Liel 0_o
בבקשה תקראו את הסיפור ותגיבו , אם יש למישהו עצות או ביקורת אני אשמח ואקח את זה לתשומת לבי וזה מאוד ישמח אותי אם תגיבו את דעתכם. ואם בא לכם שאני ימשיך:))

מקום בגן עדן -פרק 5

Liel 0_o 04/08/2014 713 צפיות 3 תגובות
בבקשה תקראו את הסיפור ותגיבו , אם יש למישהו עצות או ביקורת אני אשמח ואקח את זה לתשומת לבי וזה מאוד ישמח אותי אם תגיבו את דעתכם. ואם בא לכם שאני ימשיך:))

פרק 5-
״ליאן , ליאן תתעוררי״ שמעתי קול מהדהד בראשי. זאת הייתה אמי שמנסה להעיר אותי בשש בבוקר.
״מה?.. אני רוצה לישון..״ אמרתי וחזרתי למיטה.
״ליאן!״ היא צעקה וניפנה במפתח מול עיניי.
״איפה מצאת אותו??״ שאלתי לא מאמינה.
״התקשרו אליי מתחנת המשטרה להודיע לי שמצאו את השודדים וחלק מהחפצים שהם לקחו. הם הביאו לי הכל וגם זה היה שם״ היא אמרה וישר חטפתי את המפתח מידיה וניסיתי לפתוח את הספר החום שסבתי נתנה לי.
״זה נפתח!״ צעקתי בשמחה וחיוך עלה גם בפניה של אמי.
״אבא שלך היה איש חכם .. הוא תמיד ידע מה לעשות״ היא אמרה והחיוך שהיה על פניה ירד.
״אני כל כך מצטערת.. ״ אמרתי והתיישבתי לידה.
״אין לך על מה , זה לא אשמתך.. כל עוד את פה איתי. אין לי מה להיות עצובה״ היא אמרה וחיבקה אותי בחוזקה.
כשהצלחתי להשתחרר מהחיבוק לקחתי את הספר לביתה של ליעם. רציתי לפתוח אותו איתה ולא עם אף אחד אחר.
״מה את רוצה?״ ליעם פתחה את הדלת ואמרה בעצבים
״אני לא פה בשביל לריב , אני רוצה שנדבר ״ השבתי והלכנו לחדרה של ליעם.
״אני לא מאמינה .. אני ממש מצטערת ליאן״ היא אמרה אחרי שסיפרתי לה הכל.
״באתי לפה בשביל לפתוח את הספר איתך..״ אמרתי וישבנו על מיטתה כשהספר הכבד מונח על רגליי העדינות.
״נו תפתחי למה את מחכה??״ היא אמרה בקוצר רוח. ופתחתי אותו לאט לאט , דף אחרי דף.
״יש פה את הדרך לעולם המתים!״ ליעם צעקה מאושרת וחטפה לי את הספר מהידיים.
״ליעם , תחזירי לי אותו!״ אמרתי ללא סבלנות. והמשכנו לדפדף בו.
״יש פה כל מה שאני צריכה לדעת על מתים , על העולם שלהם , על נשמות , על העולם שלנו! הכל!! ״ אמרתי ולא הפסקתי לדפדף בספר , ממש התעמקתי בו והגעתי לעמוד שבו היה רשום איך מגיעים לעולם המתים. נזכרתי שליעם רוצה להגיע לשם אבל אני לא הולכת לתת לה לעשות משהו שאחר כך היא תתחרט עליו! נפרדתי ממנה והלכתי הביתה.
כל הלילה היו לי סיוטים , בקושי הצלחתי לישון. באמצע הסיוט התחלתי לשמוע רעשים ודלת חורקת , מיד התעוררתי וראיתי מישהו מכוסה בבגדים שחורים וכובע גרב מנסה לגנוב את הספר שלי.
״היי ! אל תיגע בזה ״ אמרתי וקמתי מיד מהמיטה אבל הוא כבר הספיק לברוח ורגע לפני שהוא ברח הוא תלש כמה עמודים מהספר..
עמודים 23-26 היו חסרים . ואני לא חושבת שזה צירוף מקרים שבדיוק העמודים האלה הסבירו איך מגיעים לעולם המתים.
כמובן שחשדתי בליעם אבל לא האמנתי שהיא מסוגלת לעשות את זה. או שאולי לא רציתי להאמין שהיא עשתה את זה. ״איפה ליעם?״ התפרצתי לביתה בבוקר.
״כשהלכתי להעיר אותה בבוקר היא לא הייתה בחדרה והייתי בטוחה שהיא הלכה לבית ספר יותר מוקדם״ אחותה הגדולה של ליעם ענתה לי בזמן שהיא מערבבת את האוכל שהכינה.
עליתי לחדר שלה מהר וראיתי את הדפים שנתלשו מהספר.
קראתי בדפים הללו והיה שם מתכון לשיקוי ששופכים על חפץ והוא הופך לשער לעולם הבא .. העולם של המתים.
התחלתי להילחץ , מה אם היא הצליחה ועכשיו היא בעולם הבא? ״מה עשיתי?..״ חשבתי לעצמי והתחלתי לפרוץ בבכי , נפלתי על ברכיי והדמעות טישטשו את הראייה שלי.
לפתע הבחנתי בארון שלה , הוא היה בצבע שונה.. פתחתי אותו וראיתי מין מערבולת בצבעי הקשת. הבנתי שהיא נכנסה לשם והיא עכשיו בעולם הבא.
״ליאן תנשמי עמוק , תירגעי , הכל יהיה בסדר״ אמרתי לעצמי ונשמתי עמוק בניסיון להירגע לפני שאני מתפוצצת.
״מה אני עושה עכשיו? אני פשוט לא מאמינה! רק אני מסוגלת להיכלא לצרות כאלה.. ״ אמרתי בזמן שאני מתהלכת בחדר עם פרצוף של גוויה.
״טוב אין לי ברירה , אני נכנסת לשם!״ אמרתי ופשוט רצתי אל תוך הארון.


תגובות (3)

תמשיכי והרעיון של הסיפור ממש יפה.
אשמח אם תקראי את הסיפור החדש שלי.

06/08/2014 13:36

תמשיכיייי הסיפור ממש יפה

06/08/2014 16:34

כבר יש המשך:)

07/08/2014 10:07
סיפורים נוספים שיעניינו אותך