מקפקפים שלי! season 1 episode 2

robux 23/03/2019 559 צפיות תגובה אחת

קרין : וכמו בפרק הקודם כשמאסטר קוף גנב את קופילה הנסיכה כשצרחה לכולנו באוזניים במוזניים ובדיסקורד (כאילו אירייפ) ואז נווד,דרת ויידר,קופי והאנדסום הלכו להציל את הנסיכה! נווד: אנחנו חייבים כאילו? קרין: כן! וחברל'ך שחכתי להגיד לכם כשנווד הלך ללמוד לשון אוקיי עכשיו נמשיך בסיפור שלנו! נווד: הי ארנב גומבה הי נחש קופה טרופה דרת דרת דרת דרת? דרת ויידר: מה!? נווד: מה זה הבלוק הזה עם סימן השאלה?? דרת ויידר: מאיפה לי אולי תקפוץ גיחוך גיחוך* מתחתיו נווד: אוקי דוקי יהההו אח הראש שלי הי הנה בננה עם עניים שחורות מאוד דרת ויידר: רגע!? מה! נווד: הי עוד בלוק מה!? למה הפעם יש כסף בבלוק? DARTEY DIRTY: היי קרין למה!? השם שלי ככה! אני לא מסריח!!! קרין: כן אתה כן ואני עושה את זה רק בשביל הצופים אוקיי! דרת: אג!? טוב!! נווד: הנה צינור רק רגע! ארנב בצורת פיטריה צינורות ירוקים ועננים עם עניים!? לא אין לי כלום לה משנה! דרת: אולי אנחנו במשחק של האחים מריו? מי יודע!? נווד: אתה צודק הנה הטכנאי האדום והפטריה הצורחת דרת: WTH !? מאיפה אתה מביא את כל הדברים!? אני הייתי ציני! נווד: טוב אז תצטרך להיות ציני בכל המסע הזה דרת! לץ אה גו!!! דרת: אוקיי אין לי כוח אני מחליף שחקנים עכשיו! בסדר!? dart left the game האנדסום: הי חבר! רוצה מסע ציניות ביחד נווד: ברור אחי! מריו מאמה!? מיה! אוי לא? הסוף! ומה יקרה בפרק הבא!? מעניין מאוד תשערו כאן בשביל עוד פרק של הקפקפים שלי. תגיבו למטה בתגובות בסיפור שלי! עם אתם רוצים קצת ספוילרים וכשאתם תגידו לי מה לעשות בפרק 3 (: תגיבו בתגובות עם אתם רוצים עוד פרק!


תגובות (1)

מי רוצה פרק משלו!? כשפשוט יגיב בתגובות D:

23/03/2019 17:03
סיפורים נוספים שיעניינו אותך