מצטערת שלקח לי הפעם קצת יותר זמן פשוט היה לי יותר מידי על הראש, המשך בקרוב מאוד (:

מציאות שונה – פרק 9

23/01/2013 717 צפיות 3 תגובות
מצטערת שלקח לי הפעם קצת יותר זמן פשוט היה לי יותר מידי על הראש, המשך בקרוב מאוד (:

בפרק הקודם :
נועה ואושר חברים כבר כמעט חודש.
יום הולדת 17 של אושר הגיעה, היא התקיימה בוילה.
נועה ודניאל רבו לפני היום הולדת.
דניאל ואושר דיברו באחד מהחדרים שבוילה , ולפתע הגיעו למצב של נשיקה.

בפרק הזה :
״זה לא קרה״ אמרה דניאל.
״לא לא קרה״ הסכים אושר.
האייפון של דניאל צלצל , על מסך האייפון הייתה התמונה שלה ושל דניאל והיה כתוב סיסטר שלי. דניאל הסתכלה כמה דקות על המסך והתלבטה עם לענות ״הלו?״ אמרה לבסוף.
״איפה את?״ שאלה אותה נועה.
״אני בשירותים , למה?״ 
״בואי שנייה לכניסה , אני רוצה לדבר איתך״
״אוקיי, דקה אני שם.״ ענתה דניאל וניתקה.
דניאל עמדה לצאת מהחדר ואושר שאל אותה מי זה היה ״חברה שלך״ ענתה דניאל בזריזות והתקדמה לעבר הכניסה.
שהיא הגיעה לכניסה היא ראתה את נועה לבד מחכה לה ושאלה אותה מה היא רצתה.
״אני מצטערת דניאל״ לפתע אמרה לה והמשיכה : ״לא הייתי צריכה לריב איתך על זה . אני יודעת שהכל מדאגה וכל היום פשוט לא הפסקתי לחשוב על זה. את חברה טובה מידי בשביל שאני יאבד אותך״ אמרה נועה עם חיוך.
״אני גם מצטערת״ אמרה דניאל באיטיות , למרות שהייתה עוד בשוק מהמצב שנוצר לפני כמה דקות ״אני לא יעקוץ אותך יותר ואני יפרגן לך , מבטיחה.״ 
״רק עוד דבר אחד את צריכה להבטיח לי״ הוסיפה נועה. ״אל תסתירי ממני יותר כמו שהסתרת את השיחה עם אושר , בשביל לסמוך עלייך אני צריכה שתיהי גלויה איתי.״ אמרה נועה.
דניאל הרגישה איך רגשות האשמה אוכלים את הלב שלה , היא רצתה לספר לה על הנשיקה אבל היא ידעה שאם היא תספר לה היא לא תסלח לה על זה. איזה מן חברה מנשקת את החבר של חברה שלה ? היא חשבה לעצמה על המשפט שהם אמרו אחרי הנשיקה ״זה לא קרה״ , אז זה באמת לא קרה , חשבה דניאל והחליטה לדלג על זה , להפסיק לחשוב על זה ולשכנע את עצמה שזה פשוט לא קרה.
אחרי השיחה עם נועה דניאל הרגישה שהיא צריכה קצת להירגע , לשאוף אוויר. היא יצאה החוצה לסיבוב והתקשרה לאלינור..
״אלי , את לא מבינה מה קרה״ אמרה דניאל בקול שמתח את אלינור.
״אמאלה דני מה יש לך , ספרי מה קרה את מלחיצה אותי״ ענתה לה אלינור.
״אני כל כך מטומטמת ! התנשקתי עם אושר !״ ענתה דניאל בקול שמעיד על אכזבה מעצמה.״
אלינור דווקא נשמעה לא מופתעת בכלל ״אני ידעתי שזה יקרה , ראיתי את זה עלייך מהרגע הראשון״ ענתה לה וביקשה ממנה לספר את הכל.
דניאל התחילה לספר לה כל מה שקרה היום מההתחלה : הריב עם נועה , היום הולדת של אושר , שגיא עודד אותה , השיחה שהייתה לה עם אושר שהתחילה בסליחה , המשיכה בעצבים ונגמרה בשיחת נפש , ועל הנשיקה מן הסתם.
״וואי״ אמרה אלינור ״איזה סרט״
״מה אני עושה עכשיו ? לספר לנועה ?״ שאלה דניאל.
״דני שתינו יודעות טוב מאוד שזה הצעד הנכון לעשות. השאלה היא אם את מוכנה להתמודד עם התוצאות.״ ענתה אלינור.
״אני לא.״ אמרה דני בספק , ״אני מפחדת לאבד אותה , לא נראה לי שאני יכולה לספר לה.״
״אוקיי , אז פשוט תשכחי מאושר.״ ענתה אלינור.
״לא נראה לי שזה יהיה קל..״
״דני הפיתרון לבעיה תמיד נמצא בתוך הבעיה״ דיברה אלינור כאחת שמבינה עניין.
״דברי ברור״ ענתה דניאל מבולבלת.
״הבעיה שלך היא רגשות שלך אל גבר , הפיתרון זה רגשות שלך אל גבר , רק שאל גבר אחר.״ אמרה אלינור באופטימיות.
״מה את אומרת לי פה בעצם?״
״אני אומרת שתמצאי מישהו אחר״
״אור?״ שאלה דניאל.
״מה פתאום ! נראלך ? אור שייך לעבר. את צריכה מישהו חדש , את לא חייבת בהכרח להתאהב בו, רק שיוציא לך קצת את אושר מהראש.״ הסבירה אלינור.
״זה ניצול.״ אמרה דניאל.
״לא זה לא. את תמצאי מישהו שיהיה מספיק טוב בשבילך ויהיה לך טוב איתו , אם את לא תאהבי אותו זה לא אומר שאת מנצלת אותו , מספיק שטוב לך איתו.״ המשיכה אלינור להסביר.
״נו על מי אני כבר יכולה ללכת?״ שאלה דניאל.
״מה עם גיא , אמרת שהוא ממש חמוד לא?״ הפתיעה אותה אלינור.
״גיא? אני וגיא אבל רק ידידים״ ענתה דניאל.
״מישהו אמר שאת חייבת להיות רק ידידה שלו?״ אמרה אלינור ודניאל בדיוק קיבלה ממתינה מגיא. ״איזה חיים ארוכים , הוא מתקשר״ אמרה דניאל לאלינור.
״נו תעני! למה את מחכה?״ אמרה אלינור ודניאל העבירה את השיחה.
״אה גיא ?״ ענתה דניאל.
״לאיפה הלכת שבדיוק התחיל להיות כיף?״ שאל גיא.
״עזוב , אין לי חשק למסיבה הזאת. יש עליי קצת כסף לאוטובוס אני יסע כבר הביתה.״ ענתה דניאל
״איזה אוטובוס מה השתגעת? נראה לך אני ייתן לך ליסוע בשעה כזאת באוטובוס ? תסבירי לי איפה את אני כבר בא״ אמר גיא ודניאל הסבירה לו איפה היא נמצאת, לא לקח לגיא יותר מ5 דקות והוא כבר הגיע.
״בואי אני יקפיץ אותך לבית״ אמר גיא ״ואני עוד חוזר לפה אחר כך את חייבת לי מלא על הדלק״ אמר בזמן שהם נכנסים למכונית.
״אל תדאג , תגיד לי כמה ואני יחזיר.״ ענתה דניאל.
״מה את חיבסית ? צוחקים איתך יקרועה , שקל אני לא ייקח ממך.״ 
״חייבסית?״ שאלה דניאל
״חיה בסרט בראשי תיבות , רואים שאת
לא מפה״ צחק גיא.
בדרך גיא ודניאל התחילו לדבר , דניאל שמה לב שגיא באמת מקשיב לכל מה שהיא אומרת , שהוא באמת מתעניין וזה החמיא לה נורא. ״אולי אלינור צודקת , אולי אני באמת צריכה ללכת עליו״ חשבה לעצמה.
״חשבתי את זאת שנשארת תמיד אחרונה במסיבה״ אמר לה גיא.
״רואים שאתה לא מכיר אותי״ צחקה דניאל.
״לא נורא , מחר אני יכיר״ ענה גיא וחייך.
״מחר ? מה קורה מחר ?״ שאלה דניאל.
״מחר יש לנו דייט״ ענה לה גיא.
״חשבתי שאתה צריך לשאול קודם״ אמרה דניאל עם חיוך.
״בשביל מה ? את גם ככה תסכימי״
״איך זה שאתה כך כך בטוח בעצמך?״ 
״יש לי סיבה לא להיות ?״
״אוקי, מחר יש לנו דייט. אפשר קצת פרטים קודם?״
גיא עצר את המכונית, הוא הגיע לבית של דניאל.
דניאל יצאה מהמכונית וגיא אמר לה רגע לפני שהמשיך לנסוע ״פרטים תקבלי מחר״ חייך ונסע.


תגובות (3)

תמשיכייי

23/01/2013 06:40

איזה חמוד גיא!
תמשיכי היום!!

23/01/2013 06:47

תמשיכיי (:

23/01/2013 07:03
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך