
"אני דווקא לא חושבת שהוא מניאק . אני חושבת שהכל הצגות . הוא רק צריך למצוא את האחת שהוא באמת יתאהב בה. מי יודע , אולי זאת אני ?" אמרה נועה וחייכה.


תגובות (4)

תמשיכי!

19/01/2013 06:41

תמשיכי

19/01/2013 07:37

תמשיכיי

19/01/2013 07:50

תמשיכי (:

19/01/2013 10:34
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך